Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilde er i stand-by ja, men du kan også sette bilde som bakgrunn i menyen. Går sikkert på Customize appen...Eller? Har noen prøvd

hei mesha, du skrev tidligere at norsk oversettelse er kommet. vet du hvor jeg finner den nå? har install.ifon.no i sources men finner ingen plasser på installer at det ligger der. er det ikke kommet til 1.1.3?

Lenke til kommentar

Jeg har en OTB 1.1.1 som var unlocked med anySIM 1.1

I dag skulle jeg oppgradere til 1.1.3 tenkte jeg, men det gikk ikke så bra. Jeg begynte med å installere Oktoprep, for å så oppdatere gjennom itunes til 1.1.2 Så brukte jeg det jailbreak-programmet til å jailbreake telefonen. Det ble ferdig, og jeg hadde jailbreaket min daværende 1.1.2 telefon. Så skulle jeg unlocke den. Da hang den seg, og ingenting skjedde på rundt 20 minutter (den bare stod og lastet og lastet på skjermen og den sirkelen ble hvitere og hvitere)

Etterhvert koblet jeg den til PCen for å se om jeg fikk den ut av frysingen. Det gjorde jeg, og da downgradet jeg til 1.1.1, for å så bruke unlock.nos virginizer på den, og så tok jeg enda en gjennopprett etter det. Nå når jeg prøver å jailbreake min 1.1.1 , så går det ikke. Det eneste som skjer er at når jeg trykker på isntall appsnap, så bare går den tilbake til "activate iphone"

Hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg fikk løst problemet.

Uansett, nå har jeg 1.1.2 og unlocked den og jailbreaket selvsagt. Uansett, når jeg prøver å ringe, så bare faller den tilbake til springboard igjen. Det samme skjer hvis jeg prøver å skrive en melding.

EDIT: Fixet det etter en reboot etter jeg installerte iWorld.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Bilde er i stand-by ja, men du kan også sette bilde som bakgrunn i menyen. Går sikkert på Customize appen...Eller? Har noen prøvd

hei mesha, du skrev tidligere at norsk oversettelse er kommet. vet du hvor jeg finner den nå? har install.ifon.no i sources men finner ingen plasser på installer at det ligger der. er det ikke kommet til 1.1.3?

Her er de pakkene som har komt til FW 1.1.3:

http://ifon.no/forum/viewtopic.php?t=254

Der ser ut som "fullversjonen av norsk-oversettelse" er ikke helt 100% så derfor finner du nok ikke pakken (de har tatt det vekk mao). Pakken kommer nok snart. Husk å instaler Internasjonal pakken også før du instalerer oversettelsen.

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Du klikker på Customize logoen, den åpner seg også ser du en eller annen kylling. Du "toucher" deg fram til menyen for der du ordner ikonene. For hver linje for hvert ikon, så er det noen streker etterhverandre som du kan dra i. Dra i vei og ikonene forandrer seg på hjemmesiden :)

gjør det men kommer ikke inn. noe annet jeg må installere for å bruke customize?

Lenke til kommentar

Søstra mi drar til New York neste fredag, har tenkt å kjøpe med en iPhone til meg. Jeg lurer bare på noen få ting:

1) Får jeg åpnet den for bruk i Norge? (altså ringe med den, sende sms osv. har Netcom kontantkort hvis det har noen betydning...)

2) Kan jeg åpne den selv eller trenger jeg en "pro" person for å åpne den?

3) Er det et lurt kjøp?

Lenke til kommentar

Nei, kjøper du en telefon fra Apple i dag kan den ikke brukes som telefon i Norge. Ingen kan gjøre dette for deg heller.

Med litt kunnskap kan du hacke telefonen slik at du kan bruke den som en iPod Touch. Dette er ikke vanskelig å gjøre. Så _kan_ det være at en gang i fremtiden du kan bruke den som telefon, men jeg tror ikke det vil skje på lenge.

Lenke til kommentar

Har et problem med 1.1.3 her, Installer.app kræsjer når jeg forsøker å installere programmer (programmer jeg vet skal funke også). Den lukker seg og går til Springboard under installering, rett etter nedlastningen av filen.

Fikk halvveis installert Apollo, endte med at Apollo var på Springboard, kunne starte det (virka ikke skikkelig, Installer kræsja sikkert halvveis i kopieringen), men kunne ikke avinstallere det igjen, lå ikke under Uninstall.

Installer.app kræsjer også til Springboard når jeg prøver å reinstallere BSD Subsystems

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...