Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vær forberedt på å legge inn ordren flere ganger (hvis du skal bruker JetCarrier) :)

Vær forberedt på å legge inn ordren flere ganger (hvis du skal bruker JetCarrier) :)

Jeg har også lest dette her flere steder, men samtlige Iphones jeg har bestilt på Apple.com via JetCarrier har gått igjennom på første forsøk. Merkelige saker. Merk at dette her er i en periode fra Oktober/November og senest nå i forrige uke.

Så dere mener at jeg skal bestille flere iphones? eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
ZiPhone har bricka plenty med iPhones. WiFi-fixer'n ødelegger wifi'en, den reparer den ikke. Les litt på hackint0sh.org om dere er interessert.

Tull og tøys. Og hackingtosh er IKKE en en nøytral kilde hva angår ziphone. iplus og ziphone fungerer temmelig identisk.

Lenke til kommentar
ZiPhone har bricka plenty med iPhones. WiFi-fixer'n ødelegger wifi'en, den reparer den ikke. Les litt på hackint0sh.org om dere er interessert.

Tull og tøys. Og hackingtosh er IKKE en en nøytral kilde hva angår ziphone. iplus og ziphone fungerer temmelig identisk.

Tull og tøys at wifi fixen til ziphone setter en ny mac som uansett ikke fungerer? Ziphone downgrada bootloader uten å si ifra er også rimelig hårreisende..

Lenke til kommentar

Tull og tøys at wifi fixen til ziphone setter en ny mac som uansett ikke fungerer? Ziphone downgrada bootloader uten å si ifra er også rimelig hårreisende..

MAC'en FUNGERER jo - det er kun dersom to stk som har brukt samme fiks kobler seg på samme aksesspunkt samtidig det blir et problem, og det problemet begrenser seg til at den siste som kobler seg på, ganske enkelt ikke får koblet seg på (wow for en skandale!). Og dessuten så virker denne wifi-fiksen kun i noen få tilfeller, så problemet nevnt over er ikke eksisterende, med en alvorlighetsgrad som er mikroskopisk (gjør du en restore nullstilles MAC'en).

Og nei, ziphone downgrader ikke bootloader uten å si i fra. Vi andre pleier å lese før vi gjør ting. Og dessuten spiller det ingen rolle at bootloader nedgraderes.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Er det nokon som veit om ein treng USB 2.0 til å låse opp med ZiPhone guide 3.0?
Jeg 95% sikker på at det har ingen betydning annet enn at det vil gå tregere.

OK. Om wifi sluttar å fungere etter eg prøvar ziphone, vil eg da kunne bruke iplus eller iliberty+ eller vil det vere eit "varig men" med tlf, altså at det vil skje for alltid?

Lenke til kommentar
OK. Om wifi sluttar å fungere etter eg prøvar ziphone, vil eg da kunne bruke iplus eller iliberty+ eller vil det vere eit "varig men" med tlf, altså at det vil skje for alltid?
At ziphone forårsaker wifi-problemer er totalt ubekreftede rykter. Det finnes mange som kun har brukt iplus/iliberty og andre metoder som også har identiske wifi-problemer. Jeg har for øvrig aldri vært vitne til en eneste telefon som har fått dette wifi-problemet, og jeg bruker kun ZiPhone. Men jeg pleier også alltid å gjøre en restore til 1.1.4 først.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...