:---{D Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har et problem med telefonen min her. Den klarer ikke se at nummere som f.eks. +47 22 22 22 22 er det samme som 22 22 22 22. Noen tips? Har prøvd å installere "Scan. SIM Support" uten hell. Jeg trodde det var sånn på alle iPhones? Det er det ikke nei. Hadde ikke dette problemet før. Har fått vite at jeg må ta kontakt med operatøren min (OneCall) om dette. Skal ringe ned dit i morgen og se hva jeg får til... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har nylig jailbreaket min 2.0.2 3g iphone.Har fått tak i del spill og apps på pcen,men sliter med og finne ut hvordan jeg får de inn på telefonen og framgangsmåten for og gjøre dette. En guid eller noen tips eller noe for og få til dette hadde jeg satt stor pris på Du trenger ikke laste ned noe som helst med pc'en. Alle spill (uten om piratkopierte) kan du laste ned fra Cydia, Installer og App Store. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hei dere. Det er kanskje mange av dere som sitter med en iPhone 2G med 1.1.4 firmwire og vil oppgradere den til den nye 2.0.2 firmwiren? Jeg har laget en guide for dere som vil det, dere kan lese den her; http://iphone.oestbye.net/index.php?subact...amp;ucat=6& Tilbakemeldinger settes pris på gjerne i kommentar feltet. (PS. Siden er ikke i nærheten av ferdig, men index, guider og forum fungerer ) Endret 8. september 2008 av Lsass Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ser greit ut det, men hadde hatt litt problemer med å stole på en guide som konsekvent forteller om "firmwire", hva nå enn det er. Med noen rettelser her og der, så vil det se svært bra ut. Endret 8. september 2008 av Frittgående Egg Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hehe, okey har laget en terminologi som burde forklare en del ord og uttrykk; http://iphone.oestbye.net/index.php?subact...amp;ucat=6& her står det hva firmwire er, og mange andre ting som er viktige å vite om Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Poenget er at det heter firmware, ikke firmwire. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 oi, min feil Skal rette på det med en gang =) takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 imorgen legger netcom ut iPhone til bruk for andre Netcom abbo. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Og nå er Spore lansert på App Store Spore - Soon on my iPhone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) er det bare på celle stadiet på iphone versjonen? Endret 9. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er ikke sikker! Prøvde å finne noen reviews (tester) av spillet isted, men uten resultat. Så vanskelig å si. Jeg har ikke kjøpt det enda, men skal gjøre det så fort jeg har mulighet. Men hvis noen her har kjøpt og spilt det idag, kan dere si deres mening, og kanskje gi oss en liten test? Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Firmware 2.1 kommer nå fredag les mere her: http://iphone.oestbye.net Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvorfor heter det firmware 2.1 når det tilsynelatende kun er bugfixes? Vil det ikke teknisk sett kun være 2.0.3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 mer enn bug fixes Ingen flere avbrutte samtaler, store bugfikser, stor batterilevetids-forbedring, ingen App-kræsjer og back-up skal gå langt kjappere samt syncing, og Nike+ Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det som NirD sier stemmer det står også i artikkelen Vet ikke hvor mange ganger Apple har lovet lenger batterilevetid jeg, men tviler på at vi kommer til å legge merke til det ved denne oppdateringen av firmware.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 mer enn bug fixesIngen flere avbrutte samtaler, store bugfikser, stor batterilevetids-forbedring, ingen App-kræsjer og back-up skal gå langt kjappere samt syncing, og Nike+ Nå vil vel jeg kalle samtlige av de tingene du nevner for bugs, dette er ikke noe som skal forekomme i en bug-fri programvare.. Men skjønner tegninga, når det er mye som fikses får de vel lov til å kalle det 2.1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 bug fri programvare har jeg aldri hørt om, noe er bug fikser, og det andre er forbedringer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nike+ blir vel ikke en bug akkurat, da.. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Om det er noen som mener de vet mye innenfor og rundt iPhone og vil være med å skrive guider, nyheter, artikler, annmeldelser osv. så ta kontakt med meg på melding Siden er www.iphone.oestbye.net - nærmer seg ferdig, og da den er skal jeg kjøpe eget domene til den Trenger ikke være noe veldig aktiv jobb, men konge om dere har tid til minimum 2 artikkler,nyheter,annmeldelser eller guider i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå