SchartauViken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Var i California for en uke siden, og fikk min tante til å kjøpe iPhone for meg... Mobilen vil være låst til at&t i mange mange år framover Så foreløbig må du ha en fysisk hack for å kunne bruke den ja. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 noen som vet hvordan man slår av ordliste på 2.1? jailbreak og last ned fra cydia hæ? Er en iphone 1st gen som er jailbreaka med 2.1 alt jeg vil gjøre er å slå av ordlista når jeg skriver meldinger! Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hæ? Er en iphone 1st gen som er jailbreaka med 2.1 alt jeg vil gjøre er å slå av ordlista når jeg skriver meldinger! gå inn på cydia og last ned pakken som skrur den av da? den burde være ganske enkel å finne, men jeg husker ikke navnet på den akkurat nå ...eller, du kan vente på 2.2 den kommer snart Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Har du Cydia eller Installer? Det er to programmer man kan få til jailbreak-ede iPhones. Endret 15. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 stemmer det at i italia og hong kong selges iphone 3g ulåst? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hmm vet ikke om Hong Kong, men tror det er bare Sveits i Europa som selger unlocked. Usikker, da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tyskland har også tror jeg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hong Kong selger ulåste iPhones, men det er bare de som bor der som får lov å kjøpe dem. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om et bra gratis og et ikke gratis program som lar deg styre vlc player og kanskje surfe litt på nettet og bla gjennom bilder på mac med iphone? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om et bra gratis og et ikke gratis program som lar deg styre vlc player og kanskje surfe litt på nettet og bla gjennom bilder på mac med iphone? VNC ? <- AppStore Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om et bra gratis og et ikke gratis program som lar deg styre vlc player og kanskje surfe litt på nettet og bla gjennom bilder på mac med iphone? VNC ? <- AppStore har vnc lite men det lagger sån + at det fungerer akurat som om jeg holder nede venstre muse knapp hele tiden,er versjonen av vnc som ikke er gratis bedre,mener mindre lagging og sånt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hmm vet ikke om Hong Kong, men tror det er bare Sveits i Europa som selger unlocked. Usikker, da. Du glemte frankrike. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bestilte iPhone fra Netcom på onsdag eller torsdag, regner med å få den i posten idag, siden vi bor 200 meter fra helsfyr som sender det ut.. Men neida, hente det der går ikke.. For noen slemme folk, gleder meg som fy Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har 1st gen. iphone, med FW 1.1.4 , er det noen som har en link til hvordan jeg kan upgrade den til 2.0? (helst 2.0, ikke 2.0.1 osv) Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 hvorfor ikke til 2.1? http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=204408 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis du ikke er interessert i Installer eller Cydia, trenger du bare å gjenopprette til 2.0, så unlocke der. Så oppgraderer du til 2.1 helt vanlig i itunes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har et lite problem her. Mista nettopp telefonen min i bakken (1gen). Så sluttet skjermen å fungere. Eller det vil si at det ikke skjedde noe når jeg prøvde å trykke på den. Det eneste som fungerte var at jeg fortsatt kunne slå den av (for da må man slide knappen). Kan dette bli ordnet hvis jeg gjennoppretter den? Og hva skjer hvis jeg gjennoppretter en jailbreaket telefon i iTunes? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har et lite problem her. Mista nettopp telefonen min i bakken (1gen). Så sluttet skjermen å fungere. Eller det vil si at det ikke skjedde noe når jeg prøvde å trykke på den. Det eneste som fungerte var at jeg fortsatt kunne slå den av (for da må man slide knappen). Kan dette bli ordnet hvis jeg gjennoppretter den? Og hva skjer hvis jeg gjennoppretter en jailbreaket telefon i iTunes? Høres ut som skjermen er gått Synd! Det skader ikke å prøve å gjenopprette den, det eneste er at du må jailbreake den på nytt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det rare er at jeg for eksempel klarer å spille musikk fra den. Akkurat der fungerer skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå