-Tommy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Han tenker kanskje på å bytte ut qwerty tastaturet og heller ha et tastatur som vanlige mobiler har? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det mulig å få T9-tastatur med ordliste og hele shiten? T9? Du skriver på et helt vanlig pc-tastatur. Ordliste er ikke noe problem. Ja, T9. Og jeg vet hvordan jeg skriver, jeg har iPhone. Han tenker kanskje på å bytte ut qwerty tastaturet og heller ha et tastatur som vanlige mobiler har? Ja. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Talltastatur med T9 kommer neppe med det første. Uansett: http://www.engadget.com/2008/04/05/quake-3...able-lan-party/ Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei. Har fått meg Iphone nå og prøver å unlocke den. første gangen virket det ikke så jeg prøvde en gang til da jeg gikk opp meldingen " IOIpodUSBDevice:: StartIpodstack cant start! Need Confuguration" noen som har noen tips? brukte Ziphone c3.0 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Talltastatur med T9 kommer neppe med det første. Hvorfor ikke? Det er jo klart at det er hendig å taste med T9 ettersom at de "tastene" som er nå, mulig er for små for noen. En i klassen min vil ikke kjøpe iPhone før den får klassiske taster med T9. Og det med Quake 3. Det ligger ikke ute noe sted enda? Endret 6. april 2008 av :--{D Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kan heller ikke se at det skal være så vanskelig å få det til. Tastaturet er der jo allerede, gjelder bare å få det til å fungere i SMS. Kan ikke si jeg har problemer med de tastene som er nå, men det går bare utrolig tregt å skrive meldinger. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det krever bare litt øvelse, så raser man avgårde i MYE høyere hastighet enn man gjorde på talltastatur tidligere. Når enkelte oppnår hastigheter på 64 ord i minuttet på tastaturet sier det seg selv at det blir meningsløst å bytte det ut med et tregt talltastatur. Bedre å øve seg litt. Alt nytt krever tross alt tilvenning Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det krever bare litt øvelse, så raser man avgårde i MYE høyere hastighet enn man gjorde på talltastatur tidligere. Når enkelte oppnår hastigheter på 64 ord i minuttet på tastaturet sier det seg selv at det blir meningsløst å bytte det ut med et tregt talltastatur. Bedre å øve seg litt. Alt nytt krever tross alt tilvenning Jepp, folkens! Her har vi fasiten på hvordan alle skriver raskt! ... 64 ord i minuttet på en iPhone høres særdeles tvilsomt ut for en vanlig mann-i-gata. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ordliste er ikke noe problem. Hvordan få tak i skikkelig norsk ordliste? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 okei HJELP! Lyden på iphone har vært borte i snart 1 time!! Hva skal jeg gjøre??? Skulle sette inn øretelefonene for å høre på musikk, og sangene ville ikke starte. Når jeg tok ut øreproppene forsvant all lyden! Det er hverken lyd når de er i eller ikke, og jeg har sjekket ALLE innstillingene! :( Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 okei HJELP! Lyden på iphone har vært borte i snart 1 time!! Hva skal jeg gjøre??? Skulle sette inn øretelefonene for å høre på musikk, og sangene ville ikke starte. Når jeg tok ut øreproppene forsvant all lyden! Det er hverken lyd når de er i eller ikke, og jeg har sjekket ALLE innstillingene! :( Prøvd restart? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Eller Restore av telefonen for den saks skyld? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 okei HJELP! Lyden på iphone har vært borte i snart 1 time!! Hva skal jeg gjøre??? Skulle sette inn øretelefonene for å høre på musikk, og sangene ville ikke starte. Når jeg tok ut øreproppene forsvant all lyden! Det er hverken lyd når de er i eller ikke, og jeg har sjekket ALLE innstillingene! :( Prøvd restart? Ja.. pluss tatt ut simkortet, slo den av i 20 min osv... seriøst.. Hva er det som feiler den her greia? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Prøv å ta ut og inn øretelefonene en del ganger, flere som har opplevd at den ikke har fått med seg at de ikke står i. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Prøv å ta ut og inn øretelefonene en del ganger, flere som har opplevd at den ikke har fått med seg at de ikke står i. Jeg har seriøst prøvd ALT... Når jeg trykker på ipod også, så starter ikke sangen heller... HUFF Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Har fått meg Iphone nå og prøver å unlocke den. første gangen virket det ikke så jeg prøvde en gang til da jeg gikk opp meldingen " IOIpodUSBDevice:: StartIpodstack cant start! Need Confuguration" noen som har noen tips? brukte Ziphone c3.0 Har du installert iTunes på PC-en? Og er telefonen tilkoblet og iTunes har oppdaget den? Hvis ja, forsøk å starte maskinen på nytt, og bytte USB-port. Du må trykke på knappene i ziphone ETTER at telefonen er tilkoblet, og telefonen oppdaget av iTunes. Jeg har skrevet en ny guide om hvordan du låser opp og "fornorsker" iphone her: http://unlock.no/iphone/ Endret 6. april 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) :cry: Lyden er fortsatt borte! Den forsvant når jeg skulle høre på musikk. Ikke noe mer enn det.. har prøvd: ta ut sim kort slått av i 20 min tatt ut og inn headset fort og sakte sjekket innstillingene skrudd lyd av og på Er det INGEN som kan hjelpe meg?? Endret 6. april 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lise04: Det er altså ingen lyd verken med eller uten øretelefoner tilkoblet, og det er ingen summetone når du ringer? I tillegg indikerer ikke iPhone at sangene faktisk spilles av selv om det ikke er lyd? I så fall er det bare en ting å gjøre: Kjøre en restore med ny jailbreak/unlock. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Lise04: Det er altså ingen lyd verken med eller uten øretelefoner tilkoblet, og det er ingen summetone når du ringer? I tillegg indikerer ikke iPhone at sangene faktisk spilles av selv om det ikke er lyd? I så fall er det bare en ting å gjøre: Kjøre en restore med ny jailbreak/unlock. Det er så merkelig, men når jeg ringer hører jeg summetone. MEd en gang noen svarer er det stille.. Men personen hørte meg?! Sangene starter heller ikke, og alle lyder som vanligvis kommer ved tilkobling til pc, meldingslyd osv er borte.Hvordan får jeg backup av kontakter osv? og, jeg prøvde å laste ned ziphone, men fikk ikke åpnet. Edit: det går heller ikke an å trykke på speaker når jeg ringer Endret 6. april 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan får man slettet filmene man tar opp med Showtime egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå