Eilertn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har en iPhone 1st gen med 1.1.4 firmware. Den er kjøpt i New York, og åpnet for bruk i Norge. Hvordan skal jeg oppgradere til 3.0? Noe spesielt jeg må gjøre med tanke på at jeg har så "gammel" firmware? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nei det er bare å oppgradere i iTunes, og jailbreake den Det fungerer helt fint. Jeg har 1 gen jeg også Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 som eilertn sier så er det rimelig enkelt, men du trenger da redsn0w, bootloaderfilene og firmware 3.0 fra itunes. du finner den i roaming/appdata/apple computer og inni der et sted etter den er lastet ned fra itunes. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Bruke nye iphone 3gs sammen med office pakken 2007? Tenker på exel, word og outlook. Og virker pdf? Hvordan få dette til å fungere sammen? Er det info noen plass? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) 1: Du er i feil tråd 2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de? Endret 5. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) 1: Du er i feil tråd2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de? Hmmm, ok Jeg brukte en Nokia N82(som skal byttes ut), og skjermen er så liten at en ikke vet hvilke sider man er inne på(trodde nå jeg var på rett plass da) :-))) Det var begge deler jeg var/er ute etter(både lese og skrive i word, exel og maile og alt i ifra Microsoft Office + lese pdf) :-) EDIT: Er på jakt etter den nye Iphone 3GS når den kommer, og lurer på disse tingene, om det mulighet for å kunne gjøre/bruke dette? Endret 6. juli 2009 av Ray001 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 1: Du er i feil tråd2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de? Hmmm, ok Jeg brukte en Nokia N82(som skal byttes ut), og skjermen er så liten at en ikke vet hvilke sider man er inne på(trodde nå jeg var på rett plass da) :-))) Det var begge deler jeg var/er ute etter(både lese og skrive i word, exel og maile og alt i ifra Microsoft Office + lese pdf) :-) EDIT: Er på jakt etter den nye Iphone 3GS når den kommer, og lurer på disse tingene, om det mulighet for å kunne gjøre/bruke dette? Det eneste du ikke får gjort er å editere word/excel-dokumenter. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 1: Du er i feil tråd2: Hvordan bruke? Lese dokumenter eller skrive de? Hmmm, ok Jeg brukte en Nokia N82(som skal byttes ut), og skjermen er så liten at en ikke vet hvilke sider man er inne på(trodde nå jeg var på rett plass da) :-))) Det var begge deler jeg var/er ute etter(både lese og skrive i word, exel og maile og alt i ifra Microsoft Office + lese pdf) :-) EDIT: Er på jakt etter den nye Iphone 3GS når den kommer, og lurer på disse tingene, om det mulighet for å kunne gjøre/bruke dette? Det eneste du ikke får gjort er å editere word/excel-dokumenter. Ok, så den kan lese dem ja. Kan den lage slike filer(ikke editere)? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Den innebygde notater-applikasjonen kan fint lage vanlige tekst-filer som du kan maile til deg selv og lignende ,ja Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ser frem til når denne(Iphone 3GS) kommer. Ser og nå at jeg kan koble den opp til bilen min og, og da kan jeg lese av verdier ifra motoren :-) Denne må jeg bare ha :-) Endret 7. juli 2009 av Ray001 Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 heihei. Er litt blank på dette med iphone, men tenker kanskje kjøpe meg en når jeg reiser til USA i august. Noe jeg burde/ikke burde gjøre ved en eventuell handel? Tar gjerne med meg telefonen tilbake til Norge om dette lar seg gjøre? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er nok bedre å kjøpe i Norge. Flere brukere melder om ustabile telefoner som dropper samtaler og lignende ved kjøp i USA og andre land. Kjøper du i Frankrike kan du kjøpe en telefon som er ferdig opplåst. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Så jeg burde ikke kjøpe? Planlegger å være i USA noen måneder og tenker derfor å bruke telefonen også der borte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror du kan droppe det, men du kan sikkert kjøpe noe kontantkortgreier og ha et midlertidig nummer der nede? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg syns du bør sjekke opp det med bindingstid der borte. Vi som sitter her vet forsåvidt lite om hvor mye de skal ha for en iPhone der borte. Om du må tegne et abonnement blir det jo fort litt dumt. Slik det er nå får du vel fjernet operatørlåsen fra alle iPhone-versjonene. Jeg er dog litt usikker på det, men jeg kan linke deg til hackerne sin blog som er her. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Joda, det går sikkert fint, men jeg kommer mest sannsyling til å oppleve problemer hvis jeg tar med denne telefonen tilbake til Norge? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Derfor anbefaler ihvertfall jeg at du heller venter. Jeg har personlig erfaring med hvor gøy det er å oppdatere en amerikansk telefon og så plutselig ikke få brukt den... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har personlig erfaring med hvor gøy det er å få en iPhone sendt fra USA som fungerer. Det er akkurat samme fysysike dingsen du får i Norge som i USA. Anbefaler at du spør om det med garanti i butikken. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan er det MP3 filer, på iPhone? Er det slik at man kun kan bruke de filene man har kjøpt via iTunes (med deres DRM), eller kan man laste inn de MP3 filer man selv ønsker, feks. fra egne CD'er som man har på maskinen sin? Lenke til kommentar
tuppamaara Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan er det MP3 filer, på iPhone? Er det slik at man kun kan bruke de filene man har kjøpt via iTunes (med deres DRM), eller kan man laste inn de MP3 filer man selv ønsker, feks. fra egne CD'er som man har på maskinen sin? Du kan bruke alt av musikk på den. Du importerer de via iTunes :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå