tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 låse opp en iPhone 3G? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Unlocke altså, ja - derav kunne jailbreake via software. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Nei, spørsmålet er: Er det mulig å bruke "turbosim" for å gjøre min Netcom-låst iPhone 3Gn åpent for bruk med alle operatører? Endret 12. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nei, spørsmålet er: Er det mulig å bruke "turbosim" for å gjøre min Netcom-låst iPhone 3Gn åpent for bruk med alle operatører? Ja. Unlocke altså, ja - derav kunne jailbreake via software. Stemmer. Men hvordan er det å kjøpe fra USA nå? Får man kjøp uten å binde seg i butikk nå? Har hørt at det er mest gunstig å kjøpe iPhone fra Sveits. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tuller du? Har du link/guide eller noe for å få det gjort? Kan ta det på PM om det trengs. Har lyst å bruke andre sim i andre land på ferie da det er mye billigere osv.! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har ikke noen guide, søk litt på google. Fant dette: http://iphone.simbunch.com/turbosim.php@ TurboSIM will work with any SIM (v1/v2/v3/2G/3G/whatever) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmm, komplisert, men takk. Tror jeg ser på det litt senere Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har iPhone. Og skal oppgradere den selv. Jeg har bestilt den fra USA, og fått en til å cracke den for meg sånn at den funker med norsk tastatur, norsk språk og funker p ringe med den. Funker den som normalt, hvis jeg oppgraderer den til 2.1? Vet at alt blir slettet av medlinger, musikk osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, den vil fortsette å fungere normalt.. Åpnet min iPhone 1g på 2.0, så oppgraderte jeg helt vanlig i itunes, til 2.1 ... Funker som en klokke.. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 har tenkt å kjøpe ny tlf snart også har jeg ganske lyst på iPhone.. har dere som har den opplevd at det er en del bugs og feil på den eller fungerer den bra? er det eventuelt andre tlf jeg heller burde kjøpe? med ca de samme funksjonene?=) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du ikke liker å tweake og andre avanserte ting, gå for iphone... For min del blir det litt "for lett".. Har lyst på noe mer avansert noe Lenke til kommentar
PanzerHansen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, den vil fortsette å fungere normalt..Åpnet min iPhone 1g på 2.0, så oppgraderte jeg helt vanlig i itunes, til 2.1 ... Funker som en klokke.. Skjedde same skjebnen med min iPhone ja. Har lest på ifon sine nettsider og lest at andre har samme poblemet, med 1.1.4 som skal oppgradere til 2.1. (samme som jeg skal/gjorde nå). Så må vel cracke den på nytt. Skal bruke PwnageTool 2.1. Er det bra og enkelt? Noen erfarings tips? Takk! Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du ikke liker å tweake og andre avanserte ting, gå for iphone...For min del blir det litt "for lett".. Har lyst på noe mer avansert noe Ook=) takk:) men kjøpe gjennom netcom eller fra usa/e-bay? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg og finne filmene mine gjennom cyberduck??? Vær så snill og hjelp noen,må finne det ut før jeg jailbreaker den,for da forsvinner jo alt. Og filmene som ligger på ipoden min kommer fra en data jeg ikke lenger har tilgang til,vil derfor finne filmene gjennom cyberduck så jeg kan lagre dem på macen min. Endret 13. oktober 2008 av gunnar.,89 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du ikke liker å tweake og andre avanserte ting, gå for iphone...For min del blir det litt "for lett".. Har lyst på noe mer avansert noe HTC Diamond? Android G1? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har iPhone. Og skal oppgradere den selv. Jeg har bestilt den fra USA, og fått en til å cracke den for meg sånn at den funker med norsk tastatur, norsk språk og funker p ringe med den. Funker den som normalt, hvis jeg oppgraderer den til 2.1? Vet at alt blir slettet av medlinger, musikk osv. "norsk tastatur" tenker du da med æ ø og å som egne taster? For 2.1 har ikke dette. Der er de under a og o. Guider finner dere på ipod1.no -> forum -> iPhone! let og søk, før dere spør, de er litt lei newbs der Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som vet hvordan man slår av ordliste på 2.1? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som vet hvordan man slår av ordliste på 2.1? jailbreak og last ned fra cydia Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hva må man laste ned? og hvordan i det programmet? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Var i California for en uke siden, og fikk min tante til å kjøpe iPhone for meg. (Hun er amerikansk). La igjen nok penger hos henne til å avslutte avtalen til AT&T om en måned. Måtte visstnok vente en måned, ellers krever AT&T full pris på telefonen også. Hvordan er enkleste måten for meg å bruke den i Norge? Er det lettest å kjøpe seg Turbosim eller lignende via nettet eller er det/kommer det software rett rundt hjørnet som det gjorde til den første iPhonen? Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå