Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånn da har jeg hotmail på den! Men har et spørsmål, har mistet en del penger på den i dag... Sånn som jeg forstår det så hvis jeg er på et trådløst nettverk og går på vær, mail, aksjer,safari eller kart greia så er det gratis men hvis jeg går på det når jeg ikke er på trådløst nett koster det penger for da er den på edge?

Lenke til kommentar
sånn da har jeg hotmail på den! Men har et spørsmål, har mistet en del penger på den i dag... Sånn som jeg forstår det så hvis jeg er på et trådløst nettverk og går på vær, mail, aksjer,safari eller kart greia så er det gratis men hvis jeg går på det når jeg ikke er på trådløst nett koster det penger for da er den på edge?
Mhm, hvis den er jailbreaket kan du installere NetServices for å slå av EDGE for å spare penger.
Lenke til kommentar

tror da den sakal være jailbraket, bruker den hvertfall med mitt sim kort her i norge. Har installer,customize hvis det sier noe om den er jailbreaket? Men koster det penger når edge er på? Er vell bare når man laster ned/opp ting? har noen fler spørsmål også, men husker bare et av dem nå...

Hvordan kan jeg få en sang jeg har itunes som ringetone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...