Kurt Grusom Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Ah, superbt! Da får jeg hamstre med meg en når/hvis jeg er der borte Edit: Noen linker til vanlige butikker på gata over there som har den? Finner lite på pricegrabber etc.. Endret 17. mars 2008 av yackup Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) HOI! Jeg skal til frankrike førstkommende onsdag, og fant nå ut at de der selges uten binding! Vet dere prisen der nede? Finner bare en som sier 300 Euro, men ikke hvilken versjon etc. det er.. Edit: Ser at prisen uten bindig er høyere enn med.. er det også der mulig å spasere inn i en hvilken som helst orange-butikk og kjøpe en med binding og "gjøre det sjøl"? Endret 17. mars 2008 av yackup Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vis man ser på nettsiden dies så ser det ut at de kun selger 8Gb der? 8GB koster foresten 399euro. Vis man ser på nettsiden dies så ser det ut som at de kun selger 8Gb der? 8GB koster foresten 399euro. Vis man ser på nettsiden dies så ser det ut som at de kun selger 8Gb der? 8GB koster foresten 399euro. Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk min iPhone for tre dager siden. En norsk iPhone-fyr på flyplassen i USA åpnet den, versjon 1.1.2. Jeg har problemer med å sende meldinger og å ringe. Når jeg trykker på ikonet for å sms på skjermen blir jeg "kastet ut". Samme skjer når jeg trykker på Phone. Hva skal jeg gjøre? Har ikke innstallert noe som helst av norsk ordbok, iWorld osv... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du må ha iWorld. Men drit i det og oppgrader til 1.1.4 istedenfor. Koble telefonen til PCen/Mac, i restore-modus og velg Restore. Bruk så ziphone og vips er den fikset. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Om iTunes sikkerhetskopierer kontakter o.l.? Vil helst ikke miste det når jeg nå oppdaterer fra 1.1.3 til 1.1.4 Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du må ha iWorld. Men drit i det og oppgrader til 1.1.4 istedenfor. Koble telefonen til PCen/Mac, i restore-modus og velg Restore. Bruk så ziphone og vips er den fikset. Kan du forklare meg litt mer detaljert hvordan jeg oppgraderer til 1.1.4? Jeg er en "noob" på området så det bør ikke være komplisert. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Denne guiden skal nok ta for seg det meste. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Om iTunes sikkerhetskopierer kontakter o.l.? Vil helst ikke miste det når jeg nå oppdaterer fra 1.1.3 til 1.1.4 Ja, den kopierer alt utenom programmer du har installert via Installer. Så noter ned alt du har inne først. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ok, takk Blib. Oppgraderingen til 1.1.4 gikk smertefritt. Lenke til kommentar
Eilertn Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Denne guiden skal nok ta for seg det meste. -- trykk navnet på ditt trådløse nettverk, skriv passord, trykk Join Må jeg ha trådløst nett for å gjennomføre dette? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Må jeg ha trådløst nett for å gjennomføre dette? Du trenger Internett-tilgang for å få lastet ned programmer og innstillinger (norsk språkpakke, nummerformat, etc.). Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Antar at du kan bruke EDGE hvis du ikke har trådløst. NB! EDGE er dyrt! Lenke til kommentar
iam Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når iPhonen ikke får kontakt med iTunes, hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når iPhonen ikke får kontakt med iTunes, hva kan man gjøre? Har hendt at jeg må ha koplet den til og fra et par ganger før den reagerer. Hjelper ikke det har hvertfall en omstart av telefonen og pcen gjort susen. Lenke til kommentar
iam Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når iPhonen ikke får kontakt med iTunes, hva kan man gjøre? Har hendt at jeg må ha koplet den til og fra et par ganger før den reagerer. Hjelper ikke det har hvertfall en omstart av telefonen og pcen gjort susen. Det har jeg prøvd også. Men det skjedde da jeg prøvde å kjøre den gjennom iplus da Rett etter at iplus'en hadde kjørt på iphonen...håper ikke den er ødelagt:( Går ann å ringe og alt, men får ikke synkronisert med pcen. Den lader ikke heller Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Prøv å restart telefonen med usb kabelen plugget i pcen? Eller restart av pc mens den er plugget i. Endret 19. mars 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
iam Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Prøv å restart telefonen med usb kabelen plugget i pcen?Eller restart av pc mens den er plugget i. Det har jeg også prøvd Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Prøvd noe av det her? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305716 Lenke til kommentar
iam Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Prøvd noe av det her? http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305716 Prøvde den nå. Måtte gå inn på enhetsbehandling og driveren ble innstallert på nytt via nettet. Men itunes finner ikke iphonen Kan man oppdatere til 1.1.4. uten itunes? Edit2: fikk det til Endret 20. mars 2008 av iam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå