rubbish Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg går nå i anskaffelse av en iPhone som jeg mest sansynligvis får like over nyttår, men det var snakk om noe beskyttelse og sånt så skal jeg handle litt stash fra http://www.dealextreme.com/search.dx/search.iphone .. Som også har no beskyttelsesgreier. Har handlet fra de før og de selger masse ting til en billig penge Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) ebay er komplisert må man gi bud osv? btw, funker det med GPS her i norge ? Endret 24. desember 2007 av Symphony^ Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ebay er komplisert må man gi bud osv? btw, funker det med GPS her i norge ? Du må enten gi bud eller benytte deg av "kjøp nå"-knapp i de auksjoner som har dette. iPhone har ikke gps. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Har den ikke sånn kart ting da? Mamma er litt skeptisk til å handle en tlf for å så bli lurt. Noen tips til å overtale hun ? Endret 24. desember 2007 av Symphony^ Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 den har google maps. ikke gps. Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 sil til mammaen din at om du bruker paypal så er du forsikret gjennom de. se www.paypal.com. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 k da nesten det samme Men noen tips til hvordan handle ebay og få mamma til å stole på det ? Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ebay er som QXL i Norge, men bare sånn 1000 ganger større siden det dekker hele verden? Og hvor mye negativt har vi hørt om QXL, rimelig lite.. Samt derimot da så vet man jo aldri, man kan jo bli lurt, derfor lønner det seg å se på omtalene fra den personen man kjøper ifra og bør ha endel salg, det gjør det på en måte "sikrere".. Håper dette er til hjelp for din mor Good jul! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 En ting jeg lurer for de som har iPhone... Har en slektning som bor NY så jeg har jeg tenkt å be dem å sende en for meg, men siden telefonen er bundet til AT&T er jeg redd for at de skal få ubehagelige regninger(mnd avgift tenker jeg på) pga meg fra selskapet. Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Man tegner ikke selve abonnementet før man aktiverer telefonen gjennom iTunes, så du behøver ikke å tegne noe abonnement når du kjøper telefonen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kan man ta forsikring på iPhonen ? Fks hvis den blir stjelt Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hmm, Garantien ryker hvertfall når du låser opp Iphonen din, så trolig nok nei. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kan man ta forsikring på iPhonen ? Fks hvis den blir stjelt Forsikringselskaper kan tilby det, men sett deg godt inn i hva som dekkes og slikt først. Mange har egenandel, verdiavskriving og slikt inni bildet som gjør at du sitter igjen med nesten ingenting. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 kan man bruke iPhonen med en gang? Altså siden jeg får ikke unlocka den før etter nyttår:P SÅ lurer om man bare kan bruke den? altså uten sim kort så selfølgelig Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nope. Du må aktivere den først. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en iPhone, men jeg er fortsatt litt usikker. At garantien flakser ut vinduet med en gang man låser den opp er vel et ganske stort minus. Dere som har iPhone, hvor fantastisk er den? Er den verdt "stresset"? Jeg tenker også litt på den nye touch greia til LG, KU990 eller hva den nå heter. Noen som har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Garantien går ikke ut vinduet, så lenge du ikke sier det rett ut til apple. Det er ingenting som kan vise tilbake på at telefonen var jalibreaket eller noe som helst så lenge du setter den tilbake i orginal stand. Jeg fikk telefonen min for noen dager siden. Det er ikke noen ting som er noe spesielt med den. Touch-funksjonene er ikke noe særlig praktisk utenom at du kan få større skjerm. Og itunes holder på å drive meg til vannvidd. Det fulgte ikke med noen spennende programmer, og brukervennligheten på denne saken er bånn! (I den forstand at du ikke kan gjøre noe som helst med den fra fabrikken.) Selvfølgelig kan vi (eller må) jailbreake den, og vi kan leke litt rundt med den, men så lenge programvarepakken er såpass dårlig. Kameraet suger, MMS fungerer ikke, pluggen til ørepluggen er laget slik at ikke andre plugger kan passe inn uten adapter. (Denne er seriøst irritrerende. Jeg har er skikkelig headset fra sennheiser, så jeg må gå med både iphone, en ekstra mp3 spiller og en ekstra telefon til stealthsim ankommer. (simfreer som jeg kjøpte fungerer ikke, og jeg har ikke hørt noe fra de på noen dager.) Dette var mitt førsteinntrykk av iphone. Jeg er ikke noe stor fan av apple, men synes telefonen virket tiltrekkende. Og for all del, det er en fiffig liten sak, men apple ødelegger alt med itunes og 3,5mm jackplug inngangen., og jeg har alt for store hender til å bruke tastaturet effektivt. Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Garantien går ikke ut vinduet, så lenge du ikke sier det rett ut til apple. Det er ingenting som kan vise tilbake på at telefonen var jalibreaket eller noe som helst så lenge du setter den tilbake i orginal stand. Jeg fikk telefonen min for noen dager siden. Det er ikke noen ting som er noe spesielt med den. Touch-funksjonene er ikke noe særlig praktisk utenom at du kan få større skjerm. Og itunes holder på å drive meg til vannvidd. Det fulgte ikke med noen spennende programmer, og brukervennligheten på denne saken er bånn! (I den forstand at du ikke kan gjøre noe som helst med den fra fabrikken.) Selvfølgelig kan vi (eller må) jailbreake den, og vi kan leke litt rundt med den, men så lenge programvarepakken er såpass dårlig. Kameraet suger, MMS fungerer ikke, pluggen til ørepluggen er laget slik at ikke andre plugger kan passe inn uten adapter. (Denne er seriøst irritrerende. Jeg har er skikkelig headset fra sennheiser, så jeg må gå med både iphone, en ekstra mp3 spiller og en ekstra telefon til stealthsim ankommer. (simfreer som jeg kjøpte fungerer ikke, og jeg har ikke hørt noe fra de på noen dager.) Dette var mitt førsteinntrykk av iphone. Jeg er ikke noe stor fan av apple, men synes telefonen virket tiltrekkende. Og for all del, det er en fiffig liten sak, men apple ødelegger alt med itunes og 3,5mm jackplug inngangen., og jeg har alt for store hender til å bruke tastaturet effektivt. Jeg fikk mitt Iphonesimfreer Simkort i dag jeg, også får jeg min Iphone i dag, opplåst. Sikker på at du gjorde det riktig med Iphonesimfreer da? At du bare ikke klippet litt feil eller noe? eller gjorde du kanskje ikke dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Sendte nettopp en mail til simfreer med et bilde: Som du ser, så er det ikke noe pen fiks, men nærmere brikken kom jeg ikke. Det jeg vet, er at koblingen mellom kortene er tilnærmet perfekt, og at alt burde ha fungert hvis simfreer var i orden. Edit: Fikk du den nye eller den gamle slik jeg fikk? Jeg blir nesten litt oppgitt over at de ikke sendte meg den nyeste versjonen, den som det var bilde av på nettsidene. Jeg tok å bestilte meg et stk. stealthsim, så får jeg heller bare selge simfreer når jeg får en som virker i posten om et par uker. Endret 28. desember 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå