Laland Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Funker vel fett å bruke GPS'n til navigasjon, er vel mer det at den ikke lagrer kartene på forhånd, ergo, koster halvannen formue og tre kroner å bruke over lengre distanser.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Funker vel fett å bruke GPS'n til navigasjon, er vel mer det at den ikke lagrer kartene på forhånd, ergo, koster halvannen formue og tre kroner å bruke over lengre distanser.. Da har nok jeg misforstått. Trodde ikke det var navigasjon på den, altså fra A til B, men kun mulig å få vite hvor en befinner seg og ting i nærheten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ooh, jeg tenker på iPhone 3G.. den første iPhonen har vel bare lokalisering/triangulering(?) ved hjelp av ip-adresse og telefonmaster såvidt jeg har forstått.. (don't shoot me if i'm wrong, der er bare sånn jeg har forstått det.. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 du kan legge opp en reise plan, men du må trykke manuelt for å komme videre, men den viser bare på kartet hvor du skal kjøre Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 iPhone 3G GPS kan ikke bruke til turn by turn navigering. Du kan få veibeskrivelser utifra start og stopp-adresser, men ikke fortløpende kjørebeskrivelse. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 iPhone 3G GPS kan ikke bruke til turn by turn navigering. Du kan få veibeskrivelser utifra start og stopp-adresser, men ikke fortløpende kjørebeskrivelse. Ja var det jeg mente. Skulle ikke tomtom komme med programvare til iphone som ordnet dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Lisensproblemer. Apple tillater det tilsynelatende ikke. Ja, det suger. Nei, vi vet ikke hvorfor. Endret 11. september 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har tenkt å kjøpe men en iPhone 3G, men må bryte opp abbonomentet og bruke Telenor. Noen av dere som har gjort dette og hva kommer da prisene på? Ellers, er det bra batteri på den? Hvis den kun brukes til telefonting, hvor lenge varer den da? Og er det noe problem å jailbreake den (2.0)? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Bruddgebyrene er listet på sidene til netcom. Om jeg ikke tar helt feil, er det 2400 for iTalk Small, 3000 for iTalk Medium og 3500 for iTalk Large. Jeg vet ikke hva bruddgebyrene er for de andre abbonementene. I tillegg må du betale én månedsavgift, og selvsagt telefonen. Endret 11. september 2008 av johanf Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ja, jeg vet bruddgebyrene for iTalk abbonomentene, men i går kom jo muligheten for å kunne kjøpe med valgfritt NetCom abbonoment, skulle likt å vite bruddprisen på de. Prøvde å ringe NetCom kundeservice i går, men de bare fant frem vilkårene og der stod det bare de gamle, og noe uforståelige greier på de nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hvordan takler iPhone og stå på hele tiden? pleier å ha på mobilen heletiden, sist var rundt 6mnd uten restart. blir iPhone tregere med tiden og krver reboot av og til? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Om den blir tregere kan vel du finne ut ? : P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) ja om 7 til 14 dager + 6mnd. men takk for hjelpen da vet jeg at jeg kan teste det slelv. Endret 11. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da var min iphone bestilt, har siklet på den i veldig lang tid. Så når jeg fikk vite om mewe muligheten så slo jeg til. Ble 4290,- for en 16gb, med minimums fakturering på 200,- måneden. Skal også bestille connect fritid, som blir inkludert i de 200,- Virker som en bra deal for meg iallefall =) Lenke til kommentar
eikum Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Snart (ikke mange ukene) er det ikke bare TeleButikken her i Norge som har ene rett på iPhone! Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://iphone.oestbye.net/ Noen som gidder å sjekke siden litt og si hva dere mener? sidebar har jeg ikke mekket enda, men det meste av det andre er på plass. Akkurat laget ferdig en bildeopplaster, som gjør at de som vil kan laste opp bilder tatt med iphone, av iphone, av deg med iphone osv bildene blir vist på egen siden.. i tilegg blir det vist 3 bilder nederst på siden random Fått lagt ut noen guider og artikler nå, så fett om dere kan se på siden og si hva dere mener komme med forbedringspotensiale feks.. sjekk guidene grundigst Er egentlig på grunn av dem at jeg har laget siden Tenkt å kjøpe eget domene til siden så snart jeg er fornøyd Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Lsass: Fant én ting som kan fikses på. På hovedsiden med "nyheter", så går skriften utenfor "området" sitt. Vet ikke om dette kun er på min skjerm. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hmmm... ikke på min skjerm :o kan hende du har høy oppløsning, stor skjerm, eller noe sånn? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Motsatt! Har liten skjerm! Men men.. Sånn er det nå bare! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) noen som vet hva 2.1 bringer til en iphone? lurer på om jeg skal ta orket på å oppgradere, er litt ny på dette og telefonen er jailbreaket. hva skjer vist jeg oppgraderer telefonen? hva mister jeg? Hadde vært fint om noen kunne copy/paste info om 2.1 her siden jeg kun har tilgang til job pc'en for tiden og den har software låst som forhindrer meg til å åpne 90% av alle sidene på nettet. Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time. Er alt jeg får opp. </H2> Endret 12. september 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå