AllFather Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mener du hvor lenge jeg brukte den? Denne fikk jeg i januar, og er bare en av de jeg hadde tidligere som det skjedde noe galt med, og det var 1.02 som drunka når jeg var ute å fluefisket. Generelt sett så er det et par ting jeg ikke liker med iphone: Metallfinishen burde vært i sort eller noe lignende, blir fort stygg. Glasset skal vist være ripefritt, noe som jeg tar med en klype salt, men blir i alle fall utrolig fort fullt av fingermerker (logisk da du bruker fingrene hele tiden). Batterikapasiteten er så som så, og har en stygg feeling at hvis du har telefonen i et år eller to så er batteriet dødt som en dodo. Kan dog byttes ut hvis du er flink med hendene, eller kontakter noen som fleks dr ipod. Alle telefonene jeg har hatt synes jeg blir "varme", og ved heftig bruk eller lang tilkobling til strømnett og/eller pc så tror jeg det kan slite litt på levetiden til telefonen da jeg tror det blir utrolig varmt inne i telefonen. Utenom det er jo telefonen grei, liker epostlesing med imap og å ha en fornuftig mp3spiller i telefonen Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Okey! Men noen som vet om det finnes noen øreplugger som funker, istede for de "flate" som følger med? EKS: De som har gummi rundt pluggen Hvis dere skjønner hva jeg mener...Og om det går ann å kjøpe i Norge, helst i butikk.. (Ikke nett) Endret 11. mars 2008 av PanzerHansen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dersom du har litt teknisk innsikt og en loddebolt, så fungerer det fint å lodde på egne øreplugger på iPhone-headset-et. Gjorde det selv, og har bare loddet en gang før, og det gikk helt fint. Dermed får du iPhone-headset med mye bedre lyd. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Disse her er jo et alternativ skullcandy fmj iphone Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da er min iphone på vei med posten 11.03.08 13.24 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har bestilt meg denne; http://monsoe.com/shop/index.php?page=deta...t=6&group=5 så kan du bare bruke det headsettet eller de øreproppene du vil slipper den litt modifiserte ingangen til iphone, med denne overgangen blir den vanlig/standard ;D Og for de som lurer så har jeg fått veldig hurtig service hittil, endret bestillingen litt og dette var ikke noe problem, fikk god og rask kundesupport via mail. Skal skrive en kjapp annmeldelse på webshoppen da jeg får varene. kommer på www.oestbye.net Vet ikke om mange andre norske-registrerte iphone webshops så Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva er det som er så spesiellt med jacken til iPhone som gjør at man ikke kan bruke det headset/ørepropper man vil? Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er ikke helt sikkert, men er noe med at inngangen er dypere eller no : ) et google søk og du har svaret, tipper jeg ;D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva er det som er så spesiellt med jacken til iPhone som gjør at man ikke kan bruke det headset/ørepropper man vil? Den er senket ned i telefonen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I love my iPhone Men hvordan får jeg lagt inn albumbilder? Sånn at jeg ser de når jeg holder den sidelengs, mens jeg er på "ipod" ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da er min iphone på vei med posten 11.03.08 13.24 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG Yes, yes. Min også. Gleder meg. :--D Når tror folk her at jeg får den? I morgen? I overimorgen? Om en uke? I love my iPhone Men hvordan får jeg lagt inn albumbilder? Sånn at jeg ser de når jeg holder den sidelengs, mens jeg er på "ipod" ? Det gjøres i iTunes. Finn fram coverflow-visningen der. Anbefaler deg at du lager en iTunes Store-konto og automatisk laster ned albumbilder. Ellers går det greit manuelt. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I love my iPhone Men hvordan får jeg lagt inn albumbilder? Sånn at jeg ser de når jeg holder den sidelengs, mens jeg er på "ipod" ? Ofte finner iTunes bilder til albumene dine av seg selv, men hvis iTunes ikke gjør det, så finnes det en annen måte. Det du gjør er å markere alle sangene i albumet, så høyre-klikke og trykke på "vis info". Nede til høyre i vinduet som kommer opp, så ser du en liten firkant som det står "Bilde" over. Den avkrysser du og deretter limer du inn albumbildet som du enkelt finner på bildesøk på Google. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Åja.. trodde det måtte gjøres på iPhone jeg. Men hvorfor må jeg legge inn kortnr osv? jeg skal jo ikke handle noe...? edit:+ hvoran får jeg bilder fra min iphone over på datan? jeg prøvde, men så kopierte jeg bildene fra "mine bilder" på pc inn på tlf, og får ikke til å slette dem heller... ÆSJ.. Endret 11. mars 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Åja.. trodde det måtte gjøres på iPhone jeg. Men hvorfor må jeg legge inn kortnr osv? jeg skal jo ikke handle noe...? Du -må- ikke. Men det er jo egentlig en butikk. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg like ikke itunes! det er så mye styr med det. Nå har jeg slettet alle sangene på itunes men de er fortsatt på tlf.. Why?? Og bildene er innpå tlf, får de ikke på pc.. -Jeg trenger hjelp... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Prøv å synkronisere det tomme biblioteket med telefonen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Prøv å synkronisere det tomme biblioteket med telefonen. Det har jeg gjort.. funker med ipod men ikke med iPhone, de er der enda... ÅH Er det ingen som kan hjelpe meg? Skal det være så vanskelig å få bilder FRA iPhone til pc? Og å slette musikk fra den?? omg.. Endret 11. mars 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For å slette musikk på den så trykker du på iPhone'n i iTunes og sletter musikken. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For å slette musikk på den så trykker du på iPhone'n i iTunes og sletter musikken. Ja, jeg vet hva du mener. Men jeg slettet all musikk i biblioteket og trykte synkroniser. Sangene er fortsatt på tlf. Hvis jeg trykker på iPhone ser jeg sangene, men de er gjennomsiktige: dvs, jeg får verken til å slette eller å trykke på dem.. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da er min iphone på vei med posten 11.03.08 13.24 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG Yes, yes. Min også. Gleder meg. :--D Når tror folk her at jeg får den? I morgen? I overimorgen? Om en uke? Tror nok den kommer enten i morgen eller i overimorgen, kommer litt ann på hvor i landet du bor da.. Jeg bor litt nord for trondheim, så tviler på at den kommer i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå