MooseOnTheRun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 glemte å si at ofte når jeg prøver og sende kommer det at sim kortet er låst? så går dekningen også må jeg noen ganger taste pin kode igjen men noen ganger trenger jeg ikke... Når jeg går på Service, som jeg lastet ned fra installer og skal starte EDGE må jeg velge mellom hvilken opertør jeg har eller skrive inn custom APN, kan det ha noe med sms problemet og gjøre? Til tunam85: koster ikke det 1000 kr og få gjort det? fikk den for ca. 10 dager siden og betalte det da..litt kjipt og gjøre det igjen... Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det koster ikke penger og Restore og Jailbreake igjen? Det gjør du ved å følge en guide. Fks. Bruk denne guiden; 1.1.2 Jailbreak Guide Så enkelt er det, tar ca bare en time. Eller kommer jo ann på hvor erfaren du er, men hvis du feiler kan du jo bare begynne på ny. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 så hvis jeg gjør no feil er det bare å begynne på nytt? Den blir ikke bricka? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har hørt at det ikke går ann å sende/motta mms. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du kan sende, men ikke motta. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du kan sende, men ikke motta. Ok. Kjipe greier. Vurderte/vurderer å skaffe meg en iPhone, men syns den burde kunne motta og sende mms. Endret 3. februar 2008 av Snuggis Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Så et skjermskudd fra en beta til swirlyMMS (tror det var den ja) der det ble vist noen mottatte MMS. EDIT: Her var det ja: http://www.swirlyspace.com/iphone/apps/mms/teaser.html Endret 3. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så et skjermskudd fra en beta til swirlyMMS (tror det var den ja) der det ble vist noen mottatte MMS. EDIT: Her var det ja: http://www.swirlyspace.com/iphone/apps/mms/teaser.html Hvor mye er en grei sum å gi for en helt ny iPhone som er helt klar for bruk i norge? Dvs unlocked, gjort så du kan bruke sim-kortet, lagt inn norske ordlister osv. Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ikke som jeg har opplevd, eller min har jo blitt bricka et par ganger, og Tunam85 har hjulpet meg flere ganger Men du klarer det nok, hvis du bare leser litt nøye på guiden. Lenke til kommentar
Rockyeid Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg vil tro at rundt 4000 er greit... Telefonen koster litt over 2000 NOK i USA, så blir det + moms og frakt det blir vel rett over 3000.. Så tar selgeren en liten 1000 lapp for bestilling, unlocking og installering av norsk programvare.. Selv vurderer jeg å kjøpe en Iphone og få den levert til en amerikansk adresse.. Bare en ting jeg lurer på... Blir telefonene man kjøper fra apple store levert med 1.1.3? Den er det vel enda ikke mulig å unlocke? Noen som vet når dette blir mulig? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) de som er negative til iPhone har rett å slett ikke skjønt det altså for denne har mye å gi.Ikke sant? Jeg skjønte det ganske raskt, til tross for at jeg i alle år hadde vært hardbarket Symbian og Windows Mobile fan. japp! tilogmed så bra at du kjøpte Mac! jeg har funnet ut at iPhonen er genial! bare dette sms oplegget! så lettvint, man slipper ha innboksen full, alt går jo på historie pr. navn! kjempebra! å bare det trykke på hjemknappen så vips ute av det programmet! alt går så tjapt og er så lett at det blir så genialt! jeg kan ikke få skrevet hvor opspilt jeg er over denne talatuten! å jeg har hatt mange! eneste bekymring er vel om den går i stykker og må til rep! Endret 3. februar 2008 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du kan sende, men ikke motta. Ok. Kjipe greier. Vurderte/vurderer å skaffe meg en iPhone, men syns den burde kunne motta og sende mms. Det går vel ann å motta MMS på mail. Jeg har ikke prøvd, men for andre tlf som ikke kan mota mms, får en jo gjerne opp en link til en side på nettet der mms'en er. Var ihvertfall slik tidligere. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du kan sende, men ikke motta. Ok. Kjipe greier. Vurderte/vurderer å skaffe meg en iPhone, men syns den burde kunne motta og sende mms. Det går vel ann å motta MMS på mail. Jeg har ikke prøvd, men for andre tlf som ikke kan mota mms, får en jo gjerne opp en link til en side på nettet der mms'en er. Var ihvertfall slik tidligere. jeg har testet det å sende en mms til mitt onecall nr som jeg bruker i iphine. kommer aldri fram og får ikke noe melding at jeg kan se den på nettet en gang! Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har Iphone kommet til Canada? hvis ikke, når kommer den? Og hvilken versjon vil den da bli solgt med? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du kan jo ringe steve jobs eller rogers i canada og spørre.Tror ikke vi i lille norge får vite sånne ting. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg har veldig lyst på en iPhone men venter til den kommer til Norge. Jeg er så sinnsykt uheldig med mobiler! Må ha forsikring på alle mine mobiler Men en ting jeg irriterte med over da jeg hadde den var at den hengte seg opp ofte og jeg ble kastet tilbake til springboard eller hva hovedmenyen heter.. + noen ganger reagerte den ikke selvom jeg trykket bestemt og PÅ ikonene.. Tror jeg fikk en sikkelig mandagsmodell!! :S Meen, jeg skal kjøpe meg Mac og iPhone så snart iPhonen kommer til Norge. Da er det bare å spare penger da.. huff.. det blir dyrt..! Edit: trykkleif! Endret 4. februar 2008 av a_man Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) så lenge man kan sende mms så er det ok. dette å mota er ikke så nøye for meg. ellers har jeg E61i som kan mota om det er viktig... Endret 4. februar 2008 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ikke fått mms til å fungere enda, den krevet innstillinger. Noen som vet hvordan man skaffer disse innstillingene? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 se www.ifon.no forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå