Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Dette inlegget er skrevet på iphone by the way? Hva mener du med det?

Han mener vel det ...

Selvfølgelig er det skrevet på iPhone..

Hva er det da du spør om? :hmm:

Big deal :p Jeg lurte bare på hva han mente siden han skrev at det var skrevet på iPhone, når vi hadde nettopp snakket om iPhone så jeg gikk jo ut ifra at det var det han snakket om. Så jeg lurte på om det var noe annet han mente om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Hvor kan man kjøpe iphone adapter med mulighet for å skifte sang til en rimelig pris? (helst ikke mye over 200).

Jeg gjentar meg selv. Er det noen som vet det?

Lenke til kommentar

har hatt Iphone i måneder nå men nå går det plutselig ikke an og sende meldinger lenger...Noen som har noen tips? har turbosim, samme skjedde med en kompis sin for litt siden, har hatt den like lenge ca... Skjønte at det ikke skjer med ziphone eller hva det heter men klarer ikke fikse det selv:P Så kom gjerne med andre lettere løsninger..

Lenke til kommentar
har hatt Iphone i måneder nå men nå går det plutselig ikke an og sende meldinger lenger...Noen som har noen tips? har turbosim, samme skjedde med en kompis sin for litt siden, har hatt den like lenge ca... Skjønte at det ikke skjer med ziphone eller hva det heter men klarer ikke fikse det selv:P Så kom gjerne med andre lettere løsninger..

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare dratt ut turbosimmen, og kjørt full restore til 1.1.4 og fulgt guiden på mac1.no

Lenke til kommentar

Noen som vet om firmaer/nettsider der man kan sende inn iPhonen for unlocking og mulighet for å innstallere egne programmer?

Skal få en til å kjøpe med seg til meg fra USA, men tør ikke begynne med dette selv..

Ellers har jeg også hørt at man kan få forhandlerne i USA til å unlocke de for bruk med andre mobilselskap enn At&T. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Noen som vet om firmaer/nettsider der man kan sende inn iPhonen for unlocking og mulighet for å innstallere egne programmer?

Skal få en til å kjøpe med seg til meg fra USA, men tør ikke begynne med dette selv..

Ellers har jeg også hørt at man kan få forhandlerne i USA til å unlocke de for bruk med andre mobilselskap enn At&T. Noen som vet noe om dette?

Jeg ville anbefalt å unlocket og jailbreaket selv. Mye lettere og gjør du en feil, er det bare til å restore hele iPhonen og begynne på nytt :)

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt å unlocket og jailbreaket selv. Mye lettere og gjør du en feil, er det bare til å restore hele iPhonen og begynne på nytt :)

Mener jeg leste en plass at om du bruker dette Ziphone-programmet, så er det ingen vei tilbake om noe fuckes opp.. Men det er altså ikke sånn?

Lenke til kommentar

Mener jeg leste en plass at om du bruker dette Ziphone-programmet, så er det ingen vei tilbake om noe fuckes opp.. Men det er altså ikke sånn?

Kan du gi meg kilden for hvor du leste det? :) Men unde ZiPhone prosessen er det ZiPhone som gjør jobben, bare den og ingen andre ting. Og ZiPhonen fucker opp iPhonen 1 av 10 ganger . Kanskje ikke det en gang(0.1 av 10). :p Men HVIS det skulle skje, så mener jeg at det skal gå an å holde inne på/av knappen og HOME knappen, og deretter slippe på/av knappen når Apple logoen vises :)

Lenke til kommentar

Kan du gi meg kilden for hvor du leste det? :) Men unde ZiPhone prosessen er det ZiPhone som gjør jobben, bare den og ingen andre ting. Og ZiPhonen fucker opp iPhonen 1 av 10 ganger . Kanskje ikke det en gang(0.1 av 10). :p Men HVIS det skulle skje, så mener jeg at det skal gå an å holde inne på/av knappen og HOME knappen, og deretter slippe på/av knappen når Apple logoen vises :)

http://iphoneguiden.no/content/view/48/1/

Som du ser så advarer iPhoneguiden veldig mot å bruke dette programmet.

Lenke til kommentar
http://iphoneguiden.no/content/view/48/1/

Som du ser så advarer iPhoneguiden veldig mot å bruke dette programmet.

Men så har vedkommende som har skrevet det der null peiling. Bare bruken av "Hvem program" viser jo hvor seriøst det er. Og det faktum at fraråder ziphone pga nedgradering av bootloader, noe alternativene han nevner også gjør, men det har han tydeligvis ikke fått med seg... :roll:

Jeg har skrevet en ZiPhone guide på norsk her: http://unlock.no/iphone/

Lenke til kommentar
Litt dumt spørsmål ,men trenger man egentlig å lade iPhone før man bruker den ?

Og hvordan dreper man iTunes hjelper'n ?

Du må lade iPhonen hvis det er nødvendig (det ser du)

Og for å drepe iTunes hjelperen trykker du CTR+ALT+DEL og går på prosesser.. Der finner du iTunes Helper og bare høyreklikker på den og velger "avslutt prosess" :)

EDIT: Kjører du Vista må du etter CTRALTDEL trykke oppgave behandler/task manager :p

Endret av toshast
Lenke til kommentar
Litt dumt spørsmål ,men trenger man egentlig å lade iPhone før man bruker den ?

Og hvordan dreper man iTunes hjelper'n ?

Og er det store sjanser for at iPhone blir bricket med Ziphone ?

Ang lading så lader den gjennom kabelen. Drepe iTunes er ikke nødvendig dersom du bruker ZiPhone. ZiPhone er det desidert mest brukte programmet for opplåsing av iPhones - dersom det var store sjanser for bricking hadde selvsagt folk brukt noe annet. Jeg har for øvrig aldri hørt om noen tilfeller av bricks som følge av opplåsing.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg vurderer en Iphone som musikk og video/bilde telefon. Jeg har en HTC Dual for umts osv som egentlig ikke brukes. Burde jeg vente på den nye versjonen, eller kan jeg like så godt kjøpe nå om jeg får et godt tilbud? (Jeg har en kontakt i USA som leter etter tilbud for meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...