µT. Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 YouTube fungerer ikke hos meg også! Har 2.2 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 YouTube fungerer ikke hos meg også! Har 2.2 Har samme problem, youtube har ikke fungert på 2 uker hos meg. Har 2.1 Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette er noe nesten alle norske iPhone-bruker nå opplever. Eneste løsningen er å endre språket på telefonen. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 YouTube fungerer ikke hos meg også! Har 2.2 Har samme problem, youtube har ikke fungert på 2 uker hos meg. Har 2.1 Skift språk til engelsk eller svensk, da skal youtube fungerer igjen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis jeg sender en melding med min iphone, og jeg trykker send, kan jeg da avbryte sendingen menst den sendes? Det går ann på andre mobiler. Er så irriterende når jeg trykker på send knappen med et uhell uten at jeg er ferdig å skrive meldingen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nope, det går dessverre ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nja, ikke like mye som noen andre ting ved telefonen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er egentlig relativt fornøyd, hva er det du ikke liker? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er fornøyd jeg og, sier bare at jeg hadde fikset et par ting før det. F.eks bluetooth overføring og litt raskere med å åpne Settings og noen andre apps. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis jeg sender en melding med min iphone, og jeg trykker send, kan jeg da avbryte sendingen menst den sendes? Det går ann på andre mobiler. Er så irriterende når jeg trykker på send knappen med et uhell uten at jeg er ferdig å skrive meldingen. Hehe.. Jeg har faktisk ikke tenkt over det før. Takk for at du tar det opp Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei, jeg har vurdert iphone som julegave til fruen. Hun ønsker seg ipod touch, og hun trenger vel egentlig en ny telefon også. Tenkte kanskje jeg kunne slå sammen disse og kjøpe henne en iphone. Men hvordan er egentlig iphone når det kommer til å skrive sms? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ingen problem i det hele tatt. Blir en del feil trykk i starten, men tar ikke så lang tid før man "mestrer" det. Ordlistene kan også hjelpe, dog synes jeg de er mer i veien. Er som det meste, en vanesak Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det som er lurt med SMS er å begynne med å bruke en tommel til å skrive med i starten til ordboka lærer seg ord og uttrykk som ofte blir benyttet i meldinger/notater. Etter en liten stund kan man bytte til 2 tomler og skrive lynraskt. dobbeltklikk på mellomrom er punktum og holder hun inn A og O så får hun norske tegn. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vurdere å kjøpe iPhone i julegave, men vil da aller helst ha en som ikke er låst til noe abbonoment. Er det mulig å få 3G opplåst? Kan importere.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, for å få til det må du ringe netcom rett etter kjøp og si at du ønsker å avslutte abb. og betale bruddgebyr. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 har et spørsmål her... Hvis jeg kjøper noe på appstore, også må gjenopprette/formatere så alt blir slettet, må jeg kjøpe programmet på nytt eller er det et vist antall ganger man kan laste det ned før man må betale på nytt? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det du har kjøpt "lagres" i Apple-kontoen din og du kan derfor laste ned programmene du har kjøpt på nytt (uten å betale selvfølgelig). Er usikker på hvor mange ganger dette går. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror nok det ikke er noen grense på det så lenge du synkroniserer telefonen med en iTunes Store autorisert maskin. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei folkens! Tok en "hard reset" av telefonen, dvs slette absolutt alt som er lagra og alle innstillinger. Fikk advarsel 2 ganger om at det kom til å ta to timer. Etter rundt 5 timer hadde den fryst seg så da dro jeg ut strømadapteret og lot den jobbe til batteriet tok slutt. Nå derimot vil den ikke fungere. Får skrudd den på men det eneste som kommer opp er apple-logoen og det lille "at-den-jobber-rundingen". Noen som kan vet hva jeg skal gjøre? Har forøvrig den koblet til PCen nå men skjer ikke mer enn det nenvnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå