SUPERJANNE Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ok! for nå er det bare blitt tull og de mister kontakt hele tiden. jeg lastet ned det programmet fra unlockshop men får bare frem bokstaver etc (har mac) . jeg må jo gjøre dette på mac`n siden dette er den iTunes jeg skal synke med sant? Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har et spørsmål som sikkert har blitt besvart tidligere, men som jeg ikke har klart å finne i denne jungelen av en tråd. Finnes det noen løsning for å opprettholde garantien hvis man kjøper en iPhone i USA, og tar den med til Norge? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har AD2P blitt støttet nå, eller mangler det enda? Lenke til kommentar
toshast Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Finnes det noen løsning for å opprettholde garantien hvis man kjøper en iPhone i USA, og tar den med til Norge? Jailbreaker du iPhonen din mister du garantien. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Så det var Iphone støtte i mediamonkey på gang, ihvertfall på eksperimentelt stadium. Noen som bruker det? Hater Apple pga. denne forbannede lock-in politikken deres, synd de skal lage så geniale produkter Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har AD2P blitt støttet nå, eller mangler det enda? Dette er vel ikke støttet offisielt så vidt jeg vet, men det finnes små, enkle hacks som løser saken. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 flere som har funnet ut lanseringsdatoen for 3G i norge? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har et spørsmål som sikkert har blitt besvart tidligere, men som jeg ikke har klart å finne i denne jungelen av en tråd. Finnes det noen løsning for å opprettholde garantien hvis man kjøper en iPhone i USA, og tar den med til Norge? Ja, om du aktiverer den med AT&T og får et amerikansk telefonnummer. Uansett, du får ikke noe garanti med mindre du aktiverer med AT&T, det står i avtalen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har nå solgt iphonen min og har da ett spørsmål. Hvordan kan jeg gjøre den om slik den var når jeg fikk den? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Gjennopprett i iTunes Alt forsvinner (men husk å fjerne eventuelle sikkerhetskopier, slik at de ikke legges inn etterpå). Endret 7. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 flere som har funnet ut lanseringsdatoen for 3G i norge? Norge? er vel overhode ingen som har sagt at den kommer til Norge. Ingen vet release date for USA eller noe annet land for 3G iPhone. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg fikk dato av en i Telenor igår men, aner ikke om det er riktig. tror det var 16.juni. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg fikk dato av en i Telenor igår men, aner ikke om det er riktig. tror det var 16.juni. Av Telenor? Kundeservice? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 nei av en som jobber der, ikke kundeservice. ja Telenor. ja Telenor. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Iphone kommer ikke til Norge. Kom ikke på den lista over de 10-landene som får Iphone.. Underprioritert, neppe rart med 4.8m innbyggere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Iphone kommer ikke til Norge. Kom ikke på den lista over de 10-landene som får Iphone.. Underprioritert, neppe rart med 4.8m innbyggere Det var 10 av landene Vodafone skal lansere telefonen i. Apple har vært i forhandlinger med både Telenor og Teliasonera (Netcom i Norge). Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 men så sa telenor for en stund siden at de ikke lengere var i dialog med apple angående iPhone. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det var vel en stund siden, det er ikke nå. wait and see... Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som tipper Forbrukerombudet kommer på banen hvis apple drar sine vanlige konkurransehemmende taktikker og låser inn på en operatør? Synd iphone skal være så bra når det er laget av ipod. Værre en Microsoft dette jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå