CombatPsycho Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da skal jeg prøve med en liten guide Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hei. Ligger på sykehuset nå,og har netopp fått meg en iphone 3g som jeg har jailbreaked. Har nå lastet ned cyber duck og får ikke til og koble iphone til dataen,tror det har noe med at jeg bruker et åpent netverk,som er for alle som ligger på sykehuset. Lurte derfor på om det finnes noen som helst andre måter og koble iphone til macen på??? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. Endret 3. oktober 2008 av gunnar.,89 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpte lisens fra SwirlyMMS tidligere. Må jeg nå da kjøpe enda et lisens siden jeg nettopp oppdaterte til 2.1? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpte lisens fra SwirlyMMS tidligere. Må jeg nå da kjøpe enda et lisens siden jeg nettopp oppdaterte til 2.1? nei Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Alt ble fikset automatisk når jeg trykte på Demo, tydligvis^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Ligger på sykehuset nå,og har netopp fått meg en iphone 3g som jeg har jailbreaked. Har nå lastet ned cyber duck og får ikke til og koble iphone til dataen,tror det har noe med at jeg bruker et åpent netverk,som er for alle som ligger på sykehuset. Lurte derfor på om det finnes noen som helst andre måter og koble iphone til macen på??? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. Du har en privat Mac? Den dukker ikke opp på skrivebordet? Du har iTunes og greier? Det burde jo ikke vært noe problem Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Applikasjonene mine funker visst ikke lengre. Vet ikke om dette er en kjent bug eller ikke, men applikasjonene rekker ikke starte skikkelig før menyen kommer opp igjen. Dette gjelder alle applikasjoner som jeg har lastet ned. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Slett og installer på nytt fra App Store. Selv om det står at du må betale slipper du dette siden du allerede har kjøpt programmet. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) har gjenoppretta min nå og er klar for å bruke Quickpwn. når jeg kobler til er det bilde av apple logoen. er det rett? kommer et stykke før telefonen vibrerer, PCen lager en lyd som om den er koplet fra og så henger Quickpwn seg opp. hva skal jeg gjøre? edit: tror jeg får det til nå Endret 5. oktober 2008 av Flacid Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Anbefaler alle å laste ned Backgrounder fra Cydia! Med denne appen kan man multitaske med ALLE apps, selv apps fra AppStore! Etter installasjon av Backgrounder og restart av telefonen er det bare å gå inn på en app som vanlig og holde Home knappen inn i ett sekund så legges appen i bakgrunnen i stedenfor å avsluttes. Man kan hente inn appen ved å trykke på app-ikonet som vanlig For de som ønsker å bruke dette til msn eller andre apps som krever kontinuerlig tilkobling via edge/3g/wifi så anbefaler jeg også Insomnia som også er tilgjengelig i Cydia. Insomnia forhindrer at iphonen går i Sleep modus når skjermen slås av. Sleep modus aktiveres 30 sekunder etter at skjermen er slått av, og sleep modus bryter oppkoblinger via edge/3g og wifi. Man kan enkelt slå Insomnia av og på som man vil. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har nå bestilt iPhone 16gb hvit fra ebay for 3800 kr Bestilte også turbosim for å unlocke samt SwitchEasy Colors Milk beskyttelsescase. Gleder meg til å begynne å fikle litt med denne vidunderligheten. Håper den er verdt pengene! Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hei, har en venn som skal til New York neste uke. Lurer på og få hun til å kjøpe en iphone til meg. Siden 1g iphone ikke selges lenger?(correct me if im wrong) må jeg vel kjøpe iphone 3g? hva ligger prisen på? og hvordan er det å hacke en iphone 3g som er kjøpt fra apple butikken i New York? takk på forhånd Lenke til kommentar
janerrn123 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 evt hvor kan jeg finne ny 1generasjon iphone i norge? : S Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Går ikke ann å hacke en 3G per dags dato. 1 gen finner du på finn.no. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kjøpt en ny 3G i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Går ikke ann å hacke en 3G per dags dato. 1 gen finner du på finn.no. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kjøpt en ny 3G i Norge. kan du vell, men ikke heve opperatør sperren. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 kan du vell, men ikke heve opperatør sperren. Korrekt at du kan jailbreake og aktivere den, men som du nevner ikke fjerne operatørsperren. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Går ikke ann å hacke en 3G per dags dato. 1 gen finner du på finn.no. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kjøpt en ny 3G i Norge. kan du vell, men ikke heve opperatør sperren. Med hacke så mener jeg å låse den opp så den fungerer i Norge (telefondelen selvsagt. Hvem kjøper en "telefon" om de ikke kan bruke det som en?) Endret 11. oktober 2008 av deleder Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Du kan jo låse den opp så den fungerer i Norge (med valgfritt abb.). Du må bare betale NetCom for det. Endret 11. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du kan jo låse den opp så den fungerer i Norge (med valgfritt abb.). Du må bare betale NetCom for det. Ikke om man kjøper en i USA, det som var poenget her. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Med turbosim så kan du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå