Bendik-_- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 heisann jeg lurer på noe. 1. Jeg får ikke koblet på Wi-fi her hjemme, har nextgentel. Men får fint koblet på Wi-fi på skolen eller hos en kompis. hva kan være problemet? 2. Hvordan får jeg lagt til ringetoner? 3. Finnes det en vei utenom synk/Itunes? naziregime hele greia. Lenke til kommentar
toshast Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg vett ikke noe om hvordan å fikse Wi-fien din men jeg vet hvordan du lager ringetoner Har lagd mange selv Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg vett ikke noe om hvordan å fikse Wi-fien din men jeg vet hvordan du lager ringetoner Har lagd mange selv Fint vis du vil dele det med meg lage selv, eller få sanger til å bli ringetone? Dumt at man ikke kan velge at sangene skal være ringetoner. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Installer et program som heter "Ringtones", da kan man importere sanger til ringetoner. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Installer et program som heter "Ringtones", da kan man importere sanger til ringetoner. Å dette skal man gjøre på Iphone ? hvor finner jeg den da? source? Siden wi fi ikke funker, så må nok vente til penger på kortet for edge eller gjøre det et sted jeg får koblet meg på nett Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bare jeg som ikke fatter hva jeg skal skrive her? : s Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vet noe om det går ann å få tak i 16gb iPhone i New York? Kjæresten min er der nå og hun får ikke tak i noe... Hun finner bare useriøse butikker som selger de for $ 700... Så hvis det er noen New York-oppdaterte folk her så hadde det vært fint.. =p Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Glem det, så hundene i bildet nå. ^^ - Skal da være i Eplehuset på 5th Avenue, Larsao3? Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Glem det, så hundene i bildet nå. ^^- Skal da være i Eplehuset på 5th Avenue, Larsao3? Hun sier hun har vært i mange av Eplehusene på Manhattan men får ikke tak i.. Lenke til kommentar
toshast Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Installer et program som heter "Ringtones", da kan man importere sanger til ringetoner. Du må jo ha en source for å laste ned men jeg liker å holde meg til å lage selv og bestemme hvor mye av sangen jeg skal ha Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Installer et program som heter "Ringtones", da kan man importere sanger til ringetoner. Du må jo ha en source for å laste ned men jeg liker å holde meg til å lage selv og bestemme hvor mye av sangen jeg skal ha Hva er sourcen til ringtones ? Lenke til kommentar
toshast Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Installer et program som heter "Ringtones", da kan man importere sanger til ringetoner. Du må jo ha en source for å laste ned men jeg liker å holde meg til å lage selv og bestemme hvor mye av sangen jeg skal ha Hva er sourcen til ringtones ? Har ikke peiling Lenke til kommentar
flubby Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Fikk plutselig et problem med at "returknappen" ikke lengre fungerer, samtidig som høytaleren lager skurrette lyd. den vil heller ikke lade. Noen som har opplevd dette? Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva er sourcen til ringtones ? http://i.danstaface.net Kilde: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=839 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Glem det, så hundene i bildet nå. ^^- Skal da være i Eplehuset på 5th Avenue, Larsao3? Hun sier hun har vært i mange av Eplehusene på Manhattan men får ikke tak i.. Hva med rett fra AT&T selv da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er visst dyrt i følge min onkel + at man må tegne medlemsskap. : ( Så det ble ikke telefon på meg i helga alikevel.. - Får be kompisen min sende når jeg får penger.. Onkel hadde vært i New Orleans, og han hadde bare sett iPhones til over $800.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Prisene har Apple er hvertfall $399 og $499 + evt. tax etter hvor du handler hen. Å kjøpe den på AT&T går vel heller ikke, da abonnementet tegnes i butikken? Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det stemmer nok det. Og så fantes det så klart ingen Apple Stores i New Orleans heller.. Onkel hadde funnet den hos AT&T på flyplassen til $900(!) inkl abb som måtte tegnes der og da. Så det ble uaktuelt for min del.. Endret 27. april 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 For å jailbreake og starte opp iPhone trenger man da å ha konto på itunes eller klarer man seg med bare programmet uten konto ? Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 For å jailbreake og starte opp iPhone trenger man da å ha konto på itunes eller klarer man seg med bare programmet uten konto ? Man klarer seg uten konto på itunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå