PanzerHansen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Fikk min iphone i går Stor fornøyd, men har noen spm. 1. Wi-Fi nettverk, er det det som koster så mye? Eller er det det vanlige nettverket? Når jeg kom på skolen idag, etter å ha vært hjemme på mitt trådløse internett så står det en [E] helt oppe ved venstre hjørne, hva betyr det? 2.Åssen slår jeg av ordlista på meldinger? Takk for svar! Mvh PanzerHansen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 E står for edge og det er noe som koster en halv formue. Wifi nettverk er gratis, dette er trådløs internett som PC-en kobler seg til. Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Åssen fpr man vekk E da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Last ned Bossprefs og slå av edge. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan skrus av hvis du har BossPrefs. Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Okey, takk! Men når den E er hvit, da er den vel ikke på? Men hvis den lyser blå så er den på? Jeg er på skolen nå, så vil helst ikke betale noe da.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du betaler bare når du går på internett. Det er som bredbånd, koster bare ved bruk. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Og som du selv sier... Når E er hvit er det ingen overføringer, og når E er blå sender/mottar den noe (ergo koster penger). Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Du betaler bare når du går på internett. Det er som bredbånd, koster bare ved bruk.Du mener vel modem/ISDN? Bredbånd koster som oftest per måned uansett om du bruker det eller ikke. Endret 27. mars 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, noen som vet hvor jeg finner en ting som gjør at jeg kan bruke vanlig headsett på iPhonen min ? Denne kan gjøre nytten og koster ikke mer enn 25 kr. inkl. frakt. Noen som vet en norsk butikk som selger noe liggnende? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 De har det sikkert på butikker som Clas. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du betaler bare når du går på internett. Det er som bredbånd, koster bare ved bruk.Du mener vel modem/ISDN? Bredbånd koster som oftest per måned uansett om du bruker det eller ikke. Jepp.. Men uansett, dere mente hva jeg skjønte Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skjønte ihvertfall hva du mente. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hei, noen som vet hvor jeg finner en ting som gjør at jeg kan bruke vanlig headsett på iPhonen min ? Denne kan gjøre nytten og koster ikke mer enn 25 kr. inkl. frakt. Noen som vet en norsk butikk som selger noe liggnende? Er vel lite av den overgangen i vanlige norske butikker ettersom iPhone ikke har kommet hit enda. Du kan også handle den via f.eks. qxl, men da koster den rundt hundrelappen. Her er en norsk side som selger litt småtteri til iPhone'n. Endret 27. mars 2008 av datating Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den siden er til å stole på ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den siden er til å stole på ? Den ser jo særiøs ut, men jeg personlig hadde heller stolt på Ebay-selgeren jeg linket til. Han har jo nesten 800 salg med over 99% fornøyde kunder. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Og som du selv sier... Når E er hvit er det ingen overføringer, og når E er blå sender/mottar den noe (ergo koster penger).Nei, koster ingenting når det bare står E. Det koster kun når det står E OG du ser den lasteindikatoren snurrer tregt. Når den er hvit betyr bare det at du ikke har dekning for EDGE. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den siden er til å stole på ? Er ihvertfall en på forumet her som har kjøpt fra den siden og han var fornøyd. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Og som du selv sier... Når E er hvit er det ingen overføringer, og når E er blå sender/mottar den noe (ergo koster penger).Nei, koster ingenting når det bare står E. Det koster kun når det står E OG du ser den lasteindikatoren snurrer tregt. Når den er hvit betyr bare det at du ikke har dekning for EDGE. Ah ok. "E" er konstant hvit hos meg, bortsett fra blå når jeg bruker internett. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nei, eneste grunnen til at den blir blå er pga bakgrunnen i programmet du bruker er hvit Når bakgrunnen er sort vil alle indikatorene være hvite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå