Reeve Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg gidder ikke lete gjennom hele tråden, og jeg er lei min forpulte 1.1.4 verisjon som har blitt helt rar de siste månedene. Hva trenger jeg for å oppgradere til 2.0? Fungerer fortsatt ZiPhone, er det bare å laste det, laste ned 2.0 FW fra unlock.no og installere i iTunes? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg gidder ikke lete gjennom hele tråden, og jeg er lei min forpulte 1.1.4 verisjon som har blitt helt rar de siste månedene. Hva trenger jeg for å oppgradere til 2.0? Fungerer fortsatt ZiPhone, er det bare å laste det, laste ned 2.0 FW fra unlock.no og installere i iTunes? Du følger denne guiden 100%. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Takker, men jeg tok letteste utvei og bare installerte 1.1.4 igjen. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har hatt min iPhone i over et år, og har ikke merket noe til dårligere batterikapasitet. Skjønner ikke helt alt dette maset. Det må nok gå minst to år før det blir særlig merkbart dårligere, og innen den tid har de aller fleste kjøpt seg ny telefon uansett. Takk for dette svaret. Jeg trodde batteriet måtte skiftes ut etter 1 1-1/2 år. Virker som de fleste også har regnet med dette. Men godt å høre du ikke merker noe til det etter 1 år. For det å måtte pøse ut med penger, samt måtte unnvære telefonen i en uke, en gang i året er svært drøyt. Dette har også vært min store grunn til ikke å kjøpe iPhone. Det at man ikke selv kan skifte batteri på iPhonen er elendig, det er rett og slett jævla forbrukerfientlig. Men det er jo en stor trøst om man kan slippe unna å måtte skifte batteri overhode. Har aldri trengt det på noen av mine tidligere mobiler uansett. Men jeg syns hele løsningen rundt batteriet, samt holdbarheten til et batteri, har fått alt for lite oppmerksomhet. Om man må skifte batteriet etter ett år, som en del har påstått. Så er jo dette LANGT verre enn å måtte svelge en kamel å bli tvunget til å bruke apple programmer med iPhonen. Eller at det mangler MMS - som er lett å ordne. Igrunnen er alle minusene som nevnes i tester, greie å komme rundt. Selv om som nevnt at tvangen til å bruke apples egne programmer og den elendige batteri-løsningen er noe de fortjener ekstremt mye pepper for. Det er så unødvendig, å meget enkelt for dem å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg trodde batteriet måtte skiftes ut etter 1 1-1/2 år. Virker som de fleste også har regnet med dette. Hvor folk har dette fra skjønner jeg ikke... Et moderne batteri blir ikke "ødelagt". Det blir bare gradvis dårligere. Så om folk skifter det, så er det pga kapasiteten gjerne er redusert til kanskje 75%, ikke fordi det er ødelagt. Tror det er mest psykiske årsaker til at folk driver å bytter batteri. Jeg har aldri merket noe behov for å kjøpe nytt batteri til mine mobiler, og jeg har de som regel i minst 1 år. At det er forbrukerfiendligt å ikke la oss kunne skifte batteri er jeg uenig i. Apple måtte ta valget mellom å lage en solid mobil det ikke går an å bytte batteri i noe 90% av kundene uansett ikke vil gjøre uansett, eller en mobil som kan byttes batteri i, men som ikke føles like solid, og demonteres fullstendig om den faller i bakken. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei! jeg MÅ ha hjelp til å få frem MMS`ne nå! er så lei av at det plinger og jeg fetcher men ikke noe bilde kommer frem! jeg har telenor og USA verson. jeg har innstallert SwirlyMMS fra source unlock. kan noen gi meg råd her? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Prøv: MMSC: http://mmsc/ Proxy: 10.10.10.11:8080 Resten blank. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 takk, men det skjer ikke noe, jeg trykker på en i innboksen men nada skjer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bare for å være sikker... Har du aktivert SwirlyMMS? Koster 8 USD. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har et spørsmål, har sikkert vært her før men bladde litt og fant det ikke. Jeg har Onecall og tenkte å kjøpe iphone 3G 8GB med iTalk Small. Totalt blir prisen 4200kr etter å ha avbrytet abonnementet. Etter jeg har gjort det, kan jeg fremdeles oppdatere FW uten å bryte garatien? Kan jeg installere programmer? Hvor er det mulig å hente/kjøpe iphone idag? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har et spørsmål, har sikkert vært her før men bladde litt og fant det ikke. Jeg har Onecall og tenkte å kjøpe iphone 3G 8GB med iTalk Small. Totalt blir prisen 4200kr etter å ha avbrytet abonnementet. Etter jeg har gjort det, kan jeg fremdeles oppdatere FW uten å bryte garatien? Kan jeg installere programmer? Hvor er det mulig å hente/kjøpe iphone idag? Svaret er: Ja. Du kan bruke telefonen slik alle andre med NetCom iTalk gjør Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Må bare spørre om noe, her.. Hvis jeg jailbreaker telefonen min, hvordan blir det da med bilder, sms, kontakter etc. da? Forsvinner de, eller er de der etter jailbreakingen også? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Må bare spørre om noe, her.. Hvis jeg jailbreaker telefonen min, hvordan blir det da med bilder, sms, kontakter etc. da? Forsvinner de, eller er de der etter jailbreakingen også? Skal du jailbreake er det lurt å koble deg opp til iTunes og kun trykke "Synkroniser" én gang. Da kopierer iTunes kontaktene, kalenderoppføringer og SMSene dine. Bildene kan du flytte over på PCen til du har jailbreaket, forså å flytte dem tilbake igjen. Skal du ha kontaktene og SMSene tilbake igjen, så vil iTunes gjøre dette automatisk når du kobler iPhonen til iTunes etter jailbreakingen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Glimrende! Da blir det jailbreak på meg nuh! Noen must-have's som ligger i Cydia/Installer for 2.0.2 for tiden? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Glimrende! Da blir det jailbreak på meg nuh! Noen must-have's som ligger i Cydia/Installer for 2.0.2 for tiden? Nja.. Jeg kan jo nevne noe: - Winterboard (2.0 versjonen av Summerboard) - BossPrefs - Deaktivering av staverettelse i SMS og slikt. - Deaktivering av "viderekobler"- "popupen" ved samtalestart. Mer enn dette, og ett par themes har jeg ikke lastet ned fra Cydia. Jeg hater forresten Installer. Noe mer ustabilt skal man lenge lete etter Så det meste jeg har på minPhone er ting fra AppStore. jeg kan vel like gjerne ramse opp det jeg har da. Siden "alle" spør. Hehe - Facebook Mobile - Palringo - MySpace Mobile - Shout - Stanza - BookSearch - I Talk French - Shazam - Cannon Challange - Fat Free Video Poker - iPint - Motion X Dice - Rulla Spennende! Hehe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Flotte ting! Venter bare på at den skal boote nå, så blir det en liten spree etter å finne ting. Hvis du er keen på mye billig morro, så burde du laste ned "Whip" via AppStore. Koster 6,-, og er en "pisk" noe alà PhoneSaber. Vannvittig morsom! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Og der var vi igang! Med alle programmer, bilder og sanger fortsatt inntakte! Woot! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Heheh.. Jeg hadde PhoneSaber og World 9 installert for en stund siden. Det var da før jeg måtte gjenopprette telefonen (igjen). Noen som vet når Spore kommer til iPhone? Blir det lansert samtidig som Spore for PC og slikt? Altså den 5 September? OG, hvor stor vil iPhone-versjonen være? Vil det være the real deal, eller kun en lettvekter? Ble en del spørsmål nå, men jeg må jo få lov til å stille spørsmål jeg også! Endret 29. august 2008 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Tror det bare blir selve "celle"-delen, og at det blir 16-18 nivåer. Skal komme den fjerde. Edit: Kilde, http://eu.spore.com/whatisspore/platforms.cfm Endret 29. august 2008 av Laland Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 "EA's Travis Boatman certainly caught our attention this morning when he gave a brief demo of an apparently complete version of Spore running on an iPhone. Boatman's show and tell took place during Apple's presentation about the iPhone's SDK. Boatman said it took EA two days to get CocoaTouch running, after which they could "import the whole game." He then ran through a brief demonstration of Spore on the iPhone, including touchscreen editing. Apparently, the iPhone can run the entire game, cutscenes and all. Boatman also revealed that EA has other games in development for the iPhone. Boatman didn't specifically announce when Spore was coming to the iPhone, but we figure the official word can't be far behind. We have contacted EA for confirmation, but have yet to hear anything." Aha ja. Da krysser vi fingrene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå