Gromit Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jeg solgte min gamle iPhone for 5000 kr for 1,5 måned siden men som andre sier....du må føle ut markeded nå på qxl og finn osv Det finnes heldigvis unyttige idioter! Bra for dere som selger 1.gens! Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Skal vekk vekk vekk fra Netcom, da deres kundeservice og kundebehandling er den dårligste jeg noen gang har vært borti. Har i dag medium abb, og hadde bestemt meg for å gå for large da forbruket mitt var høyere enn medium tilsa. Hvilket abbonnement og leverandør anbefales. Jeg ringer ganske mye, si ca 500-600 ringeminutter i mnd minst, noe sms, og ønsker så mye datatrafikk som mulig eller billigst mulig datatrafikk. Vurderer både Talkmore og Onecall. Talkmore med et tillegg på dataabb til 500-600 hadde vært midt i blinken. Dessverre viser telepriser.no at Italk large eller connect hadde passet meg best, men det er totalt uaktuelt. Anbefaler samtidig alle som er Netcom kunde i dag, å revurdere sine kundeforhold der, da de er helt håpløse å forholde seg til eller få hjelp hos kundeservice. Det er synd, for jeg har innsett at Italk large hadde passet meg midt i blinken. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Uff, naa virker ikke telefon-delen paa iPhonen min :s Reagerer ikke paa SIM-kortet, og faar ikke "No SIM"-feilmelding om jeg tar kortet ut (og restarter). Noen som vet hva som er ödelagt, kunne vært godt aa vite, selv om jeg ikke har store haap for at det kan fikses. (Förste generasjon) Endret 30. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En venn av meg har en iPhone som begynte å klikke. Plutselig kom det opp om hun ville skru den over til flymodus, og det ville ikke bort. Og masse annet skjedde også. Så derfor spurte hun om jeg kunne hjelpe henne. Så jeg kobla den til PC'en og skulle gjenopprette den. Men etter en stund kom det opp: 'The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported.' Noen som vet hva jeg må gjøre? -Takk dersom noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha. You fail at sjekking av jenter. Neida, men du må nok jailbreake den. Er det en klassisk eller 3G-versjon? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha. You fail at sjekking av jenter. Neida, men du må nok jailbreake den. Er det en klassisk eller 3G-versjon? Hehe Klassisk Men når jeg prøver å jailbreake med Ziphone står det bare 'starter på nytt i Recovery-modus...' Det står der veeeeli lenge. Hvore lang tid skal det ta? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Følger du en guide? Om du ikke gjør det, så anbefaler jeg det. Jeg hr vært igjennom det selv, men husker ikke hvor lang tid de forskjellige tingene tok. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Følger du en guide? Om du ikke gjør det, så anbefaler jeg det. Jeg hr vært igjennom det selv, men husker ikke hvor lang tid de forskjellige tingene tok. Nei, jeg gjør ikke det... Vet du om en som er brukbar? Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bruk den på iPod1.no Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvilken firmware har du? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Følger du en guide? Om du ikke gjør det, så anbefaler jeg det. Jeg hr vært igjennom det selv, men husker ikke hvor lang tid de forskjellige tingene tok. Nei, jeg gjør ikke det... Vet du om en som er brukbar? Bruk denne: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=200728 Følg guide til punkt å prikke, så får du en iphone med nyeste firmware og masse muligheter for tredjepartsprogramvare Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns telefonen klikker oftere nå etter oppdatteringen. Hvis noen ringer får jeg sjeldent svart. Den henger seg opp når den vibrerer. Programmer låser seg.. Pluss at høytaleren er sprengt.. har ikke hatt på fullt volum engang... hva skjer Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du har sikkert fått et mandags-eksemplar. Du har vel garanti og reklamasjonsrett på den, så det er jo bare å starte prosessen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 eh. 1 gen fra usa. so don't think so Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da har "backgrounder" kommet ut for iPhone i Cydia! Dette "programmet" på 14kb tillater oss til å la programmer kjøre i bakgrunnen! Og det funker! Julen kom tidlig i år! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Backgrounder fungerte fint. Endret 2. oktober 2008 av Submariner Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Jeg har prøvd å laste ned to ting på toys i cydia, men det kommer ingen plass? Det står at det er complete og alt det der, men jeg finner det ikke? hva skjer? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva har du lastet ned? Prøvd å skru telefonen av og så på igjen? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Anbefaler dere å oppdatere fra 1.4 til 2.1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå