tvilling81 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Den funker ikke for meg. og hvor ligger kb2 ? har installert alt som kan under ifon norway 1.1.12 og den ifon norway. får fortsatt ikke noe norske bokstaver. har ikke fått stealthsim så kan bare bruke den som en ipod touch og lurte på den ting. øreplugger til ipod touch plugg, passer det til iphone? altså om ipod touch og iphone har samme type jack? Endret 21. januar 2008 av tvilling81 Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Den ligger under Tweaks 1.1.1 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Les her. Edit: For guide til å innstallere helnorsk tastatur. Endret 21. januar 2008 av Kasp Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 og lurte på den ting. øreplugger til ipod touch plugg, passer det til iphone? altså om ipod touch og iphone har samme type jack? Vel, begge har samme jackplugg (3.5mm), men iPhone's plugg er litt nedfelt. Med andre ord trenger du en veldig smal plugg. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg bruker Koss Porta Pro på min iPhone. Slik som Limstift sier så er inngangen litt nedfelt slik at de aller "fleste" øreproppene/høretelefonene vil ikke passe. Jeg har derimot kuttet litt av gummien på Koss headsetet mitt. Kuttet litt på selve pluggen, så nå passer den rett inn! Endret 21. januar 2008 av mesha Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Les her. Edit: For guide til å innstallere helnorsk tastatur. takk for alle svar. skal prlve den guiden. og ang. pluggen så må jeg sikkert kutte litt vekk av gummi da. men jeg bestilte en slik en på ebay : http://cgi.ebay.com/NEW-3-5mm-STEREO-HEADS...ABLE-FOR-APPLE- iPHONE_W0QQitemZ350016599527QQihZ022QQcategoryZ152377QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Les her. Edit: For guide til å innstallere helnorsk tastatur. jeg har den mobile enchancer v 2.0 og lagt inn install.ifon.no under sources. og har instalert de tingene. men fortsatt får jeg ikke til å få opp nrosk tastatur med æ ø å når jeg trykke globusen hmmm gjort nøyaktig det som står på den linken, men fortsatt ikke noe å æ ø Endret 21. januar 2008 av tvilling81 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det mogleg å tilbakestille 1.1.3 til tidlegare versjonar? Kun eit teoretisk spørsmål, eg har ikkje iPhone sjølv. Lenke til kommentar
polarus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Svaret er nei. Mulig at du kan oppdatere til 1.1.2, men da må du ha harware-hack. 1.1.1 kan bruke software-hack. Den burde kommet til Norge, ja. Det finnes en software-hack for 1.1.2 med 1.1.1 booloader, kom over den for en stund siden, men husker ikke hvor. Ligger sikkert på hackint0sh eller lignende. Jeg har også hørt noen rykter om software-hack, men tror turbosim.no type kort er tryggest. Eller det fungerer ihvertfall. Lenke til kommentar
polarus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Låste opp min iphone v 1.1.2 med turbo sim kort. Funker glimrende. Kjøpte kortet på turbosim.no Når kommer 1.1.3 egentlig? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Min far skal til USA(Seattle) den 17. februar. Hvis han kjøper en Iphone til meg da, vil den mest sannsynelig være med 1.1.3? Funker turboism med 1.1.3? Eller ender jeg opp med en iPhone jeg ikke kan bruke til annet enn PDA bruk? (iPDA) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Min far skal til USA(Seattle) den 17. februar. Hvis han kjøper en Iphone til meg da, vil den mest sannsynelig være med 1.1.3? Funker turboism med 1.1.3? Eller ender jeg opp med en iPhone jeg ikke kan bruke til annet enn PDA bruk? (iPDA) Den blir mest sannsynlig 1.1.3 ja, og du kan ende opp med en iPhone du ikke kan bruke til noe som helst. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Min far skal til USA(Seattle) den 17. februar. Hvis han kjøper en Iphone til meg da, vil den mest sannsynelig være med 1.1.3? Funker turboism med 1.1.3? Eller ender jeg opp med en iPhone jeg ikke kan bruke til annet enn PDA bruk? (iPDA) Den blir mest sannsynlig 1.1.3 ja, og du kan ende opp med en iPhone du ikke kan bruke til noe som helst. Men mest sannsynelig så vil det komme en måte å låse opp også denne versjonen i løpet av noen måneder? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Men mest sannsynelig så vil det komme en måte å låse opp også denne versjonen i løpet av noen måneder?Til nå er det kun kommet maskinvare-hacks, men kan jo alltids hende Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Så det finnes en maskinvare hack til 1.1.3? Noen som utfører slikt arbeid i Norge? Endret 21. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så det finnes en maskinvare hack til 1.1.3? Noen som utfører slikt arbeid i Norge? Det finnes en slik hack, men hackerene har ikke publisert metoden. De venter til etter SDKen blir sluppet i februar, slik at Apple ikke fikser hullet med den updaten. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tror jeg hadde driti å kjøpe fra i3gsim.com, med minde du er helt sikker på at de er seriøse. Ser de skal ha penger over western union, og da er der gjerne forhåndsbetaling. Har blitt lurt at et sånt firma før... Prata med dem på mail og greier, alt virket ok, helt til jeg sendte over betalingen og hørte ikke mer fra dem... PASS PÅ sier jeg bare!! Er det for godt til å være sant, er det som regel det.... dessverre... Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Derfor du ikke skal føre over penger, men reserverer beløpet via visa feks google brukte jeg, de har noe sånn betalings greie, noe lignende paypal, bare mye sikrere Lenke til kommentar
Mr_Hansa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har akkurat kjøpt meg iPhone til 380 $ på Ebay og simkort hos turbosim.no Gleder meg som f... Håper bare frakten FAST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå