Tirumtei Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kjedelig GNoMiz =/ Æsj, skulle aldri ha oppgradert til 1.1.4.... Nå sier den plutselig at jeg ikke har mer "diskplass", også har jeg 3,7 GB ledig står det i iTunes :S Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde no wifi/bluetooth + at telefonen ringte ikke når den var i standby modus. Dette har jeg hatt siden 1.1.1 updaten kom... swifi fra dev-team fikset alle problemene. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 har enda ikke fått til egen ringetone på iphonen. har windows xp på pcen hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 har enda ikke fått til egen ringetone på iphonen.har windows xp på pcen hva skal jeg gjøre? Har du prøvd applikasjonen ringtones? Då kan du lage din eigen ringetone på mobilen utan å vere avhengig av pc. Les meir her: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&...p;sk=t&sd=a Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 det beste er iphone pc suite.genialt program.søk på google og se etter 1.0.3.3.De andre er buggete. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Lurte på noe, jeg har sett videoer på youtube av folk som later som om iPhone'en var ett vann glass ved hjelp av sensorene. Hvor laster jeg ned dette? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er dessverre ikke sensorbasert den applikasjonen, det er en film som spilles av også bare rører du på telefonen på riktig tid for at det skal se ekte ut. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Finnes det en mulighet for å koble iphone på nett gjennom USB kabelen som følger med? Akkurat fått den og regner med at det ikke går, men verdt å spørre. Lenke til kommentar
nuffi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei! Jeg har prøvd å bestille en iPhone ca. 7 ganger!!! Bruker jet carrier men det ser ikke ut til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Lurte på noe, jeg har sett videoer på youtube av folk som later som om iPhone'en var ett vann glass ved hjelp av sensorene.Hvor laster jeg ned dette? Jeg har en med øl Bare legg filmklippet inn på iPhonen og spill av. (Du må pakke den ut først) iBeer.zip Endret 13. april 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Finnes det en mulighet for å koble iphone på nett gjennom USB kabelen som følger med? Akkurat fått den og regner med at det ikke går, men verdt å spørre. Dessverre, nei. Du må bruke Wi-Fi. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei! Jeg har prøvd å bestille en iPhone ca. 7 ganger!!! Bruker jet carrier men det ser ikke ut til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Så rart. Har sett at folk har dette problemet, og det er bare å bestille flere ganger. Har selv bestilt flere Iphones fra Apple.com via JetCarrier som jeg har nevnt tidligere, og de har alle gått igjennom på første forsøk Lenke til kommentar
Kald Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Den er grei, var en tur å kjøpte en trådløs router istad. Let the games begin Lenke til kommentar
nuffi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei! Jeg har prøvd å bestille en iPhone ca. 7 ganger!!! Bruker jet carrier men det ser ikke ut til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Så rart. Har sett at folk har dette problemet, og det er bare å bestille flere ganger. Har selv bestilt flere Iphones fra Apple.com via JetCarrier som jeg har nevnt tidligere, og de har alle gått igjennom på første forsøk Hmm... får bare fortsette å prøve da. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei! Jeg har prøvd å bestille en iPhone ca. 7 ganger!!! Bruker jet carrier men det ser ikke ut til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Så rart. Har sett at folk har dette problemet, og det er bare å bestille flere ganger. Har selv bestilt flere Iphones fra Apple.com via JetCarrier som jeg har nevnt tidligere, og de har alle gått igjennom på første forsøk Hmm... får bare fortsette å prøve da. Kan være en ide å prøve med forskjellige kort om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
nuffi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei! Jeg har prøvd å bestille en iPhone ca. 7 ganger!!! Bruker jet carrier men det ser ikke ut til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Så rart. Har sett at folk har dette problemet, og det er bare å bestille flere ganger. Har selv bestilt flere Iphones fra Apple.com via JetCarrier som jeg har nevnt tidligere, og de har alle gått igjennom på første forsøk Hmm... får bare fortsette å prøve da. Kan være en ide å prøve med forskjellige kort om du ikke har gjort det. Jeg har prøvd med visa og mastercard, men tror jeg heller kjøper en på finn.no viss jeg ikke får det til å virke snart! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei! Jeg har prøvd å bestille en iPhone ca. 7 ganger!!! Bruker jet carrier men det ser ikke ut til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Så rart. Har sett at folk har dette problemet, og det er bare å bestille flere ganger. Har selv bestilt flere Iphones fra Apple.com via JetCarrier som jeg har nevnt tidligere, og de har alle gått igjennom på første forsøk Hmm... får bare fortsette å prøve da. Kan være en ide å prøve med forskjellige kort om du ikke har gjort det. Jeg har prøvd med visa og mastercard, men tror jeg heller kjøper en på finn.no viss jeg ikke får det til å virke snart! Kjøp heller på eBay med den latterlige lave dollaren. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Lurte på noe, jeg har sett videoer på youtube av folk som later som om iPhone'en var ett vann glass ved hjelp av sensorene.Hvor laster jeg ned dette? Jeg har en med øl Bare legg filmklippet inn på iPhonen og spill av. (Du må pakke den ut først) Hvordan pakker man ut? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det venta no priskutt på iphone i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Huhei, lav dollar + flotte friends i USA = iPhone til 2000 kr på meg. Ferdigopplåst på 1.1.4 og norsk tastatur var den også når jeg fikk den, glad jeg slipper å bekymre meg for alt det der Noe så HERLIG. WiFi'en funker jo som en helt. Trenger jo ikke pc lenger. Skjekke mail og nyheter gjør jeg jo bare på mobilen ))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå