Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 du kan lage ringetone i iTunes 8 ved å trykke på en liten bjelle ved siden av sangen Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 har nå fikset meg 2.1:D prøve og laste ned no på app store men ba om brukernavn og passord, er dette til itunes store eller er det noen app store account? uansett, hvis jeg skal lage meg bruker på itunes store og tar pappa kort(tror ikke mitt blir godtatt der) så får vell ikke han no regninger ved mindre jeg kjøper no der? KOster ikke noe å være medlem og hente album bilder osv.? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Koster ikke noe å være "medlem". Det er iTunes-storepassordet ditt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Han får bare en regning hvis du kjøper musikk eller programmer/spill som koster spenn. Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 du kan lage ringetone i iTunes 8 ved å trykke på en liten bjelle ved siden av sangen Hvooooor??? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 du kan lage ringetone i iTunes 8 ved å trykke på en liten bjelle ved siden av sangen Hvooooor??? Samme, Hvoor!? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) det er bare på sangene kjøpt fra iTunes store, også koster det en dollar til å lage. Så drit i det med andre ord. Jeg skal finne link for dere om hvordan man lager egne ringetoner lett og gratis, gi meg to min EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=bf65uChjlfM...feature=related Akkurat denne linken jeg brukte, husk å ta på å vise "file extensions" i folder options i xp/vista. vet ikke om Mac, snakker bare med Windows erfaring. Tror Mac har eget program man kan bruke som iRingtoner eller noe, men ikke spør meg om det. EDIT 2: Husk ikke mer enn 30 sek, og anbefaler 29 for sikkerhets skyld. Hvis delen du vil ha av sangen som ringetone ikke er fra begynnelsen, er det bare å skifte start time til den delen også 29 sek senere enn det for å ha så lang som mulig hvis det er ønsket. Er egentlig veldig lett, du kan få laget den innen 2-3 min Endret 24. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 det er bare på sangene kjøpt fra iTunes store, også koster det en dollar til å lage. Så drit i det med andre ord. Jeg skal finne link for dere om hvordan man lager egne ringetoner lett og gratis, gi meg to min hmm fikk ikke inntrykk av det... men det var jo teit. men uansett så er det null prob å lage egen gratis. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har en god side hvor jeg kan laste ned småspill? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 For mac: Høyretrykk på sangen, vis info - valg - still inn start og stopp tid (det du vil ringetonen skal inneholde, max 30 sek) trykk ok. høyretrykk igjen på sangen og velg konverter til Acc/mp3 og du har fått en sang på 30sek, så må du tilbake til originalen og trykke vekk start/stopp tid (bare unchecke boxene). den nye sangen på 30sek høyretrykker du på, velg vis i finder. trykk enter og velg .m4r endelse. Dra den ut på skrivebordet og slett ifra iTunes. Så drar du den fra skrivebordet og inn i iTunes igjen og da kommer den opp i ringetoner (forutsatt at dette er er valgt å vises i iTunes). eller: http://audiko.net/ringtone/en.html?genre=Soundtrack Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 For mac:Høyretrykk på sangen... hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 det går ikke på itunes 8 bare 7. jeg brukte Cubase til og lage en 30sek snutt, og lagret i .m4a så rename til .m4r så legge den inn i itunes som ringelyd. du kn bruke hvilket som helst prog som kan gjøre dette Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 det går ikke på itunes 8 bare 7.jeg brukte Cubase til og lage en 30sek snutt, og lagret i .m4a så rename til .m4r så legge den inn i itunes som ringelyd. du kn bruke hvilket som helst prog som kan gjøre dette Det er da feil. Du må bruke et program som er beregnet på å gjøre det du kan ikke bruke microsoft paint for å lage musikk f. eks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hva er det du preiker om? så lenge du har et program som kan konvertere mp3 filer til .m4a er det i boks. Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 For mac:Høyretrykk på sangen... hehe Velkommen etter! mac har faktisk høyretrykk, og har hatt det lenge:) Og hos meg funker det i iTunes 8! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og hos meg funker det i iTunes 8! me too. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hva er det du preiker om?så lenge du har et program som kan konvertere mp3 filer til .m4a er det i boks. Ja, men man må bruke et program som er beregnet på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ja sa jeg ikke det da? hvilket som helst prog som KAN gjøre det... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 iTunes konverterer det med to museklikk.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Et spørsmål på vegne av min far Han har 1 gen iPhone også, men har kan bare ta fem bilder og så sier telefonen at det er fullt? Han har massevis av plass på tlf, sikkert bare 10 sanger eller noe.. Vil dette bli bedre hvis han oppdatterer fra 1.1.4'? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå