Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg funderer sterkt på å kjøpe en iPhone, irriterer grenseløst at den ikke har video, uforståelig hvorfor ikke, men jeg kan vel leve med det. Det jeg lurer på er hvordan Google maps fungerer. Er hele verden installert på telefonen eller er det bare land/regioner? Kan man evt laste ned ytterligere via wifi eller er det noe annet hokus der?

Lenke til kommentar
du kan ikke lagre lokalt. Du laster ned kartene mens du ser på dem.

Blir ikke det himla dyrt?

Kommer jo helt an på hvor ofte du vil bruke det. Det kan være en idé å ha pristak på datatrafikk i abb. ditt. Ellers kan jeg nevne at Tom Tom holder på med en iPhone-versjon av GPS-softwaren deres.

Lenke til kommentar
du kan ikke lagre lokalt. Du laster ned kartene mens du ser på dem.

Blir ikke det himla dyrt?

Kommer jo helt an på hvor ofte du vil bruke det. Det kan være en idé å ha pristak på datatrafikk i abb. ditt. Ellers kan jeg nevne at Tom Tom holder på med en iPhone-versjon av GPS-softwaren deres.

Hvor mye trafikk genererer et standard kart da? Dette var egentlig utrolig skuffende, man burde jo kunne laste inn moduler og heller oppgradere disse. Tåpelig, bortsett fra UI begynner det å være uhyggelig få grunner til å velge iPhone, både Omnia, Innov8 og C905 er jo overlegne på funksjonssiden. Sukk, en mellomting hadde vært bra, Diamond med Series 60 og et bra batteri..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Diamond her om dagen, men er utrolig skuffet over hvor treg den er sammenlignet med iPhonene jeg har prøvd. Lurer derfor på et par ting ang. kjøp i butikk.

Er prisen den samme som på nettsidene til Netcom (1390kr)? Går det an å betale operatørsperrefjerningen i butikken og gå ut med en åpen mobil, eller må man lage abonnement for så å kansellere det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...