Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Regner med at det er ganske mange med iphones her, og vil bare si at;

http://oestbye.net/iphone.php

er oppdatert med flere nye guider nå :D

Noen hint om hva de nye guidene handler om er;

* Hvordan lage og bruke temaer på iPhone

* Hvordan få tiden til å gå med Iphone? (emulatore og spill)

og mye mer ;D sjekk ut og legg igjen en kommentar :)

Vil anbefale deg å bytte ut ZiPhone med iPlus. Problemet med ZiPhone er at den nedgraderer bootloaderen på telefonen fra 4.6 til 3.9, og gjør det dermed umulig å oppgradere til 4.6 ved en senere anledning. iPlus, derimot, nedgraderer bare til 3.9 Fake Blank som er en bootloader det går an å oppgradere til 4.6 igjen dersom du skulle trenge dette. Står mye om det på www.hackint0sh.org. Les og lær litt der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan gi meg en guide til hvordan jeg får super mario (NES/SNES) på iphonen...? Selve emulatoren er jo inne i installer greia, men idiotiskt nok ingen spill!

Skrev det akkurat meeen :p

følg guiden på http://www.oestbye.net/iphone.php --> Iphone læreprogram (guider/tutorials) --> og velg "les mer" under guiden "Hvordan få tiden til å gå med Iphone?".

Alt står der :)

Regner med at det er ganske mange med iphones her, og vil bare si at;

http://oestbye.net/iphone.php

er oppdatert med flere nye guider nå :D

Noen hint om hva de nye guidene handler om er;

* Hvordan lage og bruke temaer på iPhone

* Hvordan få tiden til å gå med Iphone? (emulatore og spill)

og mye mer ;D sjekk ut og legg igjen en kommentar :)

Vil anbefale deg å bytte ut ZiPhone med iPlus. Problemet med ZiPhone er at den nedgraderer bootloaderen på telefonen fra 4.6 til 3.9, og gjør det dermed umulig å oppgradere til 4.6 ved en senere anledning. iPlus, derimot, nedgraderer bare til 3.9 Fake Blank som er en bootloader det går an å oppgradere til 4.6 igjen dersom du skulle trenge dette. Står mye om det på www.hackint0sh.org. Les og lær litt der. :)

Hehe, leste akkurat dette faktisk :D

skal legge ut en ny guide om Iplus :) Bare teste programmet selv først, men takk :DDD

Lenke til kommentar
Problemet med ZiPhone er at den nedgraderer bootloaderen på telefonen fra 4.6 til 3.9, og gjør det dermed umulig å oppgradere til 4.6 ved en senere anledning. iPlus, derimot, nedgraderer bare til 3.9 Fake Blank som er en bootloader det går an å oppgradere til 4.6 igjen dersom du skulle trenge dette.
Saken er jo den at du aldri vil måtte behøve å oppgradere til 4.6 igjen, så ser ikke hvorfor en skal gjøre det vanskelig med iplus når en kan gjøre det enkelt med ziphone.

3.9 fakeblank er kun nyttig for folk som er interessert i hacking av iphone, derfor mener jeg ziphone er å foretrekke for folk som skriver tutorials, siden de som er interessert i hacking av iphone uansett klarer å bruke iplus. D

t er også verdt å merke seg at ziphone er LANGT mer uttestet enn iplus...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Helt enig, dette jeg tenkte på også..

derfor tenkte jeg bare å legge ut en liten "nyhet" der jeg foteller at Iplus finnes..

Etter hva jeg har hørt er det vel nesten bare fordeler med en 3.9BL istedenfor 4.6?

- husker ikke helt, men hadde noe med google maps etc å gjøre : ) TROR JEG!

Lenke til kommentar

Hei, jeg er helt ny til iPhone og lurer på hvor jeg lett kan kjøpe en sikkert og greit og evt. hvilken versjon jeg bør se etter. Dollar er veldig billig for tiden så jeg tenkte å benytte meg av det. Alle svar mottas med stor takk...

KH

Lenke til kommentar
Hei, jeg er helt ny til iPhone og lurer på hvor jeg lett kan kjøpe en sikkert og greit og evt. hvilken versjon jeg bør se etter. Dollar er veldig billig for tiden så jeg tenkte å benytte meg av det. Alle svar mottas med stor takk...

KH

Du kan trygt kjøpe en iPhone fra statene.. Samme hvilken versjon du kjøper, alle kan åpnes:)

Lenke til kommentar

KH

Du kan trygt kjøpe en iPhone fra statene.. Samme hvilken versjon du kjøper, alle kan åpnes:)

Kan dere paste linker til en trygg og god plass jeg kan kjøpe dette. Hvilken pris er "værdt" å gi for en slik en. Dollaren er nå i 5 kroner+-. Ser mange på eBay som ligger til rundt 350$ noe som er rundt 1700,- NOK. Ikke ille (+ frakt da)

Lenke til kommentar

Finnes to måter å bestille en iPhone:

1. Du kan kjøpe den direkte fra Apple Store, enten at du har en bekjent i statene som du kan sende telefonen til.. Eller at du lager en egen post-boks (?) adresse i statene. <- Er ikke alltid at disse går igjennom, siden Apple vet at personen utenfor USA kan bruke dette.

2. Du kan bestille den fra eBay, bare husk å velg en person med god feed-back.. Veldig viktig, også bruk PayPal som betalings måte.

Du kan også spørre selgeren om han/henne kan merke telefonen som gave under 1000 kr.. Eller rett og slett skrive at telefonen har blitt reparert. :) *eneste er om telefonen skulle bli borte over dammen så får du ikke full pris igjen*

Men ikke la dere lure av ferdig unlocket telefoner, ikke betal 500-800 kr ekstra for dette.. Tar en person uten ferdigheter max 3-5 minutter:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...