Camron Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 http://www.amobil.no/artikler/iphone_faar_java-stotte/49570 Noen som vet når dette kan bli aktuelt? Betyr det at alle som har kjøpt hittil får java-støtte på sine ved en update? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det sånn at dersom jeg legger innn en sang som ringetone under "Ringetone" i iTunes så slettes alt på iPoden, som den truer med? Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vet ikke helt når dette kan bli tilgjengelig, men at det tar tid er noe som er helt sikkert. Det er neppe over helga at det kommer Jepp, 99% sikker på at alle med en jailbreaket iphone vil ha tilgang på Java-støtte Innstaleres vel nesten helt sikkert gjennom installer.app gleder meg Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 blir bare bedre å bedre den! slik Steve Jobs sa, grunnen til ingen taster er at de hele tiden bare kan oppgradere den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tror nok den kommer enten i morgen eller i overimorgen, kommer litt ann på hvor i landet du bor da..Jeg bor litt nord for trondheim, så tviler på at den kommer i morgen. Får håpe det. Blir vel i overimorgen. Den har enda ikke bevegd seg fra Sarpsborg. Btw. ITavisen sier at 2.0 er hacket Endret 12. mars 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det med at 2.0 er hacket skal du ta med en klype salt. Husk at det er kun beta-versjonen som er ute nå, og den har etter all sannsynlighet ikke alle sikkerhetssperrene som Apple trolig planlegger å implementere i 2.0 (egentlig 1.2.0). Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvilke versjoner fungerer for cracking? Ser 1.1.4 ikke er klar ennå i OP. Men vil feks 1.1.3 fungere? Billig dollar om dagen, pluss bonus på jobben i dag, så vurderer sterkt å kjøpe. Denne feks? http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-APPLE-IPHONE...1QQcmdZViewItem Står at den er unlocked allerede. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror nok den kommer enten i morgen eller i overimorgen, kommer litt ann på hvor i landet du bor da..Jeg bor litt nord for trondheim, så tviler på at den kommer i morgen. Får håpe det. Blir vel i overimorgen. Den har enda ikke bevegd seg fra Sarpsborg. Btw. ITavisen sier at 2.0 er hacket Min står som: Registrert omlastningsterminal Trondheim nå Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Du er tydeligvis litt ny 1.1.4 har vært mulig å jailbreake, unlocke og aktivere i flere uker Jeg har lagt ut en utrolig enkel guide for hvordan man gjør det her: http://www.oestbye.net/iphone.php -> guider -> og nederst finner du; "Hvordan oppdatere til firmware 1.1.4, Jailbreake, Opplåse og Aktivere? Uansett tidligere firmwire" Selvom mange på ebay sier at den er unlocked, jailbreaket, aktivert osv.. så stemmer dette ikke alltid, men dette er uansett ikke noe problem Klarer du og innstalere et program og trykke på en knapp, så trenger du ikke å evnt betale mere for å kjøpe en som allerede er unlocket/jailbreaket/aktivert osv Var dette et bra nok svar på ditt spørsmål? : ) Endret 12. mars 2008 av Lsass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du trenger ikke noe guide, eneste du trenger er ZiPhone. One clicks unlock og jailbreak. Kjempeenkelt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hmm, gjorde et stunt nå, kjøpte ipodadapter til cdspillern. Blir spennende å se hvor bra det fungerer. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hmm, gjorde et stunt nå, kjøpte ipodadapter til cdspillern. Blir spennende å se hvor bra det fungerer. En kompis av meg kjøpte den TV video kabelen fra Clas Ohlson til Ipod touchen sin og den funka ikke, den ga bare lyd:( Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Dette er jo bare en lydsppiller, så hadde jo ikke håp om mere enn lyd. Men lyd kom det også. Får en liten melding på telefonen om at den ikke støtter telefonbiten. Da har jeg billader og mulighet for å spille 16GB med musikk i bilen edit: Med bedre kvalitet enn de fm-senderene.. Endret 12. mars 2008 av Dr3as Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dette er jo bare en lydsppiller, så hadde jo ikke håp om mere enn lyd. Men lyd kom det også. Får en liten melding på telefonen om at den ikke støtter telefonbiten. Da har jeg billader og mulighet for å spille 16GB med musikk i bilen edit: Med bedre kvalitet enn de fm-senderene.. Hva kjøpte du, sa du? Styrer du musikken fra iphonen? Eller blir det bare å klikke på "neste" på cd-spilleren i bilen også tar den neste sang fra en "main track-list" elno? Keen på å høre på musikk i bilen selv, fra iphonen.. men litt håpløst om jeg ikke kan styre musikken fra iphonen.. Har heller ikke noe spesiell cd-spiller, trenger vel uttak til kabelen ;o Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjøpte et adapter som gjør at jeg kan koble iphonen til min type cdspiller. Det vil si at jeg kobler til iphonen, og styrer resten fra cdspillern. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er vel noe dritt? for du får vel ikke opp playlist elno? på spillern? du bare klikker "neste" så kommer neste sang i spillelisten? Det som hadde vært kunge var om man kunne styrt musikken i bilen fra iphonen : ] Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Min står som: Registrert omlastningsterminal Trondheim nå Hvor sa du at du bodde? Jeg har min som registrert omlastingsterminal i Oslo nå, og jeg ringte kundeservice her i stad som sa at jeg var garantert den i morgen. Så om du bor i Trondheim har du sikkert noe å se frem til. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Min står som: Registrert omlastningsterminal Trondheim nå Hvor sa du at du bodde? Jeg har min som registrert omlastingsterminal i Oslo nå, og jeg ringte kundeservice her i stad som sa at jeg var garantert den i morgen. Så om du bor i Trondheim har du sikkert noe å se frem til. Bord ca. 2 timer nord for trondheim, så regner med den er her i morgen ja Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Regner med at det er ganske mange med iphones her, og vil bare si at; http://oestbye.net/iphone.php er oppdatert med flere nye guider nå Noen hint om hva de nye guidene handler om er; * Hvordan lage og bruke temaer på iPhone * Hvordan få tiden til å gå med Iphone? (emulatore og spill) og mye mer ;D sjekk ut og legg igjen en kommentar Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som kan gi meg en guide til hvordan jeg får super mario (NES/SNES) på iphonen...? Selve emulatoren er jo inne i installer greia, men idiotiskt nok ingen spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå