Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Eneste kjipe er at jeg med 1.4 fremdeles har opplevd at Safari quitter av seg selv av og til, selv om jeg bare har den ene siden oppe og ikke hører på musikk eller noe.

Hos meg skjedde det med 1.1.1, 1.1.2 og 1.1.3 også.

Jeg har og opplevd det med 1.1 og 1.3, har aldri kjørt 1.2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei! har konvertert noen videor som jeg gjerne skulle hatt inn på iphonen. Brukte movies2iphone og har brukt det før på en annen data men nå klarer jeg ikke få de inn i itunes eller på iphone. Når jeg drar de inn eller tar "add a file" så skjer det ikke no... Itunes er akkurat som før og legger ikke videoen til.

Når jeg prøver og dra den rett over til Iphonen kommer det: "videoen ble ikke kopiert siden den ikke kan spilles av på Iphonen" hadde ikke no problemer med dette før men nå funker det ikke... Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar

Det var vel ikke hvordan han lurte på :p

Det er vel strengt tatt nødvendig om ordboken er 100%,

men jeg tviler på at du finner en så god norsk ordbok som finne alle feil til iphone..

den finner nok feks "lope" - løpe. men tviler på at den finner loper - løper..

ser ikke problemet med å innstalere æøå, om du lurer på hvordan ligger det guide på http://www.oestbye.net

men det er kjett ja, tar litt tid..

leste ett sted at de hadde klart å fått opp æøå på tastaturet, så du slapp å holde inne AO etc for å få de div. bokstavene, men finner ikke igjen linken :\

dette er jo en mye kjappere løsning..

Lenke til kommentar
Det var vel ikke hvordan han lurte på :p

Det er vel strengt tatt nødvendig om ordboken er 100%,

men jeg tviler på at du finner en så god norsk ordbok som finne alle feil til iphone..

den finner nok feks "lope" - løpe. men tviler på at den finner loper - løper..

ser ikke problemet med å innstalere æøå, om du lurer på hvordan ligger det guide på http://www.oestbye.net

men det er kjett ja, tar litt tid..

leste ett sted at de hadde klart å fått opp æøå på tastaturet, så du slapp å holde inne AO etc for å få de div. bokstavene, men finner ikke igjen linken :\

dette er jo en mye kjappere løsning..

Du går åp instillinger etter du har lastet ned språkpakken på ifon.no, og velger russisk. Deretter går du på sms, og skriver en melding. Der ser du en globus. Trykker du på den får du æøå i tastaturet!

Lenke til kommentar

Jeg har brukt det norske tastaturet til ifon omtrent helt siden jeg fikk telefonen for ca 1 mnd siden. Jeg har opplevd at sms-programmet av og til plutslig lukker seg etter at jeg har åpnet det. Leste en plass at grunnen til dette kunne være at jeg hadde det norske tastaturet installert.

Der for avinstallerte jeg norsk tastatur for noen dager siden, og har ikke opplevd noen problemer etter det. Samme med at Safari brått lukker seg.

Noen andre med lignende erfaringer/løsninger?

Lenke til kommentar

Den norske ordboken er for øvrig totalt ubrukelig. Har hatt den installert i ca 2 uker, og har ikke en eneste gang hatt noe nytte av den. Men omtrent HVER gang jeg skriver melding har den skapt irritasjon når den driver å foreslår de tåpeligste ting. Tror egentlig ikke den engelske ordboken er så mye bedre heller - virker som de bare foreslår den siste bokstaven i ordet når du allerede har skrevet hele ordet unntatt siste bokstav... :roll: - men har en mistanke om at den engelske er bedre til å rette opp skrivefeil, siden den antagelig tar med i beregningen hvilke bokstaver som ligger nærmest den du trykket feil på. Tror ikke den norske gjør det.

Det norske tastaturet er OK, men det hadde vært bedre om vi heller kunne modifisert den originale metoden - dvs, halvere tiden du må holde nede A/O for å få frem spesialtegnene, og flytte de norske bokstavene helt nærmest - nå er de jo lengst borte.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...