SUPERJANNE Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 men trenger ikke backup? den syncker jo med iTines når du docker den etter oppdateringa. Programmene må vel bakkes upp? tror ikke jeg gidder oppdatere bare pga så lite forskjell altså, sikkert arti med disse geleikonene... Lenke til kommentar
kartal88 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan finner sourches til telefonen? det var en norsk iphone sidet med en del linker, men jeg husker ikke url'en lenger Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 install.ifon.no er en grei kilde. Lenke til kommentar
kartal88 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 flott, det var den jeg mente - men hvordan får jeg de inn på innstall? url står jo ikke der:S Lenke til kommentar
mesha Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 flott, det var den jeg mente - men hvordan får jeg de inn på innstall? url står jo ikke der:S Sources-->Edit-->Add-->Install.ifon.no Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Den kilden er vel kun for 1.1.3/4. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 fy f. så krøkkete det er å overføre musikk med itunes! jeg har aldri likt itunes. men, er det sånn at man må lage playlist for å overføre musikk til iphone. noe som ikke er helt som det skal trur jeg Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Så nå trenger jeg ikke å bry meg med hvilken bootloader eller firmware det er på iphonen? alle kan unlockes og jailbreakes? Lenke til kommentar
kartal88 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 flott, det var den jeg mente - men hvordan får jeg de inn på innstall? url står jo ikke der:S Sources-->Edit-->Add-->Install.ifon.no takker en annen ting jeg lurer på, når jeg skriver sms så retter den opp på ting jeg ikke vil. autokoriktur eller hva det heter - noen som har en sourche mot dette? jeg hadde adressen, men så klarte jeg å rote den bort og nå finner jeg den ikke lenger Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spør en gang til jeg, er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ...... Lenke til kommentar
mesha Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spør en gang til jeg, er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ...... boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570 allerede ved a5 blir jeg forvirret! hvis jeg ikke ønsker backup kan jeg da hoppe rett til C? står jo masse rart på B at jeg må inn i ziphone osv før jeg gjenoppretter! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 fy f. så krøkkete det er å overføre musikk med itunes!jeg har aldri likt itunes. men, er det sånn at man må lage playlist for å overføre musikk til iphone. noe som ikke er helt som det skal trur jeg Har du prøvd MediaMonkey Beta-en? Så nå trenger jeg ikke å bry meg med hvilken bootloader eller firmware det er på iphonen? alle kan unlockes og jailbreakes? Alt kan åpnes nå. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Spør en gang til jeg, er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ...... boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur Nei, jeg snakker ikke om ordboken. Tenker på boksen som spretter opp med jevne mellomrom, der det står "Cryllic keyboard by ..... v 1.0 - Press ok". Endret 4. mars 2008 av the Stig Lenke til kommentar
kartal88 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Spør en gang til jeg, er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ...... boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur det var akkurat det jeg mente, tusen takk! har du noe kjennskap til iradio? jeg prøver å innstalere den og så ber den meg om å innstalere SUID Lib Fix og når jeg velger å innstalere suib.....så får jeg opp den samme, at jeg skal innstalere suid lib fix før jeg innstalerer suid lib fix? rart! En liten ting til, går det ann å bruke hotmail på mailen? Endret 4. mars 2008 av kartal88 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kartal, har du prøvd å trykke på e-post ikonet? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spør en gang til jeg, er det noen alternative tastaturer, annet en det fra Magnus E.? Ingenting galt med det tastaturet, annet en den utrolige irriterende boksen som spretter opp hver gang du skal skrive noe ...... boksen? snakker du om Auto Correction? Isåfal kan du slå det av ved å laste ned appen "Kb2" og slå av auto-correction på insstillinger-->generelt-->tastatur det var akkurat det jeg mente, tusen takk! har du noe kjennskap til iradio? jeg prøver å innstalere den og så ber den meg om å innstalere SUID Lib Fix og når jeg velger å innstalere suib.....så får jeg opp den samme, at jeg skal innstalere suid lib fix før jeg innstalerer suid lib fix? rart! En liten ting til, går det ann å bruke hotmail på mailen? Det går an å bruke hotmail account på mail, men det er kanskje litt tungvint. Du må først registrere deg som Gmail account og så må du skifte over til hotmail account i Gmail. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570 allerede ved a5 blir jeg forvirret! hvis jeg ikke ønsker backup kan jeg da hoppe rett til C? står jo masse rart på B at jeg må inn i ziphone osv før jeg gjenoppretter! Drit i den guiden, bare last ned 1.1.4 og installer fra iTunes så ZiPhone... det er et one-click program. Lenke til kommentar
kartal88 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ok takker! Er det mulig å bruke en låt fra itunes som ringetone? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ok takker!Er det mulig å bruke en låt fra itunes som ringetone? ja, du bare velger sangen og trykker use as ringtone tror jeg.. ? Jeg vet i allefall at det går an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå