The Stig Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 bluesky-whitecloud Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den Zip-en er nok for Win. Det finnes dog noe lignende til Mac, trengs bare litt søking - så finner du Svarer selv jeg hehe... har nå unlocka 1.1.3 16 GB med ziphone, fornorska og alt funker som hakka møkk.Er unlocka med mac, leopard Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg kan nå kjøpe en 8GB iPhone ferdig unlocka (helt ny tlf) fra en som bor 1 times kjøring unna. Fant annonsen hans på finn.no og han har vist solgt mange. 3700 skal han ha for en ferdig unlocka. Er dette en ok pris? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er en veldig god pris, er jo også bra å kunne møte selger ansikt til ansikt Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har et lite problem, jeg for ikke lagt sanger og videoer inn på Iphonen. Når jeg kobler telefonen til så blir den registrert og slikt, men når jeg synkroniserer den så kommer det ingenting inn på telefonen Lenke til kommentar
kjellesvig Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Heisann! Håper å kunne få svar på spørsmålet mitt her! Kjøpte akkurat en iPhone, ferdig unlocked og alt mulig i Kina.. Versjonen er 1.1.2 (3B48b) og jeg lurer på om det er noe problem for meg å oppgradere til 1.1.3 via iTunes? Vil telefonen da bli sperret igjen, både for innstallering av programmer og operatørlås? Mvh Kjellesvig Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hei, jeg kjøpte en ny iphone og er så lat at jeg ikke gidder å lese gjennom alle trådene. Kan noen også komme hjem til meg og hjelpe meg? Ser at du er ny her så det er ikke meningen å skremme deg Men vi har 22 sider her hvor du sikkert finner den informasjonen du trenger. Evt så har du mye bra på www.ipod1.no/forum med mange dummyguides. Men for å svare på spørsmålet ditt, så vil den bli sperret dersom du oppgraderer, men det finnes et utrolig legg måte for å åpne den igjen til 1.1.3. ZiPhone heter den. Se her :http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570&sid=9e455f221bf68a4228e8eb1f5fba6708 OT: Bra "joined" tidspunk på deg, 13:37 Endret 14. februar 2008 av Wabby Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Forresten, ettersom jeg mistenker at du har en forbindelse med unlock.no, kan jeg tipse om en liten feil i iphone-guiden. Når man har låst opp telefonen, står at man skal hente "Unlock tools 1.1.2" via instaler. Problemet jeg møtte på var da at 1.1.2 jailbreak-en nektet å fungere fordi man måtte brukte oktoprep. Ergo måtte jeg starte hele prosessen på nytt, men denne gangen med oktoprep - da fungerte det. Dersom du sikter til denne guiden så er nok den riktig jo - "Scroll down to Unlocking Tools and install 1.1.2/1.1.3 OTB Unlock" - den installerer oktoprep automatisk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var det jeg gjorde - og skjønte at oktoprep var inkludert i pakken, men likevel fikk jeg feilmelding fra jailbreak. Fungerte altså fint når jeg installerte "oktoprep" fra Tweaks-menyen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg skal over til statene i sommer og vurderer å plukke opp en iPhone mens jeg er der. Noen som vet om man får kjøpt i butikk uten abonnement eller er det kun med binding? Og ikke minst; funker det å unlocke alle versjoner t.o.m. firmware 1.1.3? Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg skal over til statene i sommer og vurderer å plukke opp en iPhone mens jeg er der. Noen som vet om man får kjøpt i butikk uten abonnement eller er det kun med binding? Og ikke minst; funker det å unlocke alle versjoner t.o.m. firmware 1.1.3? Det er svart på x antall ganger få sider bakover her Svarene går mye på at man må i en apple store, da kan man kjøpe uten noe spm, og ja man kan unlocke 1.1.3 nå... Endret 14. februar 2008 av Anveda Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Har så lyst på den telefonen her at jeg går snart i taket< edit: forresten, hvordan er den å ha i lomma? Ikke sæggebukser, de med litt trangere bukser kan heller svare^^ Endret 14. februar 2008 av Nimh Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Lurer på om noen her kan svare på to ting.. Når jeg har brukt customizer, og ordnet om på iconene, hvordan forblir det slik? Finner ikke noe load/lagre funksjon. Og når jeg går ut til springboard igjen er alt som før. Den andre tingen er SwirlyMMS, når jeg åpner prg. går det bare automatisk tilbake til springboard. Noen som vet en løsning? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Har så lyst på den telefonen her at jeg går snart i taket< edit: forresten, hvordan er den å ha i lomma? Ikke sæggebukser, de med litt trangere bukser kan heller svare^^ iPhone passer ypperlig i bukselomma. Bedre å ha en telefon som er tynn og stor i overflate enn tykk og liten i overflate. iPhone glir med andre ord rett ned i bukslomma uten problem;) Endret 14. februar 2008 av mesha Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hvor mye koster iPhone i England? Endret 14. februar 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hvor mye koster iPhone i England? iPhone From £269.00 Endret 15. februar 2008 av deleder Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Har dere tips på hvor i london, man kan få ta k i denne? Navn på kjeder? Noen som nylig har vært der og kjøpt selv? Foreldra mine skal dit om et par uker og de må ha det inn med teskje. Gjerne gateadresse osv. Anyone? Endret 15. februar 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Apple store Unit V6a, Upper West Mall London, NW4 3FP 020 8359 1050 og Apple store 235 Regent Street London, W1B 2EL 020 7153 9000 Endret 15. februar 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Apple store Unit V6a, Upper West Mall London, NW4 3FP 020 8359 1050 og Apple store 235 Regent Street London, W1B 2EL 020 7153 9000 Takker! Og så kommer det uunngålige spørsmålet som ingen klarer å gi noe vettugt svar på. Når kommer apple med ny iPhone? Nå som 16 gig utgaven nettopp er sluppet har de vel skapt en pause fram til slipp av neste telefon. De forrige kom jo i slutten av juni 2007. Får vi se en før denne tid eller kommer de først med en utpå høsten? Det er jo rykter om en eller annen jippo i slutten av februar. Apple har hyret inn et tvselskap i denne perioden men ingen vet hvorfor. Personlig tror jeg mest at dette har med den kommende spillkonsollen deres å gjøre (ref alle sakene patentsøknader fra apple om dette), men det er jo lov å håpe på en ny iPhone med 3g og GPS. Apropos 3G så blir vel ikke det skikkelig bygget ut i USA før til høsten mener jeg å ha lest. I så måte vil det passe bra med en høstlansering fra Apple på 3g iPhone. Det kommer jo alltid ny hardware og prisene faller jo jevnt og trutt og så man kan jo ikke vente i evigheter på ny hardware, men heller kjøpe det man har råd til her og nå. Endret 15. februar 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå