Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har iphone(eller hvilke som hels mobil)...når dere har den i lomma, har dere skjermen mot kroppen eller fra kroppen? Jeg har alltid hatt skjermen mot kroppen, men alle jeg ser har skjermen fra kroppen. Hva er best? Er det noe ulemper å ha den store iphone skjermen mot kroppen? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg håper de kommer til å støtte full Exchange på IPhone. Jobben har ikke satt opp støtte for IMAP på sine exchange-servere, og det er litt kjedelig å ikke kunne synce mot Exchange når som helst, i stedet for kun når man plugger i kabel for å synce mot Outlook.

Edit: Haha, akkkurat i det jeg poster dette så snakka han om det på videoen over :p

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Dere som har iphone(eller hvilke som hels mobil)...når dere har den i lomma, har dere skjermen mot kroppen eller fra kroppen? Jeg har alltid hatt skjermen mot kroppen, men alle jeg ser har skjermen fra kroppen. Hva er best? Er det noe ulemper å ha den store iphone skjermen mot kroppen? :ermm:

Akkurat det der har jeg aldri tenkt over. Her i huset så er det veldig random.

Lenke til kommentar

Jeg legger den alltid med skjermen mot kroppen for å beskytte den.

Lenke til kommentar

Jeg legger den alltid med skjermen mot kroppen for å beskytte den.

Jeg har også begynt med å ha skjermen mot kroppen, nettop fordi jeg knuste skjermen på min htc s710 pga. at jeg dulta borti et eller annet når skjermen var fra kroppen :nei:

Endret av marius883
Lenke til kommentar

Det er det jeg tenker på også, å beskytte skjermen mot støtsskader. Folk bruker jo all slags ting for å beskytte skjermen, men for meg så er det å ha skjermen fra kroppen det dummeste man kan gjøre, ihvertfall når iphone skjermen dekker hele fronten. Finnes det noe ulemper? Ser bare ulempene dersom man har skjermen vendt fra kroppen jeg :hmm:

Så var det de beskyttelsene til iphonene. Syns de er helt tåpelige. :yucky: :yucky:

Endret av iam
Lenke til kommentar

Weee jeg fikk iPhonen min i går.

Men noen jeg syns var litt rart var at det er 1.1.3 firmwire på den.

Den ble kjøpe i en Apple store i USA for en uke siden.

Men det er vel bare å oppdatere, står sikkert om det i denne tråden så for vel lese gjennom den før jeg spør :p

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om hvor mye mer batteri en 16 Gb-iPhone bruker enn en 8 Gb? Har en uke 39 OTB 1.1.1-telefon som jeg skal selge nå, og skal kjøpe en ny en i USA nå, men er altså usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. På en side er det kjekt med 8 Gb ekstra lagringskapasitet, men ettersom batteriet på iPhone ikke varer spesielt lenge, så går jeg heller for en 8 Gb om 16 Gb går på bekostning av batterikapasiteten.

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om hvor mye mer batteri en 16 Gb-iPhone bruker enn en 8 Gb? Har en uke 39 OTB 1.1.1-telefon som jeg skal selge nå, og skal kjøpe en ny en i USA nå, men er altså usikker på hvilken størrelse jeg skal gå for. På en side er det kjekt med 8 Gb ekstra lagringskapasitet, men ettersom batteriet på iPhone ikke varer spesielt lenge, så går jeg heller for en 8 Gb om 16 Gb går på bekostning av batterikapasiteten.

Ser egnentlig ingen grunn til at det skulle være noe forskjell på levetiden. 8 GB-versjonen har to 4 GB-chips i seg og 16-GB versjonen har to på 8.

Iphonen må med andre ord drive to av disse minnebrikkene uansett, og tviler på at det da vil være noe forskjell. Merkbar forskjell skal man ihvertfall se langt etter.

Correct me if I'm wrong!

Lenke til kommentar
Sitter og skal bestille fra monsoe.com (norsk lader etc) men tør ikke før jeg har snakket med noen som har bestilt herfra?

Har aldri hørt om butikken så er litt skeptisk.

Hvis du er usikker, kan du ikke bare kjøpe fra en vanlig butikk? Bruker den ikke samme lader som en vanlig ipod?

Lenke til kommentar
Sitter og skal bestille fra monsoe.com (norsk lader etc) men tør ikke før jeg har snakket med noen som har bestilt herfra?

Har aldri hørt om butikken så er litt skeptisk.

Hvis du er usikker, kan du ikke bare kjøpe fra en vanlig butikk? Bruker den ikke samme lader som en vanlig ipod?

har bestilt mye mer iphone tilbehør, som jeg til nå ikke har funnet i andre nettbutikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...