SUPERJANNE Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 kan 1.1.4 sende flere bilder i en epost? Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det går an å sette pinkode på iPhone, sant ja? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det går an å sette pinkode på iPhone, sant ja? Ja, innstillinger-->generelt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har noen prøvd pwnage verktøyet til iPhone Dev Team ennå? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har noen prøvd pwnage verktøyet til iPhone Dev Team ennå? Ja, fungerer supert. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Synes du det var lett å bruke? Vurderer å bruke det når windowsversjonen kommer. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Synes du det var lett å bruke? Vurderer å bruke det når windowsversjonen kommer. Ser egentlig ingen spesiell grunn å bruke pwnage per i dag. Er enklere og raskere å bruke ziphone/iplus på dagens firmware. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det iliberty Lenke til kommentar
TKConrad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Noen som vet om europeisk telefonstøtte til 1.1.2? eller hvordan man oppgraderer til 1.1.3? -C Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Les denne siden og forrige. ziphone etc etc etc. Hvis ikke så har en eller annen på mac1.no fornorsket en engelsk guide og lagt til sin egen bit om å fornorske iphone, den kan du bruke. Lenke til kommentar
khoaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det iliberty Vurderer også iLiberty+ men finner ingen step by step guider. Kan du fortelle meg hvordan det gikk med deg og unlockingen? Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvilket format må en film være hvis jeg skal se den på iPhone? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvilket format må en film være hvis jeg skal se den på iPhone? MP4 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det iliberty Vurderer også iLiberty+ men finner ingen step by step guider. Kan du fortelle meg hvordan det gikk med deg og unlockingen? Jeg har ikke enheten min ennå. Jeg går derimot gjennom litt meninger som folket har. OG nå blir det mellom iliberty eller det nye verktøyet fra iphone dev team. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det iliberty Vurderer også iLiberty+ men finner ingen step by step guider. Kan du fortelle meg hvordan det gikk med deg og unlockingen? Sjekk forumet på mac1.no, står en lang guide der. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 vurderer å kjøpe en iphone, men bruker man itunes til å legge over filmer og musikk? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Man kan brukes itunes, men det finnes flere andre programmer som funker også. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) vurderer å kjøpe en iphone, men bruker man itunes til å legge over filmer og musikk? Ja, men finnes alternativer som MediaMonkey. Endret 5. april 2008 av heanwi Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det mulig å få T9-tastatur med ordliste og hele shiten? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det mulig å få T9-tastatur med ordliste og hele shiten? T9? Du skriver på et helt vanlig pc-tastatur. Ordliste er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå