Fredrik. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I det siste så har jeg opplevd at det plutselig dukker opp "Dette tilbehøret er ikke laget for iPhone. Vil du aktivere fly-modus for å minske støy blablabla" uten at jeg gjør noe. Den kan bare ligge i ro på bordet. Fler som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I det siste så har jeg opplevd at det plutselig dukker opp "Dette tilbehøret er ikke laget for iPhone. Vil du aktivere fly-modus for å minske støy blablabla" uten at jeg gjør noe. Den kan bare ligge i ro på bordet. Fler som har opplevd lignende? Yes. Drit-irriterende. Det skyldes støv og drit som sitter fast oppi tilkoblingssaken under. Prøv å pirke ut det. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja okei. Regne igrunn med det var noe sånt. Takk! Forøvrig syntes jeg det er veldig snodig at dem ikke har laget no ala et lokk som dekker over det enorme hølet. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som har opplevd at lydløs går av og på uten at man har rørt noe som helst? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Aldri opplevd, kanskje du behandler din iPhone røffere enn jeg behandler min? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tvilsomt, men jeg tror rett og slett det er alderen på den som er problemet da. Er en 1 gen fra USA som ble kjøpt der i 2007. Ellers så fungerer alt fint. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=561228 Fornuftig liste. Noe annet som jeg savner er støtte for rSAP. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det morsomme er jo at vi kan få alt dette til iPhone idag, hvis telefonen er jailbreaket selvfølgelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Går det ann å få til rSAP (deling av kalender o.l) over bluetooth? Har seff jailbreaket. Endret 15. mars 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det morsomme er jo at vi kan få alt dette til iPhone idag, hvis telefonen er jailbreaket selvfølgelig. Hvordan klarer du å streame stereo-musikk trådløst via bluetooth med A2DP, og hvordan klarer du å kjøre flash i nettleseren? I så fall må du ha andre kilder enn resten av verden når det gjelder jailbreak. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 - Flash = iMobileCinema (Selv om dette ikke kan kalles ekte flash) - rSap vet jeg ikke noe om, men det er jo mulig det fungerer med iBluetooth - A2DP = Utvikler(en)ne bak iBluetooth prøver å få dette til å fungere. Men i bunn og grunn så kan man få det meste til å fungere idag. En ide er å ha andre sources enn kun engelske. Er masse spennende og kult på f.eks de franske sorcene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Var en post med mange som ønsket rSAP-støtte på iBluetooth sine sider, ikke noe annet enn det. :/ Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har dere hørt om Rock Your Phone? Er et selskap som tilbyr jailbreak eller som de velger å kalle det, softunlock. R-Y-P er en applikasjons butikk på samme måte som Cydiastore. les mer her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Fett å se at appstore begynner å få meget god konkuranse ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvordan får man aktivert headsett når man bruker iphone? Jeg har en 2G iphone med 2.2.1 firmware. Får lyden ut på høyttalerne selv om jeg plugger inn headsettet, noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ta headsettet inn og ut. Sjekk også for rusk og støv "inni der." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ta headsettet inn og ut. Sjekk også for rusk og støv "inni der." Jeg har prøvd å ta den ut og inn minst 5 ganger i alle mine forsøk. Prøvde å blåse inn i hullet uten at det hjalp særlig Det er ikke de orginale øreproppene. Er det andre som har problemer med å plugge inn andre vanlige headsett? Virker nesten som problemet var at den ikke kom langt nok inn uten at jeg er sikker. Prøvde med to forskjellige headsett. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Er det førstegenerasjons iPhone du har? Altså den som er laget av metall? Hvis ja, så kan man si at dette er en "feil" fra Apples side, noe som vil si at du trenger en forlengelse av minijacken. En slik er ikke dyr, og du kan bestille en fra DealExtreme for et par kroner. Har selv kjøpt denne <---. Det er også fri frakt, noe som er en bonus i seg selv. Det tar dog ca. 10 dager før den havner i postkassen din siden den sendes fra Hong Kong. Endret 19. mars 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som har lagt inn iPhone 3.0 enda? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er noen på ipod1.no som har gjort det. Mini-GUIDE: Legge inn 3.0 / returnere tilbake til 2.2.1 Bildegalleri - Firmware 3.0 (Beta) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har så langt kun lagt det inn på min første generasjons iPod Touch. Tar ikke sjansen på å legge det inn på iPhonen enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå