-Tommy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå har jeg kommet meg hjem og jeg får fint koblet til nettet der, men jeg får ikke lastet ned noe på installer. Hva er det som kan forårsake det? Som sagt så funker det fint å være på maps og safari, men jeg får ikke downloadet noe på installer. Bump, det funker foresten fint å laste ned med edge. Men det blir så sinnsvakt dyrt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Flere her med OneCall og iPhone ? Etter at jeg fikk nytt simkort p.g.a. at OneCall byttet til NetworkNorway så fungerer ikke EDGE lenger, jeg får bare melding om "Could not activate EDGE, you are not subscribed to EDGE." Noen tips? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da er min iphone på vei over dammen, ble sendt fra jetcarrier i går kveld, så den er nok i norge nå/snart. Det jeg lurer på er hvor mye jeg må betale til sammen for frakt, moms osv? altså frakt fra jetcarrier,moms og eventuelt frakt fra posten tilsammen! Er det noen som har handlet iphone via jetcarrier som kan fortelle meg!? DinSides toll- og momskalkulator Du har en iPhone i batch 196 du også? Hvor finner jeg batch number da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fikk til installer nå. Men har et spørsmål til, nå ligger alle kontaktene mine på simkortet, hvordan kan jeg få de over til kontaklisten min? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvor finner jeg batch number da? Fy som jeg gleder meg nå. Den dukka opp som Transit på Torsdag. Når kan jeg forvente å se den her? Eventuelt i Norge i det hele tatt? Endret 8. mars 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3. Guiden min gjør jo akkurat det du har gjort, utenom at du slapp å oppgradere til 1.1.4, ettersom at din var dette som default En liten ting du kan fikse i guiden: I stedet for å holde inn power+home etc kan du heller bare bruke DFU-modusknappen ZiPhone. Dvs, koble telefon til dock/kabel, trykk DFU-Modus, og trykk Gjenopprett i iTunes. ja, det kan man ;D kan legge inn dette som anbefalt, og den manuelle som 2. valg.. om noen vil bruke denne ;D Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvor finner jeg batch number da? Fy som jeg gleder meg nå. Den dukka opp som Transit på Torsdag. Når kan jeg forvente å se den her? Eventuelt i Norge i det hele tatt? Jeppz, min er samme batch! Håper jeg får den i løpet av neste uke ivertfall:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Flere her med OneCall og iPhone ? Etter at jeg fikk nytt simkort p.g.a. at OneCall byttet til NetworkNorway så fungerer ikke EDGE lenger, jeg får bare melding om "Could not activate EDGE, you are not subscribed to EDGE." Noen tips? Løste det nå, om flere støter på samme problem: skriv 'internet' under APN i General > EDGE. (Fant det på onecall.no sin info om oppsett av GPRS osv) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Regner med alle her har sett denne filmen? Satt å gliste fra øre til øre når jeg så filmen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Regner med alle her har sett denne filmen? Satt å gliste fra øre til øre når jeg så filmen Niiiiice! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei alle sammen! kan en 1.1.4 telefon bli jailbreaket? Jeg skal importere via en venn. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vis du hadde giddet å lest i tråden så står det maaaaange ganger der. Men ja! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da må jeg beklage, men jeg vil være sikker på at jeg ikke kommer til å sitte igjen med en 2600 kroners "PlastPhone" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Nå ble jeg usikker her. Hvis jeg får en 1.1.3-4 iphone og jailbreaker denne vil da telefondelen virke? Jeg kommer til å bruke jailbreak med turbosim eller hva det nå heter. Kommer til å nedgradere den til en 1.1.2 jailbreak Endret 8. mars 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Turbosim er unødvendig, alle versjoner kan unlockes med software nå. Bare til å følge denne guiden. Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 du trenger egentlig ikke de nye programmene til ipod touch. du kan bare gå inn på hotmail.com og gå og se på meldingene eller gå inn på gulesider eller noe sånt for å finne et sted på kartet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå