Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det an å lese dokumenter på iphone? Word og excel...

Og ang. kjøp i USA - får man kjøpt uten binding?? Hvordan gjør man eventuellt det med dette hvis det er påkrevd?

Endret av DKH
Lenke til kommentar

Og ang. kjøp i USA - får man kjøpt uten binding?? Hvordan gjør man eventuellt det med dette hvis det er påkrevd?

Ja, Word og Excel-leser er integrert i iPhone. Angående kjøp, så kjøper du teoretisk sett alle iPhones med binding. Poenget er at selve aktiveringen av abonnementet, ikke skjer før du har koblet den opp mot iTunes hjemme hos deg. Derfor kan du ved hjelp av noen hacks, "hoppe" over denne aktiveringen, og du har en iPhone uten å ha måttet opprette noe abonnement. :)

Lenke til kommentar

Ja, Word og Excel-leser er integrert i iPhone. Angående kjøp, så kjøper du teoretisk sett alle iPhones med binding. Poenget er at selve aktiveringen av abonnementet, ikke skjer før du har koblet den opp mot iTunes hjemme hos deg. Derfor kan du ved hjelp av noen hacks, "hoppe" over denne aktiveringen, og du har en iPhone uten å ha måttet opprette noe abonnement. :)

Og da slipper man alt av faste kostnater i toårsperioden man er bindt til selskapet?? Fordi de aldri vil vite at en avtale er inngått? Forstår jeg riktig?

Lenke til kommentar
Legg inn http://install.ifon.no på sources i programmet Innstaller.

jeg har gjort dette som står i den linken. jeg får fram flere ifon norway. valgte ifon norway 1.1.2 siden det jeg har. jeg har installert det jeg skal. men hvor får jeg til å installere de norske bokstavene til tastatur?

og om det tar ganske lang tid å overfører musikk bilder og video til iphone via itunes. tar jo evigheter, går hvertfall ikke fort .....

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar

hvorfor ikke bare beholde tastaturet slik det er?du trenge jo bare for holde inne for eksempel a for å få bokstaven Å. For å derimot skru av auto-stavelse så bare laster du ned appen "Kb2" så kan du skru av/på auto-stavelse.

Hvis det er et must med norske bokstaver så finner du en app som heter Norsk tastatur under ifon.no sourcen.

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...