-Tommy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sitter nå på skolen og prøver å koble meg til nettverket her, men jeg deetter ut med en gang. Vet at skolen har en Proxy så jeg har skrevet inn url der, men jeg får allikavel ikke koblet meg til nettet, what to do? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå har jeg kommet meg hjem og jeg får fint koblet til nettet der, men jeg får ikke lastet ned noe på installer. Hva er det som kan forårsake det? Som sagt så funker det fint å være på maps og safari, men jeg får ikke downloadet noe på installer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sjekket at kilden er korrekt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvordan sjekker man det? EDIT: Glemte å si at det funker fint å laste ned via EDGE, men det blir så vanvittig dyrt. Endret 6. mars 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg kommer meg heller ikke på nettet på skolen. det står at jeg ikke kunne koble til etter jeg har skrevet passord. Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei! Sikert mange andre Iphone tråder her, så beklager hvis jeg lager en til! Men saken er at jeg har bestilt en Iphone fra USA på 16GB, til en verdi av 4500,-, er det mye? + opplåsing og norsk språkpakke osv.. Og dere som har hatt Iphone en stund, er Iphone så dårlig som alle skal ha det til? Da mener jeg at den enkelte ting ikke funker osv.. Håper dere deler deres Iphone historier med meg, både posetive og negative opplevelser Saken er at jeg, gleder meg vilt til å fa fatt på den Takk! Hilsen PanzerHansen! Legger denne inn her, å ber moderatoren slette den første tråden min! Men gjerne svar meg her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 4500 er vel litt i overkant. Bekjente av deg kan hente 16 gb telefon til 3000 kroner. og 1500 kroner for noe som er gratis(opplåsing) er vel kanskje litt mye? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 4500 er vel litt i overkant. Bekjente av deg kan hente 16 gb telefon til 3000 kroner. og 1500 kroner for noe som er gratis(opplåsing) er vel kanskje litt mye? Vel, kjøper man den selv i USA koster den vel rundt 2.800 kr, men det er det de færreste som har mulighet til. Skal den sendes til Norge og man handler via Applestore eller Ebay kommer frakt på noen hundrelapper, samt er tollerne ganske ivrige på pakker fra USA så sjansen for 25% mva er ganske stor. Anyway burde man slippe unna med ca. 3.500 kr. ved å handle via Applestore og så velge Jetcarrier. Litt mer jobb, men man sparer noen kroner. :9 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da er min iphone på vei over dammen, ble sendt fra jetcarrier i går kveld, så den er nok i norge nå/snart. Det jeg lurer på er hvor mye jeg må betale til sammen for frakt, moms osv? altså frakt fra jetcarrier,moms og eventuelt frakt fra posten tilsammen! Er det noen som har handlet iphone via jetcarrier som kan fortelle meg!? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk min 16GB idag. Kostet 3200,- inkl frakt fra ebay. Ble stoppet i tollen, men måtte bare betale 90,- Driver å legger inn stash på den nå. Digg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når ble din sendt Thomas? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 28.2. Tok faktisk lengre tid nå enn den forrige iPhone'n min, enda denne ble sendt med express og den forrige ble bare sendt som global priority.. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 www.oestbye.net/iphone.php <-- oppgradert ;D velg "Iphone læreprogram (guider/tutorials)" for lette guider/tutorials! Trenger du hjelp? ta kontakt : ) legger lett ut en guide for ditt problem.. Kommenter gjerne, takk! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da er min iphone på vei over dammen, ble sendt fra jetcarrier i går kveld, så den er nok i norge nå/snart. Det jeg lurer på er hvor mye jeg må betale til sammen for frakt, moms osv? altså frakt fra jetcarrier,moms og eventuelt frakt fra posten tilsammen! Er det noen som har handlet iphone via jetcarrier som kan fortelle meg!? DinSides toll- og momskalkulator Du har en iPhone i batch 196 du også? Fikk min 16GB idag. Kostet 3200,- inkl frakt fra ebay. Ble stoppet i tollen, men måtte bare betale 90,- Driver å legger inn stash på den nå. Digg. Hvorfor måtte du bare betale 90? Hvilken pris stod på pakka? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Regner med de sjekket pakken, men pga. veriden utenpå, så gav de han bare tollgebyr på pakken, som pleier å være på 93 kroner? Altså bare betale for at de har åpnet pakken, ikke noe å betale i toll. Ble overrasket over hvor lett ziPhone var Jeg gadd ikke følge guiden, og trengte ikke ta vare på noe, ettersom har akkurat gjenopprettet den, og kan de fleste numre i hodet, så bare kjørte på med 1.1.4 og kjørte "do it all". Som dere sikkert regner med, så etter 3-4 minutter, så var den brukbar Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jepp ;D guiden min er egentlig bare for de som enten er heeelt idioter, eller for som har en tidligere versjon, og vil oppdatere, og som er litt usikre ;p om du så på denne? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja Men selv om jeg hadde nok klart det på andre måter og (har låst opp 1.1.1 før og 1.1.2 OTB med turbosim), så hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det så enkelt som dette her? Frekt at folk som selver iphones skal ha 500-1000 kroner for de 3-4 minuttene dette tar, samt installere norsk språkpakke som heller ikke tar mange minuttene ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Da er min iphone på vei over dammen, ble sendt fra jetcarrier i går kveld, så den er nok i norge nå/snart. Det jeg lurer på er hvor mye jeg må betale til sammen for frakt, moms osv? altså frakt fra jetcarrier,moms og eventuelt frakt fra posten tilsammen! Er det noen som har handlet iphone via jetcarrier som kan fortelle meg!? DinSides toll- og momskalkulator Du har en iPhone i batch 196 du også? Fikk min 16GB idag. Kostet 3200,- inkl frakt fra ebay. Ble stoppet i tollen, men måtte bare betale 90,- Driver å legger inn stash på den nå. Digg. Hvorfor måtte du bare betale 90? Hvilken pris stod på pakka? 50$ sto det. Endret 8. mars 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) 1. JEg selger ikke iphones 2. Har selv hatt hypercard, men tok det ut ta unlock kom med i ziphone til 1.1.3 3. Guiden min gjør jo akkurat det du har gjort, utenom at du slapp å oppgradere til 1.1.4, ettersom at din var dette som default Om noen av dere har lyst til å hjelpe til, så bare sifra. Kan adde dere som brukere, så dere kan skrive guider/nyheter og div Vi er 3 nå, jo fler, jo bedre, jo mere ;D Send pm eller [email protected] (msn/epost) eller bare: http://oestbye.net/kontakt.php - NOK MED VALG! ;DDD Klarer du skrive i word, så klarer du legge ut nyheter/guider/tutorials/læreprogram etc, cutenews <3 Endret 8. mars 2008 av Lsass Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3. Guiden min gjør jo akkurat det du har gjort, utenom at du slapp å oppgradere til 1.1.4, ettersom at din var dette som default En liten ting du kan fikse i guiden: I stedet for å holde inn power+home etc kan du heller bare bruke DFU-modusknappen ZiPhone. Dvs, koble telefon til dock/kabel, trykk DFU-Modus, og trykk Gjenopprett i iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå