Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pappa har kjøpt Iphone til meg fra usa. og jeg håper at det er 1.1.2.

Men men, hvis det ikke er det, så har jeg en mobil jeg nesten ikke kan bruke til noe, eller er det noen mulighet til bruke den som ipod?

Men Hackerene venter til Sdk kommer, hva er det og når kommer den ut?

Edit:

HAr noen noe erfaring med http://nanocr.eu/2007/07/03/iphone-without-att/ ? jeg leste om han på wikipedia, og funker denne på 1.1.3?

Endret av bechen
Lenke til kommentar
Låste opp min iphone v 1.1.2 med turbo sim kort. Funker glimrende. Kjøpte kortet på turbosim.no

Når kommer 1.1.3 egentlig?

var det noe spesielt du gjorde? eller bare trengte du kutte en del av simkortet og legge turbosim på den og putte i mobilen?

iphone jeg har er nedgradert til v 1.1.1 for å så jailbreaket og oppgradert til v 1.1.2 igjen. er en us modell iphone. jeg har installert det som skal under ifon norway 1.1.2. trenger jeg da den iworld ? eller? har bestilt en fra turbosim i dag.

Lenke til kommentar
Finnes det flash til safari på iphone? Hvis ikke, er det noen som holder på å utvikle det? evt. browser som støtter flash?
Det finnes ikke Flash for iPhone, og for min del kan det forbli slik. Flash har for meg alltid vært noe buggy og jævlig, og all Flash-reklamen kommer til å fylle opp minnet på 1-2-3 Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Har det kome noko spekulasjon om generasjon 2 iPhone? Har lyst på ny telefon no, men det hadde vore kjedelig om neste generasjon kom like etterpå. Kan det vere mogleg at Apple vil avsløre noko under Mobile World Congress?

Lenke til kommentar

Fikk Apple Iphone i dag, sammen med Hyper sim.

Men har ikke peiling på hvordan jeg skal sette inn både sim kort og hyper sim.

Noen som kan hjelpe meg?

Edit:

Mulig jeg er litt treg, men forstår meg ikke helt på guiden på hyper-card.com

å trenger rask hjelp.

Takk på forhånd

Endret av Sondremj
Lenke til kommentar
Finnes det flash til safari på iphone? Hvis ikke, er det noen som holder på å utvikle det? evt. browser som støtter flash?
Det finnes ikke Flash for iPhone, og for min del kan det forbli slik. Flash har for meg alltid vært noe buggy og jævlig, og all Flash-reklamen kommer til å fylle opp minnet på 1-2-3

Angående flash så kan du faktisk spille av noen flash-baserte videoer og sanger. Applikasjonen iTransmogrify legger som som et bokmerke i Safari så når du er innpå en side hvor det er flash video, men en blå klosse vises så er det bare å trykke på iTransmogrify bokmerket så transformerer den om til en "Youtube"-video slik at den blir mulig å spille av. Dette gjelder kun video og musikk!

Her er en liten vieosnutt av programmmet:

Endret av mesha
Lenke til kommentar
den gjør ikke noe med hotmail accounten min? den blir helt lik ellers?når jeg logger inn på dataen?
Har ikke prøvd selv (bruker ikke hotmail), men sjekka litt rundt, ser ikke ut til å væren noen problemer. Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...