The Stig Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hmm, nå plugget jeg i telefonen min for første gang. Alt jeg får beskjed om er at jeg må aktivere, men Lurifaksen mener altså at jeg kan oppgradere fra fw 1.2 til 1.3 uten å kjøre Ziphone først? Noen som kan fortelle meg hvordan? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ZipPhone med unlock.no GUI virket ikke, telefonen låste seg etter omtrent 10 minutter. Skjedde ingenting etter det. Prøver å unlocke på den vanskelige måten nå ... Lenke til kommentar
mesha Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tror jeg skal oppgradere til 1.1.3. Utrolig nok men Safari og GoogleMaps klikker hver gang jeg er innpå (ikke med en gang me etter 5-10 min bruk). Har FW 1.1.1 Jeg regner med at jeg kan bruke ZiPhone her. Først laste ned 1.1.3 fra unlock.no og så legge inn på iPhonen og så trykke "Free my iPhone"? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Da har jeg funnet ut at min neste mobil blir en Iphone og mest sannsynlig fra Ebay, og da har jeg noen spørsmål. Hva vil "International Paypal VERIFIED ACCOUNT" si? Lenke til kommentar
GulFarris Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Da har jeg funnet ut at min neste mobil blir en Iphone og mest sannsynlig fra Ebay, og da har jeg noen spørsmål. Hva vil "International Paypal VERIFIED ACCOUNT" si? Du må registrere en konto hos PayPal. Etter du er registrert, får du beskjed om å taste inn en 4.sifret kode. Det som skjer er at PayPal trekker kr. 15,- fra kredittkortet ditt og legger igjen koden i kontoutskriften / nettbank. Det går 4-5 dager før du får den koden, og før den tid er ikke kontoen (du) "verified".. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Heisann. Lurer på om jeg skal kjøpe meg en iPhone, men det jeg lurer på er hvordan dere får de levert til Norge? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har et lite problem, jeg for ikke lagt sanger og videoer inn på Iphonen.Når jeg kobler telefonen til så blir den registrert og slikt, men når jeg synkroniserer den så kommer det ingenting inn på telefonen Bump Trenger virkelig hjelp Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 et veldig godt tips til alle iPhone brukere, gå inn på www.ipod1.no! Masse hjelp å få der.. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Heisann. Lurer på om jeg skal kjøpe meg en iPhone, men det jeg lurer på er hvordan dere får de levert til Norge? Etter å ha skuet gjennom eBay og finn.no noen dager nå har jeg funnet ut at det er minst like fornuftig å kjøpe på finn (ser da bort fra de som selger på finn.no fra feks USA.) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 I en annonse på finn.no står det følgende. 1 års "worldwide" garanti på produktet. Vil dette si at vis Iphonen blir ødelagt så kan jeg gå inn til eplehuset her i Bergen og få de til å fikse den? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ikke så lenge telefonen ikke selges i Norge nei. Kanskje du kan sende den inn? (Men vil de sende tilbake?) Lenke til kommentar
kjellesvig Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 På den Ziphone guiden til å unlocke iphone står det at man skal fjerne pinkoden fra simkortet.. hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sett sim kortet i en annen mobil og slå den av.. Gå inn på instillinger på mobilen. Ikke så vanskelig Lenke til kommentar
foorex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette må du gjøre på en annen telefon. Bare gå inn på instillinger, også kan du gjøre det fra der. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor sier dere at man må gjøre det på en annen telefon? Gjorde det på iPhonen jeg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor sier dere at man må gjøre det på en annen telefon? Gjorde det på iPhonen jeg.De mener nok FØR telefonen er låst opp. Uansett, er jo bare å la AT&T kortet stå i så er ikke PIN noe problem. BTW, jeg har laget nytt GUI til ZiPhone - klikk på bilde for å laste ned. Fungerer altså på ALLE iPhones uansett hvilken firmware. Firmware kan oppdateres i iTunes før du bruker dette programmet. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Veldig bra jobbet, Lurifaksen! Lenke til kommentar
amish Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er det bare 16gb versjonen av 1.1.3 som er brukbar i norge med unlock? Syns jeg leste et sted at det bare var den som er unlock bar. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er det bare 16gb versjonen av 1.1.3 som er brukbar i norge med unlock? Syns jeg leste et sted at det bare var den som er unlock bar. Alle er unlockbare nå. GUIDE: ZiPhone - den ULTIMATE KOMPLETTE opplåsningmetode av Geircito Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Samboeren min tok med seg en 16 gb iPhone til meg fra Apple Store i London (Regent Street). Betalte med norsk kredittkort og måtte bare oppgi en epostadresse. Den vil erstatte min 8 gb iPhone så fort hun kommer hjem i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå