Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HOI!

Jeg skal til frankrike førstkommende onsdag, og fant nå ut at de der selges uten binding! Vet dere prisen der nede? Finner bare en som sier 300 Euro, men ikke hvilken versjon etc. det er..

Edit: Ser at prisen uten bindig er høyere enn med.. er det også der mulig å spasere inn i en hvilken som helst orange-butikk og kjøpe en med binding og "gjøre det sjøl"?

Endret av yackup
Lenke til kommentar

Vis man ser på nettsiden dies så ser det ut at de kun selger 8Gb der? 8GB koster foresten 399euro.

Vis man ser på nettsiden dies så ser det ut som at de kun selger 8Gb der? 8GB koster foresten 399euro.

Vis man ser på nettsiden dies så ser det ut som at de kun selger 8Gb der? 8GB koster foresten 399euro.

Lenke til kommentar

Fikk min iPhone for tre dager siden. En norsk iPhone-fyr på flyplassen i USA åpnet den, versjon 1.1.2. Jeg har problemer med å sende meldinger og å ringe. Når jeg trykker på ikonet for å sms på skjermen blir jeg "kastet ut". Samme skjer når jeg trykker på Phone. Hva skal jeg gjøre?

Har ikke innstallert noe som helst av norsk ordbok, iWorld osv...

Lenke til kommentar
Du må ha iWorld. Men drit i det og oppgrader til 1.1.4 istedenfor. Koble telefonen til PCen/Mac, i restore-modus og velg Restore. Bruk så ziphone og vips er den fikset.

Kan du forklare meg litt mer detaljert hvordan jeg oppgraderer til 1.1.4? Jeg er en "noob" på området så det bør ikke være komplisert. :whistle:

Lenke til kommentar
Om iTunes sikkerhetskopierer kontakter o.l.? Vil helst ikke miste det når jeg nå oppdaterer fra 1.1.3 til 1.1.4

Ja, den kopierer alt utenom programmer du har installert via Installer. Så noter ned alt du har inne først.

Lenke til kommentar
Når iPhonen ikke får kontakt med iTunes, hva kan man gjøre?

Har hendt at jeg må ha koplet den til og fra et par ganger før den reagerer. Hjelper ikke det har hvertfall en omstart av telefonen og pcen gjort susen.

Det har jeg prøvd også. Men det skjedde da jeg prøvde å kjøre den gjennom iplus da :ermm: Rett etter at iplus'en hadde kjørt på iphonen...håper ikke den er ødelagt:( Går ann å ringe og alt, men får ikke synkronisert med pcen. Den lader ikke heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...