Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare si at alle deres spørsmål er besvart ørtenhundre ganger på ipod1.no som det linkes til flere ganger her..

Grunnen til at man ikke får kjøpt med JetCarrier er at Apple visstnok har sperret JetCarriers adresse i USA (Linden er det vel), og det hender at noe ved en tilfeldighet glipper igjennom saksbehandlerens blikk. Så det blir dessverre værre og værre å få seg en fra USA. Jeg har heldigvis en på vei gjennom en bekjent som er der borte..

Lenke til kommentar
Ok takker!

Er det mulig å bruke en låt fra itunes som ringetone?

ja, du bare velger sangen og trykker use as ringtone tror jeg.. ? Jeg vet i allefall at det går an

har sjekket litt rundt og jeg finner ikke ut hvordan man skal gjøre, det er tydeligvis ikke så enkelt som du sier. Noen som vet hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått installert 1.1.4 og lagt inn alt av programmer : )

Lettere enn jeg trodde holdt inne av og home knappen, startet itunes, trykte gjenopprett, og "do it all" på Ziphone så var backupen tatt av seg selv? hadde ikke gjort noe jeg men.

Veldig fornøyd og overrasket over at det var så enkelt

Lenke til kommentar
Da har jeg fått installert 1.1.4 og lagt inn alt av programmer : )

Lettere enn jeg trodde holdt inne av og home knappen, startet itunes, trykte gjenopprett, og "do it all" på Ziphone så var backupen tatt av seg selv? hadde ikke gjort noe jeg men.

Veldig fornøyd og overrasket over at det var så enkelt

Det er ikke verre, nei ;D

guide her for de som lurer: http://oestbye.net/114.html

Lenke til kommentar
Funker det fremdeles og bestillte en iphone fra applestore og bruke jetcarrier til å sende den med?

Bare å prøve. :) Jeg fikk den etter tredje bestillingen.

Nå ligger den på JetCarrier sine kontorer. Heite hest som jeg gleder meg. :D

Lenke til kommentar

Holder på å instalere norsk språk. Men når jeg er inne på installer så får jeg ikke iPhonen til å refreshe. Det står refreshing sources.. men jeg kommer ikke lenger, skjer ingen progress. Er koblet til det trådløse nettverket i huset.

what to do?

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Funker det fremdeles og bestillte en iphone fra applestore og bruke jetcarrier til å sende den med?

Bare å prøve. :) Jeg fikk den etter tredje bestillingen.

Nå ligger den på JetCarrier sine kontorer. Heite hest som jeg gleder meg. :D

Da ligger den nok sammen med min :p

blir de ikke sendt i morgen?

Lenke til kommentar
Holder på å instalere norsk språk. Men når jeg er inne på installer så får jeg ikke iPhonen til å refreshe. Det står refreshing sources.. men jeg kommer ikke lenger, skjer ingen progress. Er koblet til det trådløse nettverket i huset.

what to do?

Du følger guiden på ipod1.no? Grei framgangsmåte der (generell). Uansett tror jeg problemet ligger i at noen av pakketilbyderne enten er nede/overbelastet. Installer-app-en kan henge i lang tid hvis en server ikke svarer. Trykk derfor på Home-knappen og prøv igjen senere, er ikke noen annet mulighet. Installer ville ikke ha prøvd å refreshe sources hvis du ikke hadde hatt Internett tilgjengelig.

Lenke til kommentar

what to do?

Du følger guiden på ipod1.no? Grei framgangsmåte der (generell). Uansett tror jeg problemet ligger i at noen av pakketilbyderne enten er nede/overbelastet. Installer-app-en kan henge i lang tid hvis en server ikke svarer. Trykk derfor på Home-knappen og prøv igjen senere, er ikke noen annet mulighet. Installer ville ikke ha prøvd å refreshe sources hvis du ikke hadde hatt Internett tilgjengelig.

Følger guiden som ligger på ipod1.no ja. Men det var nok bare at det er overbelastet, går sakte men sikkert fremover nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...