MooseOnTheRun Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hei! Noen ganger når jeg laster ned ting fra installer kommer dette opp: Error Package download failed: can't find host! men så kan jeg slå den av og på så funker det...skjer det samme hos vennen min... Noen som har noen tips til dette? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det virker mest sannsynlig ut at problemet oppstår som følge av manglende Internettoppkobling i dette tidspunktet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har opplevd det når jeg bruker EDGE, eller har dårlige WiFi signaler. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 HEInoen spm: - kan man velge andre ringetoner enn de som er på sounds? - når jeg prøver å sende mms kommer det opp noe om mmsc eller noe? Det står at den kan ikke sende, fordi det er feil. what to do? anyone?.......... Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå sitter jeg å prøver å bestille meg en IPHONE, fra apple.com .. Denne skal sendes til en adresse i texas som en kompis har, og betales med kredittkort eller visa, men når jeg kjører ordren gjennom får jeg dette til svar på mail: Dear Apple Customer, Thank you for your recent order. Unfortunately, we do not accept credit cards from banks outside the US and Canada. Please visit us online at <www.apple.com/orderstatus> and select Edit Payment Method to change your order payment to a credit card issued in the US or Canada. We will continue to hold this order for one week. If we do not hear from you, we will cancel your order. We look forward to hearing from you soon. Sincerely, Apple Payment Processing Support Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få betalt tlf en ??? Og få satt ordren i bestilling? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det enkleste må vel være å få han kompisen din som bor der (?) til å legge inn en ordre og så får heller dere gjøre opp dere imellom. Lenke til kommentar
teigas123 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det enkleste må vel være å få han kompisen din som bor der (?) til å legge inn en ordre og så får heller dere gjøre opp dere imellom. han bor der ikke, sitter på en båt i mexico gulfen, og er bare innom flyplassen i Houston på vei hjem. Selger de der kanskje? Mon tro? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det enkleste må vel være å få han kompisen din som bor der (?) til å legge inn en ordre og så får heller dere gjøre opp dere imellom. han bor der ikke, sitter på en båt i mexico gulfen, og er bare innom flyplassen i Houston på vei hjem. Selger de der kanskje? Mon tro? Såvidt jeg vet har ikke Apple noen butikker på flyplassene. Er visst veldig opp og ned om det går med norsk bankkort eller ei. Fra et annet forum er det noen som foreslår å opprette et bankkort fra https://www.epassporte.com/. Hvordan det fungerer vet jeg dessverre ikke noe om. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå sitter jeg å prøver å bestille meg en IPHONE, fra apple.com .. Denne skal sendes til en adresse i texas som en kompis har, og betales med kredittkort eller visa, men når jeg kjører ordren gjennom får jeg dette til svar på mail: Dear Apple Customer, Thank you for your recent order. Unfortunately, we do not accept credit cards from banks outside the US and Canada. Please visit us online at <www.apple.com/orderstatus> and select Edit Payment Method to change your order payment to a credit card issued in the US or Canada. We will continue to hold this order for one week. If we do not hear from you, we will cancel your order. We look forward to hearing from you soon. Sincerely, Apple Payment Processing Support Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få betalt tlf en ??? Og få satt ordren i bestilling? De har sperret Norsk kredittkort. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hvorfor kan man ikke sende flere en et bilde av gangen til en epost fra den? Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Holder på å oppgradere min iPhone til 1.1.4........Fikk en feilmelding fra ZiPhone: 1) trykk Refurbish (Tilbakestill) - Mac: trykk Start Process 2) vent ca. 5 minutter (se det magiske rulle over iPhone-skjermen) 3) avslutt ZiPhoneGUI På dette punktet der ziPhone er ferdig med å "tilbakestille" fikk jeg en melding om at "prosessen feilet". Hva skal jeg gjøre? Fortsette i guiden eller gå tilbake å gjøre det på nytt? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det samme fikk jeg (XP), og jeg bare kjørte på videre (dvs oppgraderte). Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Så det er bare å kjøre på og oppgradere? Isåfall har jeg hatt unødvendig angst i 2 timer nå :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 TJa du kan nok prøve å tilbakestille den igjen, men som sagt, jeg bare fortsatte og alt fungerer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Holder på å oppgradere min iPhone til 1.1.4........Fikk en feilmelding fra ZiPhone: 1) trykk Refurbish (Tilbakestill) - Mac: trykk Start Process Hvorfor i all verden trykker du på Refurbish hvis du skal oppgradere? Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fordi jeg må gjøre det ifølge denne guiden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fordi jeg må gjøre det ifølge denne guiden. Den guiden er i så fall feil - riktig fremgangsmåte er å bruke DFU-knappen under avanserte funksjoner, og oppgradere i iTunes etterpå. Det er meningsløst å bruke refurbish knappen med mindre du skal nedgradere. Det spiller imidlertid ikke noen veldig stor rolle. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.oestbye.net/ilp.php?subaction=s...amp;ucat=1& det er ikke verre.. dfu mode -> itunes -> ziphone.. tryggere å bruke ziphone å downgrade BL enn å få en blank (fake) BL, skal ikke forundre meg om det er lett å finne denne, og da blir nok mange iphones sperret rundt om kring.. neppe at det skjer, men er hvertfall tryggere å downgrade til en BL som finnes, spør du meg Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, noen som vet hvor jeg finner en ting som gjør at jeg kan bruke vanlig headsett på iPhonen min ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, noen som vet hvor jeg finner en ting som gjør at jeg kan bruke vanlig headsett på iPhonen min ? Denne kan gjøre nytten og koster ikke mer enn 25 kr. inkl. frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå