iam Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sitter og skal bestille fra monsoe.com (norsk lader etc) men tør ikke før jeg har snakket med noen som har bestilt herfra? Har aldri hørt om butikken så er litt skeptisk. Hvis du er usikker, kan du ikke bare kjøpe fra en vanlig butikk? Bruker den ikke samme lader som en vanlig ipod? har bestilt mye mer iphone tilbehør, som jeg til nå ikke har funnet i andre nettbutikker Det jeg mente var å kjøpe fra en fysisk butikk, ikke nettbutikk. Men jeg tror teknikmagasinet har en ipodlader, tror man kan bestille fra nettet også, hvis det er det du vil Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Poenget er at han skal ha andre ting også, til iPhone, noe som ikke selges i butikker. Lenke til kommentar
iam Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ok ok, skjønte ikke det. Hva med apple store:P enkelt og greit Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om det finnes en beskyttelses pose som ligner på det Ipod video har? Tenker da på den stoff posen. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sånnt er håpløst spør du meg, kjett å ta ut og inn av posen.. Bruk heller invisible shield ( http://www.monsoe.com/shop/index.php?page=...t=6&group=5 ) sammen med en case ( http://www.monsoe.com/shop/index.php?page=...t=6&group=5 ) så trenger du ikke ta den ut og inn hele tiden.. samtidig som den er maximum beskyttet! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om det finnes en beskyttelses pose som ligner på det Ipod video har? Tenker da på den stoff posen. Leter etter en sånn jeg også, bruker den hele tiden til iPoden min. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da er min iPhone inne til Toll. Håper de overser pakka mi litt.. ellers kan det ta litt tid. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da er min iPhone inne til Toll. Håper de overser pakka mi litt.. ellers kan det ta litt tid. Hehe lykke til, må man egentlig betale toll for elektronikk som er under 5000? var en på jobben som mente man hvertfall kunne ta med seg elektronikk for under 5000,- gjennom tollen uten å måtte fortolle det. Mulig det er bare hvis man har vært i utlandet da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis jeg husker korrekt så kan man ta med varer for inntil 6000kr tollfritt. Internett er det over 200kr som teller. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvor bestillte du fra, Tomat-Ulf? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Da er min iPhone inne til Toll. Håper de overser pakka mi litt.. ellers kan det ta litt tid. Får du sporet din på posten? Når jeg sporer min på posten får jeg opp: Dato Kl Hendelse Poststed 10.03.08 12.18 AVSENDER HAR FORHÅNDSMELDT SENDING 1792 TISTEDAL Hva vil dette si? Endret 10. mars 2008 av marius883 Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sånnt er håpløst spør du meg, kjett å ta ut og inn av posen.. Bruk heller invisible shield ( http://www.monsoe.com/shop/index.php?page=...t=6&group=5 ) sammen med en case ( http://www.monsoe.com/shop/index.php?page=...t=6&group=5 ) så trenger du ikke ta den ut og inn hele tiden.. samtidig som den er maximum beskyttet! Betyr dette at du har handlet fra denne butikken? sitter og skal bestille noe derfra men har aldri hørt om butikken, så lurte litt på om noen hadde handlet derfra før Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da er min iPhone inne til Toll. Håper de overser pakka mi litt.. ellers kan det ta litt tid. Får du sporet din på posten? Når jeg sporer min på posten får jeg opp: Dato Kl Hendelse Poststed 10.03.08 12.18 AVSENDER HAR FORHÅNDSMELDT SENDING 1792 TISTEDAL Hva vil dette si? Posten har fått beskjed/melding om at de skal motta en pakke. Ca det. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sånnt er håpløst spør du meg, kjett å ta ut og inn av posen.. Bruk heller invisible shield ( http://www.monsoe.com/shop/index.php?page=...t=6&group=5 ) sammen med en case ( http://www.monsoe.com/shop/index.php?page=...t=6&group=5 ) så trenger du ikke ta den ut og inn hele tiden.. samtidig som den er maximum beskyttet! Betyr dette at du har handlet fra denne butikken? sitter og skal bestille noe derfra men har aldri hørt om butikken, så lurte litt på om noen hadde handlet derfra før Besilte derfra i går : ) skal gi ut respons her da jeg har fått varene. evnt. ikke uansett, kommer en annmeldelse på siden min av nettsiden som jeg synes holder veldig lave fine priser ;D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvor bestillte du fra, Tomat-Ulf? Apple Store USA. Posten har fått beskjed/melding om at de skal motta en pakke. Ca det. Det forstod jeg ca. Men hvor lang tid tar det før jeg kan forvente å motta den nå? Er det nå de eventuelt stopper den hvis jeg eventuelt har skrevet på feil pris? Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvor bestillte du fra, Tomat-Ulf? Apple Store USA. Posten har fått beskjed/melding om at de skal motta en pakke. Ca det. Det forstod jeg ca. Men hvor lang tid tar det før jeg kan forvente å motta den nå? Er det nå de eventuelt stopper den hvis jeg eventuelt har skrevet på feil pris? Var vel marius som skulle forstå noe her? Det var jo han som posta innlegget/spørsmålet som jeg forsto.. men hvis du har fått samme beskjed som marius, så er det jo lett å skjønne Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fikk samme beskjed ja. Telefonene våre sendes likt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Men hvor lang tid tar det før jeg kan forvente å motta den nå? Er det nå de eventuelt stopper den hvis jeg eventuelt har skrevet på feil pris? Kommer litt an på fraktmetoden som er brukt. Er det ekspress (ems) er den nok allerede ferdig fortollet og videresendt (går som oftest på bare noen få timer). Er det derimot Posten som skal foreta en vanlig fortolling tar det 1-3 dager vanligvis før den sendes ut fra Gardermoen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da gikk min iphone i skuffen. Var blant de første som fikk en i Norge, og har vel hatt 4 stk totalt,pluss de jeg har kjøpt og solgt utenom Uten tvil en grei telefon, men taper seg på dårlig batterikapasitet og ingen exchangestøtte enda Så blir liggende der til neste oppdatering Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Da skjønner jeg Tomat-Ulf Men hvor lenge varte din Iphone, AllFather? Eller hvor lenge trru du en kan vare, før den ikke funker mere? (Går i graven) Endret 10. mars 2008 av PanzerHansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå