Hrodebert Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Aha! Flott! Takk for svar. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Pappa har bestilt den nye iPhone nano til meg. Den selges i USA uten binding. Den går an å kjøpe? Eneste er at den er halvparten så stor og ikke har internett.. Søt liten dings Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det finnes ingen offisiell iPhone Nano. Det finnes dog en kinesik iPhone Nano, som ikke er produsert av Apple, som dermed ikke er en Apple iPhone Nano, noe som betyr at det er boss. Sorry Sam! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har personlig erfaring med hvor gøy det er å få en iPhone sendt fra USA som fungerer. Det er akkurat samme fysysike dingsen du får i Norge som i USA. Anbefaler at du spør om det med garanti i butikken. Så du mener jeg bør kline til? Hvis jeg kjøper en iphone og bruker den der borte, så gidder jeg ikke å kaste den (når jeg skal tilbake) fordi den kanskje ikke vil virke. Men slike ting som å jailbreake iphonen etter at jeg har brukt den i USA, vil det gå bra? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg syns du bør se på prisene, vilkårene og garantiene du vil få hvis du kjøper der borte. Så det jeg sier er at du bør bestemme deg når du er der, og ikke her i Norge. Men om du kjøper en telefon der borte vil ikke det gjøre noen ting når du tar den med tilbake til Norge (du får sjekke opp det med garanti). Jailbreaking gjør at du kan legge inn andre programmer enn de fra app store. Jeg tror du snakker om unlocking som gjør at du kan bruke den med andre operatører. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fikk skjermen min knust nylig, og tenker reparere den selv. Er det noen andre som har prøvd å skifte glasset selv? Fant noen deler på dealextreme som jeg tenker teste, men er redd jobben kan bli litt vanskelig. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nja, du kan jo ta en titt på denne artikkelen http://www.mobilen.no/wip4/hobbyreparatoer.../d.epl?id=29570 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Haha, huff. Spørs om jeg skaffer meg 3GS likevel. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Må bare nevne en fantastisk app, Simplenote, som gjør seg bedre enn Notes og er kjappere dog ikke like funksjonsrik som Evernote. Syncing til webapp gjør notater tilgjengelige og tilleggsbare overalt. 11 kroner for en noteapp jeg faktisk VIL bruke Skjekk også ut DaringFireball for omtale. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hei Tenkte å kjøpe meg en iPhone, men er litt forvirret med tanke på hvor jeg burde kjøpe den. Er det f.eks billigere å kjøpe i utlandet? Hvor kan jeg billigst kjøpe en Iphone i norge for deretter å betale for å si opp abonnementet som følger med og bruke mitt eget? Endret 21. juli 2009 av White Fox Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 I Frankrike hos Orange koster 3GS 32GB uten abonnement ca. 6000kr (avhengig av kursen) og 3GS 16GB koster 5000kr uten abb. http://tinyurl.com/kvfn7p Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skulle oppdatere min 1.gen iphone til 3.0 med redsnow. Alt går smertefritt fram til redsnow sier finish, og det hardisk symbolet som da skal lyse en stund etterpå er kommet på. Men det som skjer da er: Ikke no! Det symbolet står det all the time, latt den stå der ganske lenge - men ingen ting skjer. Prøver da å holde power+home i ett minutt, men når jeg da slår den på igjen, viser den bare det koblet til itunes symbolet. Itunes vil ikke gjenopprette, men får kjørt igjennom redsnow en gang til. Men det samme skjer da også. Forslag?! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sett i DFU-modus og gjenopprett. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har jo prøvd det fler ganger, men kommer bare feilmeldingen: Det står i feil simkort elns.. Ikke mulig å gjørt dette uten det sim kortet? telefonen står nå bare som tilkoblet itunes, selv om den ikke er det.. har skrudd telefonen av og på, men går bare tilbake til tilkoblet itunes merket da, kommer ikke på menyen eller noe sånt. Får prøve å kjøre redsnow enda en gang nå og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Og nå har jeg kjørt redsnow ferdig, og den er der den var i stad. bilde med strek ned på en hardisk, og downloading jailbreak data og jobberundingen nederst. Skjer ikke noe mer.. Ingen forslag? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nå gikk jailbreak vinduet gått vekk, og koblet til itunes vinduet er kommet. Skrur av og på, men kommer bare tilbake dit igjen. Itunes gir meldingen om at telefonen er i gjenopprettningsmodus.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Du er sikker på at du har kommet i riktig DFU-modus? Da skal det ikke være noe på skjermen i det hele tatt. Du har valgt riktig ting i redsnow? Du oppdaterte, og så jailbreaka? Uansett; det er vel denne guiden du skal sjekke. ...forresten. Du prøver vel ikke med 3.1? Da må du i så fall downgrade til 3.0 først. Endret 24. juli 2009 av :--}D Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Går etter denne linken. Ja. Den jeg har brukt. Vet ærlig talt ikke hva itunes prøver å oppdatere til. Men er jo 3.0 jeg legger inn med redsnow. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvilkene apps MÅ jeg ha? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det finnes en tråd om det i forumet. Kan ikke (gidder ikke) finne link, siden jeg skriver fra iPhonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå