Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Mener du hvor lenge jeg brukte den?

Denne fikk jeg i januar, og er bare en av de jeg hadde tidligere som det skjedde noe galt med, og det var 1.02 som drunka når jeg var ute å fluefisket.

Generelt sett så er det et par ting jeg ikke liker med iphone:

Metallfinishen burde vært i sort eller noe lignende, blir fort stygg.

Glasset skal vist være ripefritt, noe som jeg tar med en klype salt, men blir i alle fall utrolig fort fullt av fingermerker (logisk da du bruker fingrene hele tiden).

Batterikapasiteten er så som så, og har en stygg feeling at hvis du har telefonen i et år eller to så er batteriet dødt som en dodo. Kan dog byttes ut hvis du er flink med hendene, eller kontakter noen som fleks dr ipod.

Alle telefonene jeg har hatt synes jeg blir "varme", og ved heftig bruk eller lang tilkobling til strømnett og/eller pc så tror jeg det kan slite litt på levetiden til telefonen da jeg tror det blir utrolig varmt inne i telefonen.

Utenom det er jo telefonen grei, liker epostlesing med imap og å ha en fornuftig mp3spiller i telefonen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey!

Men noen som vet om det finnes noen øreplugger som funker, istede for de "flate" som følger med?

EKS: De som har gummi rundt pluggen :p Hvis dere skjønner hva jeg mener...Og om det går ann å kjøpe i Norge, helst i butikk.. (Ikke nett)

Endret av PanzerHansen
Lenke til kommentar

Dersom du har litt teknisk innsikt og en loddebolt, så fungerer det fint å lodde på egne øreplugger på iPhone-headset-et. Gjorde det selv, og har bare loddet en gang før, og det gikk helt fint. Dermed får du iPhone-headset med mye bedre lyd. :)

Lenke til kommentar

jeg har bestilt meg denne;

http://monsoe.com/shop/index.php?page=deta...t=6&group=5

så kan du bare bruke det headsettet eller de øreproppene du vil :)

slipper den litt modifiserte ingangen til iphone, med denne overgangen blir den vanlig/standard ;D

Og for de som lurer så har jeg fått veldig hurtig service hittil,

endret bestillingen litt og dette var ikke noe problem, fikk god og rask kundesupport via mail.

Skal skrive en kjapp annmeldelse på webshoppen da jeg får varene. kommer på www.oestbye.net

Vet ikke om mange andre norske-registrerte iphone webshops så :)

Lenke til kommentar
Da er min iphone på vei med posten :w00t:

11.03.08 13.24 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG

Yes, yes. Min også. Gleder meg. :--D Når tror folk her at jeg får den? I morgen? I overimorgen? Om en uke?

I love my iPhone

Men hvordan får jeg lagt inn albumbilder? Sånn at jeg ser de når jeg holder den sidelengs, mens jeg er på "ipod" ? :)

Det gjøres i iTunes. Finn fram coverflow-visningen der. ;) Anbefaler deg at du lager en iTunes Store-konto og automatisk laster ned albumbilder. Ellers går det greit manuelt.

Lenke til kommentar
I love my iPhone

Men hvordan får jeg lagt inn albumbilder? Sånn at jeg ser de når jeg holder den sidelengs, mens jeg er på "ipod" ? :)

Ofte finner iTunes bilder til albumene dine av seg selv, men hvis iTunes ikke gjør det, så finnes det en annen måte. Det du gjør er å markere alle sangene i albumet, så høyre-klikke og trykke på "vis info". Nede til høyre i vinduet som kommer opp, så ser du en liten firkant som det står "Bilde" over. Den avkrysser du og deretter limer du inn albumbildet som du enkelt finner på bildesøk på Google.

Lenke til kommentar

Åja.. trodde det måtte gjøres på iPhone jeg. Men hvorfor må jeg legge inn kortnr osv? jeg skal jo ikke handle noe...?

edit:+ hvoran får jeg bilder fra min iphone over på datan? jeg prøvde, men så kopierte jeg bildene fra "mine bilder" på pc inn på tlf, og får ikke til å slette dem heller... ÆSJ..

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Prøv å synkronisere det tomme biblioteket med telefonen.

Det har jeg gjort.. funker med ipod men ikke med iPhone, de er der enda... ÅH

Er det ingen som kan hjelpe meg? Skal det være så vanskelig å få bilder FRA iPhone til pc? Og å slette musikk fra den?? omg..

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
For å slette musikk på den så trykker du på iPhone'n i iTunes og sletter musikken.

Ja, jeg vet hva du mener. Men jeg slettet all musikk i biblioteket og trykte synkroniser. Sangene er fortsatt på tlf. Hvis jeg trykker på iPhone ser jeg sangene, men de er gjennomsiktige: dvs, jeg får verken til å slette eller å trykke på dem..

Lenke til kommentar
Da er min iphone på vei med posten :w00t:

11.03.08 13.24 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG

Yes, yes. Min også. Gleder meg. :--D Når tror folk her at jeg får den? I morgen? I overimorgen? Om en uke?

Tror nok den kommer enten i morgen eller i overimorgen, kommer litt ann på hvor i landet du bor da..

Jeg bor litt nord for trondheim, så tviler på at den kommer i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...