Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Om iTunes sikkerhetskopierer kontakter o.l.? Vil helst ikke miste det når jeg nå oppdaterer fra 1.1.3 til 1.1.4

Ja, den kopierer alt utenom programmer du har installert via Installer. Så noter ned alt du har inne først.

men er det ikke bare å synke i iTunes etter oppdateringen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kompis som jobber på båt i usa, og har en landadresse han kan bestille ting til. Vi tenkte å kjøpe hver sin iphone, men har noen spørsmål jeg håper noen kan være behjelpelige med.

1. Hvor skal vi bestille? Apple.com? Og så bare sender de til usa adressen hans?

2. Går det ann å bestille 2 tlf er til samme navn og adresse i slengen?

3. Ser telefonenen er subsidierte av at&t telecom, vil en få noe brev fra dem i ettertid eller noe? Eller er det bare å bestille, ta tlf en med hjem og jailbreake de, og benytte sitt vanlige sim kort?

Lenke til kommentar

Iphonen min er helt klikk. Får ingen lyd ut av den dersom jeg ikke har i headphones, dvs samtaler osv blir helt stumme. En annen ting er at når jeg putter i headphonsa så begynner den automatisk å spille av forrige sang jeg hørte på iPoden. Hjelp!

Lenke til kommentar

Endelig er min iphone på vei fra apple store til min US adresse. Først etter tre bestillinger gikk den igjennom. Førsøkte både med Amex kort og Visakort. Det var kun visa som gikk igjennom. I tillegg bestilte jeg med giftwrapping og hele sulamitten. Får se hvor lenge der er til den dukker opp i resepsjonen på jobben :-)

Lenke til kommentar
Har en kompis som jobber på båt i usa, og har en landadresse han kan bestille ting til. Vi tenkte å kjøpe hver sin iphone, men har noen spørsmål jeg håper noen kan være behjelpelige med.

1. Hvor skal vi bestille? Apple.com? Og så bare sender de til usa adressen hans?

2. Går det ann å bestille 2 tlf er til samme navn og adresse i slengen?

3. Ser telefonenen er subsidierte av at&t telecom, vil en få noe brev fra dem i ettertid eller noe? Eller er det bare å bestille, ta tlf en med hjem og jailbreake de, og benytte sitt vanlige sim kort?

Ber deg bare huske på at det kan oppstå problemer med bestilling fra et norsk bankkort.

Lenke til kommentar
Eneste kjipe er at jeg med 1.4 fremdeles har opplevd at Safari quitter av seg selv av og til, selv om jeg bare har den ene siden oppe og ikke hører på musikk eller noe.

Hos meg skjedde det med 1.1.1, 1.1.2 og 1.1.3 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...