Reeve Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Samme skjer her. Bare at det skjer tidligere. Men noen apps fungerte, som LocateMe og Customize. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hos meg fikk jeg installert NetServices og Labyrinth nå nettop. Hvilken fremgangsmåte brukte du? Har lest at de appsene jeg prøvde skal funke. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg gjorde ikke noe spesiellt Bare installerte de. Alle andre virker det som den bare lukker seg når den skal begynne å installere. Altså, den laster ned, men hopper ut til springboard når den skal begynne å pakke ut/installere eller noe sånt. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Slik jeg ser det så tror jeg det er beste med å vente med oppgradering til 1.1.3 mtp at enkelte ting er ikke helt 100%. Jeg ser egentlig ingen vits i å oppgradere til 1.1.3. Dessuten er ikke oppgradering noe særlig spesielt "oppgradert". Du finner de fleste funksjonen i Installer;), utenom for Google Maps og bookmarking. Endret 29. januar 2008 av mesha Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg gjorde ikke noe spesiellt Bare installerte de.Glemte å fullføre setningen (), mente å spørre hvilken fremgangsmåte du brukte til å jailbreake 1.1.3. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Aha Planen var å bruke den her guiden, men jeg stoppet da jeg kom til delen der vi skal laste ned, installere og jailbreake 1.1.3. Grunnen var at jeg ville heller ta det gjennom installer som også var mye enklere. Den eneste grunnen til at jeg brukte den Nates ultimate guide, var fordi jeg ikke fikk jailbreaket min 1.1.1 igjen etter jeg gjennoprettet den. Når jeg fulgte Nate sin guide, gikk det. Forrestne, hadde det ikke vært tøft med et program som gjorde at ikonene ristet sånn som det gjør når man skal flytte rundt på de hele tiden? Jeg syntes det gjorde SpringBoard mye mer levende. Det var heller ingen problemer med å lese navnene på ikonene mens de vibrerte. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ser ut som om de fleste feil med apps i 1.1.3 har med mappestrukturen å gjøre, blir sikkert fikset etterhvert. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tips til alle som sliter med 1.1.3: Installer BossTool og flytt over applikasjons-mappen. Funket for meg Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 kan jeg bruke mp3 som musikk ringelyd? eller er det kun de som er på iphone lydene og meldingslydene Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fritt etter hukommelsen (så jeg garanterer ikke at det er riktig): *#3001#12345#* Mulig firkanten i midten skal byttes ut med en stjerne Hei, Fant nummeret om det er noen andre som lurer så er det: *3001#12345#* Hva vil det si når følgende kommer opp: Firware version 04.02.13_G Hvilken versjon er dette da? Hva skjer om jeg kobler tlf til macen slik den ber om når jeg skrur den på? Hei, ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 4.02.13_G vil si at du har versjon 1.1.2. Det vil ikke skje noe når du kobler telefonen til Mac-en din, det vil kun komme opp en aktiveringsmeny og ikke noe mer. Vil råde deg til å google spørsmålet ditt eller faktisk lese litt i denne tråden, for svaret på spørsmålet ditt har blitt besvart minst 10 ganger allerede. Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 4.02.13_G vil si at du har versjon 1.1.2. Det vil ikke skje noe når du kobler telefonen til Mac-en din, det vil kun komme opp en aktiveringsmeny og ikke noe mer. Vil råde deg til å google spørsmålet ditt eller faktisk lese litt i denne tråden, for svaret på spørsmålet ditt har blitt besvart minst 10 ganger allerede. Beklager om det står i teksten her, jeg har lest og lest og ikke funnet svar. Noen steder står det at det funker og andre steder at den ikke vil fungere. osv. Men uansett, tusen takk. Så om jeg har forstått det riktig er det da ikke noe problem å få åpnet den siden det er en 1.1.2 versjon? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg sitter nå her med en 1.1.2 nå! fikk den idag. klipte i simkortet klistret på adapteret og slo på telefon. men jeg prøver finne ut hvordan jeg får bilder av kontaktene når de ringer/sms`r meg nå da! innstallert den ifon.installer greien men det er jo så himla mye pakker! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Grattis med iphone, da ble E61i vraka?? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har den også! takk! hihi Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan får jeg legge til ringetone i itunes. vil ha andre ringetoner enn de stanard på mobilen. men vet ikke hvordan jeg kan få til det. er jo egen tap som heter ingetone på itunes så.... ??? noen som vetttt??? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du finner nok løsningen her: http://www.iphonehacks.com/2007/09/ringtone-hacks.html Ellers vil jeg anbefale ALLE som lurer på noe å bruke linkene jeg har på første siden. Står veldig bra forklart i de aller fleste guidene. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har den også! takk! hihi Tenkte meg du skaffa den ganske snart Nice pic Lenke til kommentar
foorex Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan får jeg legge til ringetone i itunes. vil ha andre ringetoner enn de stanard på mobilen. men vet ikke hvordan jeg kan få til det. er jo egen tap som heter ingetone på itunes så.... ??? noen som vetttt??? Ta å bruk iNdependce http://code.google.com/p/independence/ Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan får jeg legge til ringetone i itunes. vil ha andre ringetoner enn de stanard på mobilen. men vet ikke hvordan jeg kan få til det. er jo egen tap som heter ingetone på itunes så.... ??? noen som vetttt??? Ta å bruk iNdependce http://code.google.com/p/independence/ takk for linkene men jeg har v 1.1.3. finner ikke til den versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå