SUPERJANNE Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hva er nytt utenom det vi vet ? noe mere morro? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som vet hvor jeg for spill til NES og GB simulator? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) www.ifon.noHvor på ifon finner man GBA- og NES-spill? Endret 11. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
mesha Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) http://www.appleiphoneschool.com/2008/02/10/ifob/ Virket ganske bra "sosialt program". Eneste store minuset er vel at det ikke går over edge, og at begge iPhonene må være på samme w-lanet. Kanskje et program som muligens kan være bruktbart i USA mtp antall iPhone-brukere i forhold til her. Endret 11. februar 2008 av mesha Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Yay, da var min iPhone kommet til Oslo - må si meg særdeles imponert over ebay-selgeren, har kun tatt 3 dager fra statene til Norge. I mellomtiden har jeg fått i oppdrag å låse opp en vennines iphone, den er "otb" med fw 1.1.2, er litt spent på hva som skjer nå - telefonen har arbeidet i snart femten minutter, men i følge guiden er dette riktig. Sitter dog å lurer litt på om jeg skal oppgradere til 1.1.3, er det verdt det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Spør henne. Den største nyheten er lyrics i iPod. Er hun ikke interresert dropper du det. Forresten, du kan vel fremdeles ta Nate sin 1.1.3-oppgradering? Er gjort på 10min, no stress. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du finner iphone til 3500kr på finn,behøver ikke kjøpe fra usa. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som vet hvor jeg for spill til NES og GB simulator? Det er ulovlig å spørre om piratkopiert programmvare. Det er også ulovlig å svare på slike spørsmål. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Urk, etter noen grusomme timer i går natt fikk jeg telefonen endelig opp - med 1.1.2. Tror 1.1.3 for vente til jeg får min egen telefon. Brukte i all hovedsak så lang tid fordi "unlocking"-toolet guiden ville ha meg til å bruke, ikke fungerte overens med jailbreak - ergo måtte jeg starte hele prosessen på nytt. Lenke til kommentar
jente08 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei! Skal til London i vinterferien og har lyst på iphone... Er det bare å gå inn i en apple-butikk og kjøpe den? Hva må jeg gjøre når jeg kommer hjem til Norge...?? Er ikke særlig flink med slikt, men er takknemlig for alle svar...!! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Når du kjøper den er den låst fra Apple, denne låsen er det mulig å knekke nå. Står masse informasjon og ting og tang på www.mac1.no på forumet der, under iPhone. Anbefaler deg å se litt der Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Urk, etter noen grusomme timer i går natt fikk jeg telefonen endelig opp - med 1.1.2. Tror 1.1.3 for vente til jeg får min egen telefon. Brukte i all hovedsak så lang tid fordi "unlocking"-toolet guiden ville ha meg til å bruke, ikke fungerte overens med jailbreak - ergo måtte jeg starte hele prosessen på nytt. Nå gjør du det vanskelig for deg selv - oppgrader til 1.1.3 i Itunes, og bruk ziphone. Tar 3 minutter å låse opp/jailbreake/etc. Jeg har laget et GUI til ziphone slik at det er superenkelt: Last ned mitt ziphone shell her Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei!Skal til London i vinterferien og har lyst på iphone... Er det bare å gå inn i en apple-butikk og kjøpe den? Hva må jeg gjøre når jeg kommer hjem til Norge...?? Er ikke særlig flink med slikt, men er takknemlig for alle svar...!! Sto svar på siden bak Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg fikk en mail her om dagen om jeg ville oppgradere til 1.1.3. Telefonen har per nå 1.1.1. (mener jeg). Dersom jeg lar han oppgradere, vil installerte apps/kontakter/osv forsvinne? Ellers noen faremomenter? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heisann. Kan noen gi meg litt update her nå. Er det sånn at det nå er allmenkjent at det er 0 problem å kjøpe en Iphone fra utlandet og fikse og trikse litt med diverse programmer for så å kunne sette inn sit eget norske SIM i den og den fungerer? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heisann. Kan noen gi meg litt update her nå. Er det sånn at det nå er allmenkjent at det er 0 problem å kjøpe en Iphone fra utlandet og fikse og trikse litt med diverse programmer for så å kunne sette inn sit eget norske SIM i den og den fungerer? Ja. Sjekk ut skjermbildet Lurifaksen postet. Plugg i telefonen, oppgrader til nyeste firmware, og trykk på en knapp. iTunes tar en backup av telefonen din, så etter oppgradering/nedgradering har du fremdeles all personlig info. For å være helt sikker kan du synke telefonen med en yahoo-konto elns hvis du vil. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Stor cred til Lurifaksen Så veldig bra ut! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 men de programmene som ligger på den , blir borte? iTunes tar ikke noe backup av de vettja... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei!Skal til London i vinterferien og har lyst på iphone... Er det bare å gå inn i en apple-butikk og kjøpe den? Hva må jeg gjøre når jeg kommer hjem til Norge...?? Er ikke særlig flink med slikt, men er takknemlig for alle svar...!! Er bare å kjøpe med seg ja. Jeg vet ikke hvordan det er i UK, men i USA er det i hvert fall kjekkere å dra i Apples egne butikker for at du skal slippe at de skal prakke på deg et abonnement. For å låse opp: Grei guide. Grundigere guide på norsk Endret 12. februar 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå