deleder Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Trenger litt hjelp med ÆØÅ nå.. La til ifon på sources og installerte språkpakken som skulle gjøre at jeg fikk ÆØÅ. Men ingenting skjedde? Er det noe mer som trengs å gjøres? Du mener æøå til å skrive meldinger og slikt? Legg inn Norsk tastatur fra ifon. Ser ikke helt hva annet jeg kan mene Men om du så på innlegget mitt igjen så ser du jeg skriver at jeg allerede har gjort det du sier. Legg inn Norsk tastatur fra ifon.Edit: Prøv å gå til innstillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Tastatur og se at Russisk også er PÅ, det skal være 2 som er på (blå |), så kan du trykke på globusen når du skriver meldinger for å skifte. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor quoter du det deleder? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 La inn musikk på iPhonen min igår (hele album) og lurer på hvordan jeg kan få album bilder på de? På den ene Californication albumet så ble det automatisk :S kan ikke se hvorfor. La til en hel mappe med sanger + et album bilde og resten fiksa seg selv. Prøvde å lage tilsvarende mapper med de andre albumene fra andre artister men det skjedde ikke det samme. Noen ideer? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Du kan gjøre det på to måter: Enten i iTunes hvor du marker sangene og høyreklikker og trykker "Get info" så vil du finne en tab hvor det står Artwork (helt til høyre). Dette må gjøres manuelt dvs. du må finne alle bildene selv. Eller kan du laste ned MediaMonkey så vil programmet finner albumbildene automatisk. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ofte finner iTunes bilder til albumene dine av seg selv, men hvis iTunes ikke gjør det, så finnes det en annen måte. Det du gjør er å markere alle sangene i albumet, så høyre-klikke og trykke på "vis info". Nede til høyre i vinduet som kommer opp, så ser du en liten firkant som det står "Bilde" over. Den avkrysser du og deretter limer du inn albumbildet som du enkelt finner på bildesøk på Google. Mesha beat me to it. Endret 29. februar 2008 av Kasp Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor quoter du det deleder? Det du hadde gjort samsvarer ikke med det han sa man måtte gjøre for å få norsk tastatur. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det bare meg eller er lyden på musikk/videoer MYE daarligere UTEN headsett? Uten headsett synest jeg bassen blir "dårlig", men med headsett blir det veldig god lyd. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Da har jeg endelig gått til anskaffelse av en IPhone. Må legge denne tråden inn i mine favoritter Har lest mye i tråden til nåm og storkoser meg med min nye telefon. Takk for alle tips tidligere i tråden! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor quoter du det deleder? Det du hadde gjort samsvarer ikke med det han sa man måtte gjøre for å få norsk tastatur. Om du så etter så redigerte han posten og skrev det som trengtes etter at jeg hadde skrevet spørsmålet mitt angående det. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor quoter du det deleder? Det du hadde gjort samsvarer ikke med det han sa man måtte gjøre for å få norsk tastatur. Om du så etter så redigerte han posten og skrev det som trengtes etter at jeg hadde skrevet spørsmålet mitt angående det. Alt er OK nå? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ja alt fungerer supert. I starten så gikk den tilbake til home etter et par sekunder etter trykking på Æ eller Ø eller Å Men det tok slutt.. og har ikke noe problemer lengre nå. Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nå står det at versjon 1.1.4 er kommet i itunes? hva skal jeg gjøre? går hacken bort hvis jeg installer? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 da har min iphone ankommet til jetcarrier, og blir mest sannsynlig sendt med fly på onsdag eller fredag Venter i spenning Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Dere som har bestilt via jetcarrier. Hvor nøye er dere med å legge inn korrekt informasjon til fortolling? Jeg la inn korrekt pris, men det må du uansett, for du må laste opp kvittering på jetcarrier sin side, å da hjelper det lite om du har skrevet verdi under 1000kr når kvitteringa er 399/499 dollar. Edit: beklager dobbeltpost, tenkte meg ikke om Endret 1. mars 2008 av marius883 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nå står det at versjon 1.1.4 er kommet i itunes? hva skal jeg gjøre? går hacken bort hvis jeg installer? Du bør ikke laste ned 1.1.4 ennå. Om du venter noen dager/uker(?) så blir den hacket, og da er det trygt å laste den ned. Endret 1. mars 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1.1.4 er allerede åpnet. Full guide: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1.1.4 er allerede åpnet. Full guide: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570 Konge! Da får jeg jo åpna min uansett om den er 1.1.3 eller 1.1.4 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1.1.4 er akkurat lagt inn hos meg. Følg guiden fullstendig! Opplever ingen problemer, ZiPhone kjørte knirkefritt. Synes iPhone har blitt mer responsiv. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1.1.4 er allerede åpnet. Full guide: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570 Nydelig! Da blir det mere moro! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) For å forkorte den guiden fra ipod1.no så er det bare til å: 1. Fjern pin-kode på simkortet. 2. Sette iPhone i restore modus og legge inn firmware 1.1.4 (fra iphone.unlock.no) 3. Utfør unlocking med nyeste ZiPhone; ) Jeg har ikke oppgradert enda, men noen her på forumet så merker tydelige forskjeller og da snakker jeg ikke om det grafiske men selve telefonen? Endret 1. mars 2008 av mesha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå