kaaasen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 ja se der, ja du får ha lykke til! det der tør ikke jeg begi meg utti! Jailbreaking/Cracking generelt, eller akkurat det prosjektet jeg har planer om å starte på? Ble veldig usikker nå. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nå blir det nok iPhone på meg Bare to små spørsmål: 1) Hvordan er det med lader når den blir kjøpt i USA, kan den brukes her? 2) Hva er garantien på den? 1) Laderen som følgast med kan ikkje brukast i Noreg, men eg trur ikkje det kostar så mykje å kjøpe ein slik ein. Eg fekk med min då eg kjøpte. Du kan lade den når du koblar telefonen opp mot datamaskina di. 2) Du mistar garantien om du opnar den for norsk nett og jailbreakar den trur eg. Den Amrikanske skal vist komme med en universal. Så det HER... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Søstern min skal til USA om et par måneder. Kan hun bare stikke innom en butikk og betale for en sånn eller må hun gi fra seg masse navn og nummer? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hva betaler dere for iphone for tiden? Lenke til kommentar
KapteinRødskjegg Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.dotconsole.com/product_p/category_s/39.htm hmm Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Søstern min skal til USA om et par måneder. Kan hun bare stikke innom en butikk og betale for en sånn eller må hun gi fra seg masse navn og nummer? På Apple Store tror jeg man ikke trenger det, værre på AT&T. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jaja, da var Iphonen min offisielt ubrukelig. Glemte et fattig lite steg under før jeg kjørte anySim (glemte å sette på airplane mode), og dermed får jeg ikke brukt telefonen. Installerte 1.1.2.-firmwaren på nytt, og nå er jeg stuck på emergency call-screenen. Har lett etter AT&T-kortet mitt i gud vet hvor lenge nå, og det er bortevekk. Dermed får jeg ikke resatt og jailbreaket telefonen på nytt. HERLIG! edit: det ser ikke fullt så svart ut nå. har fått hjelp av en bekjent som visste om en felles bekjent som også hadde iPhone. Sliter likevel med å få ut NetCom simkortet ut av iPhonen nå, slik at jeg kan bruke en annen tlf i mellomtiden. Nesten litt flaut å rote til noe så enkelt. Endret 10. februar 2008 av kimaasen Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 har et lite problem... KOblet iphonen til en venns data i sted for å lade og nå kommer den ikke opp i itunes.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Så lenge en er sånn passelig datakyndig, så skulle det ikke være en tungrodd prosess å unlocke en locked iPhone 16gb med fw 1.1.3 nei? Riktig. Bare følg guiden inne på forumet til mac1.no veldig nøye, så går det kjempefint så lenge du har litt teknisk sans. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 det er mulig det, tror det var igår det kom ut en hack. 1.1.3 med de nye bootloaderne funker også. altså du kan kjøpe en ny 16gb, få den unlocke og bruke den her i landet:) Så nå er 1.1.3 åpnet for å sende meldinger, ringe osv. i Norge? Og er dette noe jeg kan gjøre selv, eventuelt hvordan? ja det skal fungere. for mer info sjekk : http://iphonejtag.blogspot.com/ Gjelder dette UK versjonen også? så jeg kan bare stikke til england og kjøpe den og bruke den her i norge hvis jeg følger guiden riktig? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har et lite problem... KOblet iphonen til en venns data i sted for å lade og nå kommer den ikke opp i itunes.. Noen som kan hjelpe? Itunes kan være litt køddete der. Regner med at den ble autoassignet til kompissen din sin itunes eller mediamonkey? Kobler du en ipod/iphone til en på med itunes vil den automatisk synce mot det som ligger itunes er installert der og slette det som ligger på ipod/iphone. Jævelig kjipt hvis du har tusenvis av sanger på spilleren din og det ligger 10 sanger på kompisen sin itunesinstallasjon. Sørg for guds skyld å slå av autosync i itunes. Bruk heller mediamonkey! Den funker ivhertfall på ipod video. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 den kom ikke opp i hans itunes heller..tenkte jeg skulle trykke nei eller avbryt når den spørr om den skal synce med det nye itunes biblioteket men kom ikke opp noe... Litt irriterende og ikke få lagt inn ny filmer og sanger... Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Æsj.. blir så provosert av å lese slike annonser: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...amp;WT.svl=Link Fremstår som at de er SÅ seriøse og advarer folk. Så har han jo ikke peil på det han skriver en gang. Makan...... denne ble lagt ut i dag... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Glemte et fattig lite steg under før jeg kjørte anySim (glemte å sette på airplane mode), og dermed får jeg ikke brukt telefonen. Ingen fare, bare restore til 1.1.3 på vanlig måte i itunes, og så blir det ordnet. Deretter kan du restore til 1.1.1 og starte på nytt igjen. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ser fram til å bestille 3-4 iPhoner fra USA. Har en laaaaaaaaaaang liste over hvem som vil ha iPhone, og mye vil de gi også Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hvorfor bestiller ikke folk bare selv igrunn? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 det er mulig det, tror det var igår det kom ut en hack. 1.1.3 med de nye bootloaderne funker også. altså du kan kjøpe en ny 16gb, få den unlocke og bruke den her i landet:) Så nå er 1.1.3 åpnet for å sende meldinger, ringe osv. i Norge? Og er dette noe jeg kan gjøre selv, eventuelt hvordan? ja det skal fungere. for mer info sjekk : http://iphonejtag.blogspot.com/ Gjelder dette UK versjonen også? så jeg kan bare stikke til england og kjøpe den og bruke den her i norge hvis jeg følger guiden riktig? Ja. Guide @ www.iphone.unlock.no Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jaja, da var Iphonen min offisielt ubrukelig. Glemte et fattig lite steg under før jeg kjørte anySim (glemte å sette på airplane mode), og dermed får jeg ikke brukt telefonen. Installerte 1.1.2.-firmwaren på nytt, og nå er jeg stuck på emergency call-screenen. Har lett etter AT&T-kortet mitt i gud vet hvor lenge nå, og det er bortevekk. Dermed får jeg ikke resatt og jailbreaket telefonen på nytt. HERLIG! edit: det ser ikke fullt så svart ut nå. har fått hjelp av en bekjent som visste om en felles bekjent som også hadde iPhone. Sliter likevel med å få ut NetCom simkortet ut av iPhonen nå, slik at jeg kan bruke en annen tlf i mellomtiden. Nesten litt flaut å rote til noe så enkelt. Hvordan kan du slite med å få ut et simkort? Uansett, en Iphone kan alltid reddes Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan forresten bekrefte at det fungerer fint å oppgradere til 1.1.3 med iTunes nå for telefoner med BL 3.9. Bare kjør en vanlig update i iTunes, sett inn AT&T-kortet, sett telefonen i recovery (skru av og hold home-knappen inne mens du setter telefonen i docken) og kjør ZiPhone. Der bruker du commanden ziphone -a -j og vips så har du en aktivert, jailbreaket 1.1.3-telefon med en ekte versjon av 1.1.3. Etter det så legger du bare til "installer.iclarified.com" i Sources på Installer og kjører AnySIM 1.3. Voila - opplåst 1.1.3-telefon med ekte 1.1.3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå