bechen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hei. jeg tenker å kjøpe Iphone, men nå har 1.1.3 kommet ut. Bør jeg vente med å kjøpe den, eller kan jeg kjøpe den, og bruke den som en Ipod touch i mellomtiden? Jeg kan nesten ikke vente m ed å kjøpe den, fordi pappa skal til usa neste uke. Bør jeg kjøpe den? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser etter serial nummer,fjerde og femte nr forteller deg hvilken versjon det er.Er det uke 52 eller tidligere,er det 1.1.2.Da er du sikra. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Går det ann å legge telefonen sidelengs og skrive på qwerty tastaturet? Slik som heR? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Går det ann å legge telefonen sidelengs og skrive på qwerty tastaturet? Slik som heR? Ikke som jeg kan se, nei. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei, det kan du ikke. Jeg håper på at det kommer med ny firmware tho, men det har ikke blitt annonsert. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ok, litt synd Hvordan går det å skrive med den? Blir det ikke litt små bokstaver? Endret 16. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg tenkte å kjøpe meg en iphone neste uke når jeg er i USA, er det bare å gå på apple store å kjøpe en, eller er det noe jeg må ta hensyn til? med tanek på rett utgave...etc... Håper på snarlig svar da jeg drar i morgen... Kjøper du en iPhone nå får du versjon 1.1.3. Den kan ikke hackes på noen måte. Ingen jailbreak, ingen unlocking og stealth/turboSIm funker ikke. Personlig vil jeg tippe at i alle fall en turboSIM-hack kommer i løpet av uka, men du risikerer at telefonen aldri vil være brukelig i Norge. Så jeg må få tak i en 1.1.2 utgave i såfall. Hvorfor vil de ikke klare å hacke en 1.1.3. versjon? Vil den fungere som ipod og netleser om den ikke er hacket? Endret 16. januar 2008 av tralltrall Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Får du en 1.1.2 må du kjøpe *****SIM til 300-600kr. Får du tak i en 1.1.1 eller 1.0.2(?) kan du software-unlocke den. Det tar som regel litt tid før en klarer å hacke en firmware. Altså, det ligger jo i betydningen. En skal prøve å bryte opp noe som noen har prøvd å sikre. Først må en finne ut om det i det hele tatt er mulig. Hackingen av 1.1.3 kan skje i morgen, neste måned eller aldri. Og tastaturet er ikke for lite nei. Gpr helt fint å skrive på det. Telefonen kunne jo ikke bli solgt dersom det ikke var stort nok. Går litt tregere enn med fysiske knapper, litt værre dersom du er i bevegelse (buss eller går), men jeg klarer fint å skrive uten skrivefeil i en god hastighet. Dersom du kjøper en 1.1.2 i dag (og også 1.1.3) og ikke hacker den, kan du bruke alle funksjoner utenom tlf, sms og edge. Du starter telefonen som normalt, og etter den har bootet får du melding om at "SIM er låst". Hvis du bare trykker "Ignorer" kan du bruke den som iPod, notatblokk, nettleser over WiFi, spillemaskin og alt annet. Endret 16. januar 2008 av Blib Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har sett at AppleStore ikke sender til JetCarrier adresse mer.. Beste er vel å ta kontakt med gammel slekt og venner over dammen =) Så er det vel noen her til lands også som har importert og selger også. Jeg snakka om å kjøpe fra http://i3gsim.com/ . De sender vel til JetCarrier, og da er den ferdig opplåst. Jeg har ikke lyst til å betale stort mer enn 3500,- for en iPhone. Hvor lenge må jeg vente? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Går det ann å legge telefonen sidelengs og skrive på qwerty tastaturet? Når du bruker nettleseren er det mulig ja. Av ukjent årsak (les: latskap fra Apple) er ikke det mulig ved skriving av SMS og andre ting. Dersom du kjøper en 1.1.2 i dag (og også 1.1.3) og ikke hacker den, kan du bruke alle funksjoner utenom tlf, sms og edge. Du starter telefonen som normalt, og etter den har bootet får du melding om at "SIM er låst". Hvis du bare trykker "Ignorer" kan du bruke den som iPod, notatblokk, nettleser over WiFi, spillemaskin og alt annet. Nei, "enheten" er jo ubrukelig før den aktiveres. 1.1.3 kan ikke aktiveres, 1.1.2 må først nedgraderes til 1.1.1 for å kunne aktiveres. Enkleste er altså å bare nedgradere til 1.1.1. Endret 16. januar 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Åh, det var jeg faktisk ikke klar over. Kjøpte min ferdig aktivert. Takk, så vet jeg det iallefall Btw, hvordan får du stort tastatur i Safari? Ikke av å holde den sidelengs iallefall, prøver det nå uten at det funker. Edit: AH. Først widescreen, SÅ tastatur. Ikke noe live skifte engang Endret 16. januar 2008 av Blib Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hvis jeg kjøper iPhone i england nå, kommer de med 1.1.2 eller 1.1.3? Endret 16. januar 2008 av StupidNick Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis jeg kjøper iPhone i england nå, kommer de med 1.1.2 eller 1.1.3?Usikkert, men sjansen er større for at du får 1.1.2 jo tidligere du bestiller. Regner vel med at du får 1.1.2 Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 betyr dette at en 1.1.3 versjon ikke er noe vits å kjøpe, mens en 1.1.2 eller lavere vil fungere. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Er det noen måte å bestille iPhone fra Apple Store U.K. og få levert til Norge? Sånn type JetCarrier... Endret 16. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis man kjøper en Iphone med en fw. f.eks 1.1.1 når det da kommer ny, kan man oppdatere fw når det kommer nye og allikavell bruke norskt simkort? hvorfor kunne den bare ikke ha kommet til norge..hadde vært mye lettere Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis man kjøper en Iphone med en fw. f.eks 1.1.1 når det da kommer ny, kan man oppdatere fw når det kommer nye og allikavell bruke norskt simkort? hvorfor kunne den bare ikke ha kommet til norge..hadde vært mye lettere Svaret er nei. Mulig at du kan oppdatere til 1.1.2, men da må du ha harware-hack. 1.1.1 kan bruke software-hack. Den burde kommet til Norge, ja. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Svaret er nei. Mulig at du kan oppdatere til 1.1.2, men da må du ha harware-hack. 1.1.1 kan bruke software-hack. Den burde kommet til Norge, ja. Det finnes en software-hack for 1.1.2 med 1.1.1 booloader, kom over den for en stund siden, men husker ikke hvor. Ligger sikkert på hackint0sh eller lignende. Endret 16. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Kan man oppdatere firmware på iPhone? Og er det noen i østfold/oslo området som har en turbosim som kunne å låse opp min telefon? Send PM, pris diskuteres. Edit: 1.1.2 Endret 17. januar 2008 av thomas_c24 Lenke til kommentar
bambusa Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 noen som vet hvordan man legger til ringetoner på en 1.1.1 iphone? har ikke mac har bare en bærbar med windows vista. takker for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå