6120 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ta den som ikke er jailbreaket Må i så fall få den jailbraka. Korleis er det med oppdateringar? Må den jailbrakast på nytt kvar gong? Eller få meg eit NetCom abonnement... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du må som regel jailbreake etter hver oppdatering. Husk å skru av automatisk oppdatering i Itunes hvis du har jailbreak, da slipper du "overraskelser." Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ta den som ikke er jailbreaket Må i så fall få den jailbraka. Korleis er det med oppdateringar? Må den jailbrakast på nytt kvar gong? Det må den, men både jeg og flere andre kan hjelpe deg fjernstyrt om du har problemer. Lenke til kommentar
6120 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Takker bukker for all hjelp No får eg berre håpe budrunda går min veg. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei. Holder på og customize min iphone 2.1 men får ikke vekk lås opp teksten,nå når customize ikke virker.Har prøvd andre måter også men må ha gjort noe feil da det ikke funka Noen som kan komme med noen forslag til hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 tenkte jeg skulle kjøpe skjermbeskytter til iphonen, den dekker ikke bare skjermen men hele den sorte overflate(glasset) så da lurer jeg på om det er samme mål på iPhone uten 3g og den med 3g? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 audiko.net er en fin side der man kan lage ringetoner til iPhone, enten fra youtube eller en fil. Men kan man også ta youtube-sanger på samme måte som dette, bare som sang på iPhone? Er en mix på youtube jeg ikke finner noe annet sted, og vil gjerne ha den på iPhone Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det ikke bare å lage en sang av den da? Nå har jeg ikke prøvd å lage en sang av en YouTube-video. Eller må filen som man laster opp være en lyd-fil? Hvis ja, last ned den YouTube-videoen med den sangen du liker, konverter den til mp3 eller og last den opp. Så ligger du den inn på iPhonen. Men finner du ikke den sangen fra andre steder? Ligger den kun på YouTube? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Altså.. kan man lagre youtubevideoer på pc? HOW? Endret 28. januar 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er ikke noe stress.. Bruker du Firefox? Hvis ja, installer denne addonen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Altså.. kan man lagre youtubevideoer på pc? HOW? Enkleste er å skrive kick før youtube. Altså, hvis adressen er http://www.youtube.com/watch?v=0El139am2Cs, så kan du skrive http://www.kickyoutube.com/watch?v=0El139am2Cs. Da får du mulighet til å laste ned i flere formater, bla. iPhone. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Aha! Den metoden er ny for meg! Takker for tipset! Lenke til kommentar
6120 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Eg har eit problem med nettbruk og iPhone. iPhonen insisterar på å bruke telenettet i staden for WiFi. Sjølv om eg er tilkobla WiFi og nettverk. Med ein gong eg koblar opp mot ein teneste som brukar nett, forsvinn signalsymbolet for WiFi, og ein E dukkar opp i staden. Når eg er i td AppStore får eg beskjed om å koble opp på WiFi i staden fordi fila eg vil laste ned er for stor. Nokon som forstår noko av dette? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det ditt eget nett? Det er mulig at du har koblet deg til nett Wi-Fi-nettverk som ikke er koblet til internett. For å laste ned ting da switcher den til EDGE-nettverk. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette er et kjent problem. Har du jailbreaket den? Hvis ja, installer SBSettings, og slå av EDGE. Lenke til kommentar
6120 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette er et kjent problem. Har du jailbreaket den? Hvis ja, installer SBSettings, og slå av EDGE. Det er ikkje mitt eiget nett nei. Telefonen er heller ikkje jailbraka. Har forresnten iPhone 3g. 3g er stort sett avslått. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg sleit med dette selv, ble tappet for penger rett som det var, måtte hele tiden passe på om det var trådløst til stede eller ikke. Jailbreak og SBSettings er garantert en enkel og genial løsning, men om du ikke vil jailbreake så kan det bli vanskeligere. Lenke til kommentar
6120 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg sleit med dette selv, ble tappet for penger rett som det var, måtte hele tiden passe på om det var trådløst til stede eller ikke. Jailbreak og SBSettings er garantert en enkel og genial løsning, men om du ikke vil jailbreake så kan det bli vanskeligere. I så fall er det kanskje på tide å jailbrake den... Har altså ein iphone 3G som køyrer versjon 2.2. Nokon som har erfaring med jailbraking i Vista? Høyrer det ikkje fungerar. Men så fann eg denne http://www.iphonedownloadblog.com/2008/11/...guide-tutorial/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jailbreak har alltid fungert i Vista. Aldri hatt problemer med dette. Bloggen du linker til er en liten drittblogg som er laget av Sebastien Page. Synes ikke han driver den noe særlig bra. Derimot er iclarified et sted jeg har hatt flere suksesser med. let litt der du Hvis du trenger mer hjelp så gi meg en PM. Da kan jeg grave opp et par guider Endret 30. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som kan fortelle meg litt om prisen på Iphone i USA om dagen, og hva som må til / kreves for at jeg kan bruke den i Norge med midt gamle abonnement ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå