tunam85 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Last ned xilisoft video converter.Der er eget valg for iphone wide video.Veldig lett og bra program. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bruker selv Xilisoft, men når jeg konverterer så blir lyden ofte usynkronisert. Noen andre som sliter med det samme problemet? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har aldri skjedd her. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 når begynner de og selge iphone i norge? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 når begynner de og selge iphone i norge? Det er det absolutt ingen som vet. Jeg tipper det ikke er planlagt engang enda. Først må vel Apple bestemme seg for å lansere den her, så må de forhandle seg frem til en god avtale. Kanskje de først skal lansere 3G-iPhone. Personlig tror jeg ikke iPhone kommer til Norge i år engang... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei, uhm 20 sider på denna tråden nå.. Litt treig å bla gjennom, så jeg lurte på om noen gadd å lage en "Hva man ikke skal gjøre for å ungå låst iPhone" tråd med en check liste? Er liksom så greit for en non "geek" å lese gjennom Kjøp en telefon fra eBay som heter "UNLOCKED" - da er du trygg. Det er lettere å skrive hvordan kjøpe en iPhone som _er_ låst: Dersom telefonen kom med firmware 1.1.2 fra butikken (OTB) så kan du kun bruke den med stealthSIM/turboSIM osv. Disse kortene koster gjerne 500kr. Dersom den kom med 1.1.3 fra butikken (OTB / Out of The Box) kan du ikke bruke den overhodet. (Tror du kan nedgradere den til 1.1.1 og bruke den som iPod Touch) Dersom iPhonen kom med 1.0.2 eller 1.1.1 fra butikken kan du oppgradere til både 1.1.2 og 1.1.3 hvis du ønsker, men da med hacka firmware, ikke den offisielle fra Apple. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 På installer har norsk oversettelse kommet til 1.1.3 pluss mye annet! Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 På installer har norsk oversettelse kommet til 1.1.3 pluss mye annet! jeg har den norsk oversettlse 1.1.2 som ligger som update jeg ikke får siden jeg har den nye versjonen. men prøver å installere norsk oversettelse 1.1.3 får feilmelding main script execute failed. koss ska eg gjere det? Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har fått meg en 1.1.3. tlf fra USA nå, Kan jeg bruke den som en ipod til noen klarer å hacke den? Eller bør den ikke brukes? Om det går, lar jeg bare være å sette inn noe simkort også bruker den som normalt? Dumt å gjøre noe feil i starten. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 anysim 1.1.2 er kommet. kan jeg bruke den på en 1.1.2 otb jailbreaket ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 anysim 1.1.2 er kommet. kan jeg bruke den på en 1.1.2 otb jailbreaket ?Er ikke den for en 1.1.1 OTB som er oppdatert til 1.1.2? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 anysim 1.1.2 er kommet. kan jeg bruke den på en 1.1.2 otb jailbreaket ?Er ikke den for en 1.1.1 OTB som er oppdatert til 1.1.2? oops ok. brukte den jeg og nå får jeg eplelogoen som bare kjører og kjører ingenting skjer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) http://www.installerapps.com/2008/01/27/of...hone-jailbreak/ http://www.installerapps.com/2008/01/27/an...p-their-sleeve/ Endret 27. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Rockyeid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg vurderer å kjøpe Iphone via en kompis som skal til USA om et par uker, men jeg har et par spørsmål som jeg ikke har klart å finne noe svar på... 1. Må man ha et spesielt type simkort for å unlocke den? (StealthSIM, TurboSIM etc)Har jo lest guider som unlocker telefonen uten noe "hardware" 2.Hvis jeg får tak i en ny Iphone nå vil den vel være nyeste firmware (1.1.3) Er det mulig å aktivere denne og unlocke den pr. dags dato? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er pr. dags dato ikke mulig å unlocke 1.1.3. Så du kan ikke unlocke den. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://www.installerapps.com/2008/01/27/of...hone-jailbreak/http://www.installerapps.com/2008/01/27/an...p-their-sleeve/ Vet du om det er noen store forskjeller på denne versjonen og Nate sin versjon? Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen som vet hva den nye filen i Installer er fornoe? Evt. Erfaring? Den heter. 1.1.3 jailbreak, og frister veldig! Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan bruker en egentlig customize på iphone? har installert alt det der og installert ifone themes og themes customized osv. men får ikke til å bruke dem??? og noen som vet hvor jeg kan få den der nemo themet? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan vet jeg om EDGE'en holder på å laste ned eller opp noe? Trodde først den lastet ned/opp no når den var blå men det var feil. Har lastet ned service men får ikke slått den av... en ting jeg er litt skuffet over iphone på er den ekstremt upraktiske minijack inputet. Er ikke mange headset eller AUX kabler du får nedi der når den er sånn "gravd" ned... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvordan vet jeg om EDGE'en holder på å laste ned eller opp noe? Trodde først den lastet ned/opp no når den var blå men det var feil. Har lastet ned service men får ikke slått den av... en ting jeg er litt skuffet over iphone på er den ekstremt upraktiske minijack inputet. Er ikke mange headset eller AUX kabler du får nedi der når den er sånn "gravd" ned... Det er det som er meningen. De selger offisielle overgangskabler for x hundre kroner... Kjøp en fra ebay for 25,- så kan du bruke alle headset du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå